Έρχεται η νέα Ferrari Enzo

Με αμάξωμα από ανθρακονήματα και V12 κινητήρα

Η νέα γενιά του θρυλικού super car της Ferrari, η Enzo, θα φέρει αμάξωμα από ανθρακονήματα, ένα V12 μοτέρ, ενώ δεν αποκλείεται να διαθέτει και υβριδική τεχνολογία.
Η θρυλική Ferrari Enzo βγήκε το 2002 και από τότε, δεν έφυγε ποτέ από το νου μας. Πλέον, τα πράγματα δείχνουν να μην είμαστε μακριά από το μοντέλο που θα τη διαδεχθεί στη γκάμα της Ferrari, ενώ έχουν αρχίσει δειλά-δειλά να βγαίνουν και οι πρώτες πληροφορίες που την αφορούν. Οι τελευταίες που κάνουν το γύρω του διαδικτύου, κάνουν λόγο πως το νέο μοντέλο θα χτιστεί πάνω σε ανθρακονημάτινο monocoque αμάξωμα και θα διαθέτει ένα κεντρικά τοποθετημένο V12 μηχανικό σύνολο.

Tο επόμενο κορυφαίο μοντέλο της Ferrari βρίσκεται στο στάδιο δοκιμών και εξέλιξης, όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Αμεντέο Φελίσα. Ο Ιταλός επιβεβαίωσε ακόμη ότι και ο αντικαταστάτης της Enzo θα φορά κινητήρα V12 τοποθετημένο στο κέντρο, όμως τόνισε ότι η Ferrari δοκιμάζει και υβριδικά πρωτότυπα! Αυτό μπορεί να σημαίνει πως στον αντικαταστάτη της Enzo, μπορεί να τοποθετηθεί κάποια μορφή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας KERS (Kinetic Energy Recovery System), που φέρουν τα μονοθέσια της Formula One της Ferrari και το οποίο αποτελείται από 4 μέρη: τον ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια, την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ECU), τις μπαταρίες και το κουμπί ενεργοποίησης στο τιμόνι. Ο κος Felisa ξεκαθάρισε πως το υβριδικό σύστημα θα αποσκοπεί κυρίως στον περιορισμό της κατανάλωσης και όχι τόσο στη βελτίωση των επιδόσεων.

Ο κ. Φελίσα είπε επίσης ότι ο αντικαταστάτης της Enzo θα έχει ενιαίο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Διευκρίνισε πάντως ότι αυτού του τύπου το αμάξωμα θα υπάρχει μόνο σε ειδικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, όπως η νέα Enzo, και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της Ferrari θα κατασκευάζονται εξολοκλήρου από αλουμίνιο. Όπως σημείωσε ο κ. Φελίσα, το κόστος των ανθρακονημάτων είναι δυσανάλογα υψηλό για το όφελος που προσφέρει το συγκεκριμένο υλικό σε βάρος και ανθεκτικότητα.

 

Πηγή: http://www.protothema.gr/car-and-speed/news/article/?aid=151305


Tagged: ,


Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια Veloce 2000 φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved