Έρχεται Sport έκδοση για το Fiat Tipo?

Πριν μερικές ημέρες το παλιό και πρωτοποριακό Fiat Tipo συμπλήρωσε 30 χρόνια ζωής και μπήκε και επισήμως στη λίστα με τα ‘οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντως’. Για την Fiat το Tipo αντιπροσώπευσε την αλλαγή πορείας απο τα πιο ‘παραδοσιακά’ αυτοκίνητα προς την νέα ψηφιακή εποχή με τα αμαξώματα σχεδιασμένα σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, νέου τύπου συγκολλήσεις, ηλεκτρονική διαχείρηση κινητήρα, σύγχρονη καμπίνα με μοντέρνες ανέσεις αλλά και την νοοτροπία του Platform sharing, αφού το πάτωμα του Tipo έδωσε τη βάση για την εξέλιξη πληθώρας μοντέλων και για τις τρείς μάρκες του τότε Gruppo Fiat.

Fiat Tipo Sedicivalvole

Σήμερα η Fiat διαθέτει στην αγορά το Tipo δεύτερης γενιάς, που όμως ακολουθεί διαφορετικό δρόμο απο τον μακρινό ομώνυμο συγγενή του. Η νέα πρόταση της Fiat προσφέρει άνεση και επιδόσεις, με έμφαση στην οικονομία κτήσης και χρήσης, και με κλίση περισσότερο προς την πρακτικότητα και τα gadgets. Οι διαστάσεις του είναι περιορισμένες σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας C, κλείνοντας το μάτι και στους νέους οικογενειάρχες που θέλουν κάτι ‘μεγαλύτερο αλλά όχι πολύ’, ενώ διατίθεται σε τρεις τύπους αμαξωμάτων για να καλύπτει όλες τις ανάγκες. Η τακτική αυτή φαίνεται ότι είναι πετυχημένη αφού το Tipo αποδείχθηκε ιδιαίτερα πετυχημένο και τα στοιχεία πωλήσεων του είναι άκρως ικανοποιητικά, ενώ και η κερδοφορία του ανά αυτοκίνητο είναι απο τις υψηλότερες της Βιομηχανίας.

Αυτό που μάλλον λείπει απο τη γκάμα του Fiat Tipo είναι μια σπορτιφ έκδοση που θα θερμάνει λίγο τα αίματα των φίλως της Fiat, που αναπολούν το θρυλικό πλέον Tipo Sedicivalvole αλλά και το πρόσφατο Bravo T-Jet Sport, και σύμφωνα με την Online έκδοση του περιοδικού Car θα έρθει στο Σαλόνι της Γενεύης για τον εορτασμό των 30 ετών του αρχέ…Tipου.

Fiat Bravo T-Jet Sport

Σύμφωνα με τις, περιορισμένες, πληρφορίες το Fiat Tipo Sport θα είναι εξοπλισμένο με αεροδυναμικούς μαρσπιέδες, αεροτομή οροφής, ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου και με σπορ σχεδίαση και σαλόνι με bucket καθίσματα και νέους χρωματικούς συνδιασμούς ενωθα διατίθεται μόνο στην 5θυρη hatchback έκδοση.

Κάτω απο το καπό θα βρίσκεται ο 1.4 MultiAir με απόδοση 140 η 150 ίππων ενώ σχεδόν αποκλείεται η χρήση της έκδοσης των 170 ίππων που είναι προνόμιο της Alfa Romeo και της Abarth.

Υπομονή μέχρι τις 8 Μαρτίου, για να δούμε….

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved