Αναδιάρθρωση εργοστασίων στο Gruppo Fiat

Η γελοιογραφία κάνει λογοπαίγνιο με το τοπονύμιο 'Termini' και το ρήμα 'Termina' που σημαίνει 'Τελειώνει'

Η Fiat θα σταματήσει την λειτουργία του εργοστασίου της στο Termini Imerese της Σικελίας στις 23 Νοεμβρίου, τελευταία ημέρα της παραγωγής.
Τα νέα για το εργοστάσιο Termini Imerese είχαν εξαπλωθεί κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στο Παλέρμο, παρουσία του αρχηγού της CGIL (Ιταλική ΓΣΕΕ) Susanna Camusso.
«Δεν κάνουν εντύπωση τόσο πολύ τα δυσάρεστα νέα για το Termini Imerese, όσο το γεγονός ότι βρισκόμαστε ακόμα σε ανοικτά πελάγη όσων αφορά το περιβόητο ‘νέο λανσάρισμα’ της βιομηχανικής παραγωγής», δήλωσε η Γραμματέας της CGIL απαντώντας σε δημοσιογράφους από το Παλέρμο που της ζητούσαν ένα σχόλιο για το αναγγελθέν κλείσιμο του εργοστασίου της Fiat στο Termini Imerese.
«Αυτό είναι το πραγματικό δραμα» πρόσθεσε «αν και πρόκειτε ουσιαστικά για ένα σχόλιο μετά θάνατον, για μια κυβέρνηση που ξόδεψε πολλές κουβέντες για να πείσει ότι η Fiat είναι μια καινοτόμα εταιρία αλλά δεν έκανε τίποτα για την προστασία του εργατικού δυναμικού»

Στη Fiat κατά μέσης της κρίσης είναι πολυάσχολοι. Μετά τις διαμάχες για το Pomigliano d ‘Arco, το μέλλον του οποίου είναι ακόμη αβέβαιο και δύσκολο να προβλεφτεί, ο βιομηχανικός όμιλος από το Τορίνο στρέφει την προσοχή του, για άλλη μια φορά, στην Ανατολική Ευρώπη, όπου το κόστος της επένδυσης είναι το ένα τρίτο απ’ότι στην Ιταλία. Μετά την εξαγορά του ομίλου Zastava και στο οποίο η Fiat έχει ξεκινήσει ήδη μια μεγάλη αναδιάρθρωση, αποφάσισε, παρέα με την Marelli, να αγοράσουν και να επενδύσουν στο κέντρο της Σερβίας στο Kragujevac, χάρη στην υποστήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η πρόθεση της Fiat είναι να επενδύσει ένα ποσό της τάξης τουλάχιστον των 700 εκατ. ευρώ στα επόμενα τρία χρόνια, έχοντας σαν στόχο την επίτευξη της παραγωγής στη Σερβία του 5% των εξαρτημάτων που χρησιμοποιεί η Fiat, ενώ η Fiat Automobili Srbija (FAS), ήδη πραγματοποιεί την παραγωγή του Punto Classic σε εκδόσεις ντίζελ, LPG και βενζίνης.
Για να προωθηθεί η ανάπτυξη του βιομηχανικού πόλου, η κυβέρνηση της Σερβίας αποφάσισε ότι αυτή η επένδυση θα είναι αφορολόγητη για τα επόμενα δέκα χρόνια, με μειωμένα τοπικά τέλη και έργα υποδομής που θα κατασκευαστούν με τοπικούς πόρους όπως πχ ο διάδρομος 10 που συνδέει το Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, με τη Θεσσαλονίκη στην Ελλάδα.
Όχι μόνο αυτό, αλλά για να πείσει τα ανώτατα στελέχη της Fiat η Σερβική Κυβέρνηση ενδέχεται να πριμοδοτήσει με 10χιλ Ευρώ την πρόσληψη κάθε νέου εργαζόμενου. Εντωμεταξύ η Magneti Marelli ρίχνεται κατακέφαλα και σκέφτεται να επενδύσει περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ, δέκα από τα οποία θα είναι απευθείας από την κυβέρνηση της Σερβίας. Οι κύριος στόχος της Fas είναι να παράγει 200.000 οχήματα ετησίως, από τα τέλη του 2011/αρχές του 2012.

Ν.Κ.

Θέλεις να σχολιάσεις? κάνε Sign in η Log in στο Forum μας:

http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?p=35713#p35713

Πηγή: http://www.ilpuntodivistaonline.it

 

 

 

 

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved