Δηλώσεις του Alfredo Altavilla στην Έκθεση Γενεύης

Οι Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτου είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για τον τύπο να προσεγγίσει τα στελέχη των Αυτοκινητοβιομηχανιών και να καταγράψει δηλώσεις και τάσεις. Χθες είδαμε το σούσουρο που ξεκίνησε από μια απλή δήλωση του Sergio Marchionne, σήμερα ας μάθουμε τι είχε να πει για διάφορα θέματα ο Υπεύθυνος για την περιοχή ΕΜΕΑ της FCA, και πιθανός διάδοχος του Marchionne από το 2019, Alfredo Altavilla.

Για την Alfa Romeo:
Ήδη γράψαμε πως το εμπορικό λανσάρισμα της Alfa Romeo Stelvio ήταν άκρως πετυχημένοαλλά ο Altavilla προσθέτει πως αναμένει ότι η Stelvio θα φτάσει να καλύπτει το 50% των πωλήσεων της φίρμας και ότι είναι το αυτοκίνητο κλειδί για την επίτευξη του στόχου των 400.000 πωλήσεων ετησίως. Η Stelvio θα φτάσει στην Κίνα και στην Αυστραλία μέσα στο δεύτερο εξάμηνο και τότε θα δείξει την πλήρης δυναμική της. Επίσης η θετική δυναμική του SUV βοηθάει και την μπερλίνα αφού αυξάνει τις πωλήσεις της μέρα με τη μέρα, και αυτή είναι η ‘πρόγευση του τι πρέπει να αναμένουμε από την Alfa Romeo‘.

Για την Ευρωπαϊκή Αγορά:
Σύμφωνα με τον Altavilla η Ευρωπαϊκή αγορά δεν θα αυξηθεί φέτος οπότε αναμένει μια ανησυχητική συμπίεση των τιμών μέσω προσφορών και εκπτώσεων. Συγκεκριμένα είπε πως ‘είναι σαφές ότι φέτος η αγορά δεν θα επαναλάβει την περσινή αύξηση, αλλά αυτό μου φαίνεται φυσιολογικό και αναμενόμενο, εμείς πάντως κινούμαστε ακόμα με ενδιαφέροντα ποσοστά αύξησης‘. Η μεγάλη του ανησυχία είναι η επιθετική πολιτική εκπτώσεων για την οποία λέει ότι ‘ελπίζω να είναι ένα φαινόμενο των πρώτων μηνών και να μην συνεχιστεί για όλο το έτος, αν και είναι νωρίς ακόμα’, συγκεκριμένα ανέφερε την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας και πως είναι ‘η χειρότερη αγορά όλων, μετά το Brexit υπήρξε μια αδικαιολόγητη κατάρρευση των τιμών, υπάρχουν στόλοι που ταξινομούνται με εκπτώσεις 40%, είναι γελοίο. Εμείς χάνουμε μερίδιο εν γνώσει μας, δεν έχω καμία διάθεση να πέσω σε αυτό το επίπεδο.’

Για την πολιτική της FCA:
Σύμφωνα με τον Altavilla η στρατηγική της FCA να απευθυνθεί σε πιο premium κατηγορίες είναι η σωστή: ‘Αποδεικνύεται άλλη μια φορά ότι όσο περισσότερο ριζώνεις σε πιο upmarket τομείς, τόσο περισσότερο αέρα έχεις για να ανασάνεις αλλά και να κρατήσεις το κεφάλι ψηλά χωρίς να πέσεις στον φαύλο κύκλο του πολέμου προσφορών. Η Στρατηγική μας μας αποφέρει σημαντικά δομικά κέρδη ακριβώς γιατί βασίζεται σε φίρμες και μοντέλα που μπορούν να φέρουν σημαντικές αποδόσεις‘. Απεναντίας η μαζική κατηγορία είναι ΄μια πολύ πολύπλοκη αγορά. Το Tipo είναι ένα πολύ κερδοφόρο αυτοκίνητο για εμάς, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλα τα μοντέλα της κατηγορίας, ενώ η οικογένεια του 500 είναι όλη premium, με ανώτερες τιμές και υψηλότερα κέρδη.

Για το μέλλον των Ιταλικών εργοστασίων:
Πριν από λίγες μέρες το πρακτορείο Bloomberg είχε μεταδώσει πως η FCA έχει σκοπό να κρατήσει στην Ιταλία μόνο την παραγωγή των premium brands, και αυτό ακριβώς επιβεβαίωσε χθες ο Alfredo Altavilla. Το Pomigliano d’Arco θα σταματήσει να παράγει το Fiat Panda από το 2019, και η παραγωγή του θα μεταφερθεί στο Tichy της Πολωνίας η στο ανακαινισμένο πρώην εργοστάσιο της Zastava στη Σερβία. Σύμφωνα με την συμφωνία που έκανε ο Marchionne με τα συνδικάτα μεταλλεργατών θα πρέπει η FCA να βρει κάποιο άλλο μοντέλο να παράξει στο Pomigliano, στο οποίο πρόσφατα επενδύθηκαν τεράστια ποσά για να γίνει ένα από τα πλέον σύγχρονα στον κόσμο. Ο Altavilla λέει ότι έχουν ένα ‘σαφές πλάνο που  αποφασίστηκε πολύ πριν τις δηλώσεις του Marchionne χθες και θα το παρουσιάσουμε στο Συνδικάτο στις 31/3. Το νέο Panda ετοιμάζεται για να είναι έτοιμο το 2020 και τότε στο Pomigliano θα παράγονται premium αυτοκίνητα, αυτή τη στιγμή η FCA διαθέτει 3 premium φίρμες: την Alfa Romeo, την Maserati και την Jeep.

Νίκος Κουμπής

Πηγή: Milanofinanza.it, ilSole24Ore



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved