Αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία και στάση αναμονής στις ΗΠΑ για την Alfa Romeo

giulia_qv_frontpage

 

Και πάνω που γράφαμε για την πτώση των πωλήσεων της Alfa Romeo Giulia για τον μήνα Οκτώβριο έρχονται τα πρώτα στοιχεία ταξινομήσεων της FCA για την Ιταλική αγορά που δείχνουν ακριβώς αυτό που είχαμε αναφέρει, ότι δηλαδή ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού περίμενε την νέα έκδοση Veloce που είναι διαθέσιμη εδώ και περίπου ένα μήνα.

 

Με την βοήθεια της τετρακίνητης Veloce βενζίνης των 280 ίππων και της αντίστοιχης Diesel των 210 η Alfa Romeo κατάφερε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις κατά 35,65% σε μια αγορά που αναπτύσσεται με περίπου 8% σε σχέση με το 2015.

 

H έκδοση Veloce των 210 (Diesel) και 280 ίππων (Βενζίνη)

H έκδοση Veloce των 210 (Diesel) και 280 ίππων (Βενζίνη)

 

Η FCA ακόμα δεν έδωσε στοιχεία ταξινομήσεων ανά μοντέλο αλλά οι αντιπρόσωποι αναφέρουν ότι το μεγαλύτερο μέρος των υποψήφιων αγοραστών που περνούν την είσοδο του showroom τους ενδιαφέρονται για την Giulia και όχι για τα μικρότερα μοντέλα, που απλώς περιμένουν στωικά την αντικατάσταση (Giulietta) η την κατάργηση τους (Mito).

 

Πάντως το θετικό αποτέλεσμα στην Ιταλική αγορά αφορά όλη την FCA με πολύ καλές αποδόσεις των Fiat (+7,8%), Jeep (+27,5%), Lancia (+2,3%) ενώ και η Maserati, που ακόμα δεν ανακοίνωσε νούμερα, αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς, γύρω στο +35-40%.

 

Για τις κακές γλώσσες που μπορούν να ισχυριστούν ότι πρόκειται για κύμα ταξινομήσεων εκ μέρους των αντιπροσώπων για την επίτευξη στόχων απλά θυμίζουμε ότι κανένας επιχειρηματίας δεν θα ταξινομούσε τόσο μεγάλο αριθμό οχημάτων μόνο για λόγους εντυπωσιασμού….

 

Στις ΗΠΑ?

 

Η εικόνα αυτή αντιστρέφεται εντελώς στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ, εκεί η FCA έχει συνολική μείωση ταξινομήσεων κατά -14%, κάτι που οφείλεται στην ‘ψυχρή’ αντιμετώπιση του Chrysler 200C και την επικείμενη αλλαγή μοντέλων της Jeep.

 

Το 500άκι της Fiat συνεχίζει την ικανοποιητική πορεία του, χωρίς όμως να δείχνει έντονα σημάδια ανάπτυξης, ενώ το 124 Spider ακόμα δεν έχει δείξει αν θα μπορέσει να αποκόψει κάποιο σημαντικό μερίδιο από το αδελφό Mx-5.

 

Και η Alfa Romeo? H Alfa επισήμως αντιπροσωπεύεται μόνο από την 4C και, όπως είναι λογικό, οι πωλήσεις της μετά από κάποια χρόνια παρουσίας έπεσαν κατά -32%, κάτι αναμενώμενο αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για ένα πολύ ειδικό μοντέλο του οποίου μάλιστα αναμένεται και μια ελαφρώς ανανεωμένη έκδοση.

 

Για την στιγμή είναι όλη η γκάμα της Alfa Romeo στις ΗΠΑ...

Για την στιγμή είναι όλη η γκάμα της Alfa Romeo στις ΗΠΑ…

 

Σημειώνουμε ότι οι πρώτες 100 Giulia Quadrifoglio που έφτασαν στη Βαλτιμώρη δεν έχουν παραδοθεί ακόμα σε dealers και πελάτες και οι κωδικοί για τις παραγγελίες δεν έχουν ανοίξει, οπότε δεν μπορούν να καταμετρηθούν και οι προκαταβολές που έχουν δοθεί για την απόκτηση μιας εκ αυτών.

 

press_3

…αλλά έρχονται οι ενισχύσεις!

 

Πάντως και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού οι Dealers δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από το ενδιαφέρον που υπάρχει για την Giulia και την Stelvio, χάρη και στις εντυπωσιακές κριτικές του ειδικού τύπου των ΗΠΑ. Αναμένουν μια ριζική ανατροπή του αριθμών ταξινομήσεων από τον Μάρτιο του 2017 και μετά όταν και τα showroom τους θα διαθέτουν την πλήρη γκάμα της Alfa Romeo.

 

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved