Έρχονται νέες εκδόσεις της Giulia?

 

Το ιταλόφιλο internet έχει πλημμυρίσει με ελπιδοφόρες αναφορές σε νέες εκδόσεις της Giulia. Συνήθως όλα αυτά τα scoops ξεκινάνε από το Automotive News Europe (που συνήθως πέφτει μέσα), όμως θέλησα να κάνω μια πρόχειρη επιβεβαίωση των όσων λέγονται. Όσο επιτρέπεται μέσω γνωριμιών και όσο αφήνουν να διαρρεύσει στην FCA.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Giulia GTA η Competizione

Θεωρείται δεδομένη, τα πρωτότυπα έχουν προχωρήσει αρκετά και το team που έχει αναλάβει την εξέλιξη της είναι σχεδόν έτοιμο να καταθέσει τις προτάσΕΙΣ του. Ναι, γιατί έχουν ετοιμάσει διάφορες εκδοχές εκ των οποίων η μία θα πάρει το πράσινο φως για την παραγωγή.

 

alfa-romeo-giulia-gta-1

 

1- Έκδοση χωρίς πίσω καθίσματα, με εκτενή χρήση carbon (είναι της μόδας στην Alfa μετά την 4C) και περίπου 600ps, απόλυτο στήσιμο και πιο μεγάλα φρένα (μάλλον απ’ευθείας από την Ferrari 488) και μεγαλύτερη αεροτομή, σκοπός να χτυπήσει (βασικά να συνθλίψει) την M4 GTS. Πιθανότητες? εγώ θεωρώ ελάχιστες.

2- Έκδοση με τις παραπάνω μηχανικές διαφορές αλλά με κανονικό σαλόνι και λίγο μαλακότερη ρύθμιση. Αρκετά πιθανό

3- Έκδοση εμφανισιακά σχεδόν ίδια με την ‘απλή’ Quadrifoglio, περίπου 550ps και με μικρές αλλά ουσιώδης ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Το πιθανότερο.

Το πιθανότερο είναι όποια εκδοχή πάρει το ok, να έρθει μαζί με το πρώτο -έστω ελαφρύ- face lift της Giulia.

Μην ξεχνάμε ότι μετά την Alfetta θα πρέπει να βγει η 6C (η Giulia Coupe’) που δεν θα έχει την πολυτέλεια να διαθέτει εντελώς ξεχωριστό μοτέρ και στήσιμο αλλά θα πρέπει να αντιμετωπίσει της επερχόμενες Μ4, αυτό σημαίνει ότι τις πιο ακραίες βελτιώσεις τις φυλάνε για αυτή και το πιθανότερο να μην τις ‘αποκαλύψουν’ στην Giulia.

Giulia Sportwagon

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-sportwagon

 

Σε πολλούς έκανε εντύπωση το ότι η Alfa Romeo δεν είχε υπολογίσει εξ’αρχής στην έκδοση Sportwagon της Giulia. Η αλήθεια είναι ότι οι προτάσεις για τέτοια έκδοση έχουν κατατεθεί μαζί με την berlina. Μάλιστα στα αρχικά στάδια της εξέλιξης της Giulia, εκείνης που ορθά απορρίφθηκε από τον Marchionne όταν ήταν 90% έτοιμη, οι πίσω πόρτες των sedan και sw ήταν ίδιες για την μείωση του κόστους παραγωγής.
Τα πήλινα μοντέλα που έχουν κατατεθεί είναι δύο, ένα με πιο σπορ γραμμή που θυμίζει κουπέ και ένα πιο παραδοσιακό, χωρίς όμως να τετραγωνίζει σαν Αudi η Volvo, στα χνάρια της 159 Sportwagon. Θεωρώ πως έχει ήδη επιλεγεί το ένα, ενώ υπάρχουν διάφορα πρωτότυπα που κάνουν βόλτες με ειδικά βάρη στο πλαίσιο για να προσομοιώσουν την διαφορά με την SW και να ρυθμιστεί σε πρώτο βαθμό η ανάρτηση. Αυτό σημαίνει πως αν παρθεί η απόφαση, η έκδοση Sw μπορεί να βρεθεί στην αγορά ακόμα και προς τα τέλη του 2017.

sportwagon_frontpage

 

Αυτόν τον καιρό πάντως η προσοχή αφιερώνεται στην Alfetta (η Stelvio είναι 99.9% έτοιμη) και όλα κρίνονται από τις κινήσεις της αγοράς και τις παραγγελίες. Ως τώρα στην FCA είναι πολύ ικανοποιημένοι από την Giulia και τις παραγγελίες της, καθ’ότι ουσιαστικά διατίθεται στις μισές αγορές σαν γεωγραφικός προσδιορισμός και στο 1/3, η και λιγότερο, πληθυσμιακά ενώ δεν είναι και πλήρης η γκάμα των κινητήρων της.
Αν οι ΗΠΑ ανοίξουν τις αγκάλες τους δεν αποκλείεται να δούμε ακόμα περισσότερες εκδόσεις (πχ Crosswagon), αλλά η πολιτική του Marchionne θέλει όλα τα πλάνα να βασίζονται σε αληθινή ζήτηση, και όχι σε προσδοκίες, για την μείωση του ρίσκου.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved