Δοκιμές MotoGP 2017 Sepang: Ο πρωτότυπος σχεδιασμός της νέα Ducati GP17

Την εβδομάδα που πέρασε ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές για τα MotoGP, με την ομάδα από το Borgo Panigale να εντυπωσιάζει τόσο αγωνιστικά όσο και αεροδυναμικά! Ας δούμε όμως εν τάχει τα αποτελέσματα των δοκιμών πριν περάσουμε σε περαιτέρω αναλύσεις:

Ο Jorge Lorenzo κατα την διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Sepang!

Την τελευταία ημέρα των δοκιμών οι Ιταλοί παρουσιάστηκαν ανταγωνιστικοί και ιδιαίτερα εντυπωσιακοί, με τον Jorge Lorenzo να κερδίζει όλα τα φώτα της δημοσιότητας καθώς τερμάτισε τη νύχτα στην τέταρτη θέση αλλά μόλις 0.189 δλ πίσω από τον Vinales, ο οποίος όπως διαφαινόταν και την προηγούμενη χρονιά αναδεικνύεται σε φαβορί και πολύ γρήγορο αναβάτη, ενώ ο συμπαίκτης του Andrea Dovizioso βρέθηκε ακόμη πιο κοντά στην κορυφή, μόνο 0.071 δλ από τον Ισπανό. Παράλληλα, μια εξίσου εντυπωσιακή κούρσα, με σκληρό ελαστικό αυτή τη φορά, είχαμε και από την Pramac του Danilo Petrucci, που οδηγεί επίσης μία GP17

Η πραγματική κανονιά όμως κατά την διάρκεια των δοκιμών ήρθε την δεύτερη ημέρα, με την παρουσίαση της Ducati και του νέου αεροδυναμικού fairing, που ήρθε να αντικαταστήσει τα περσινά πτερύγια.

Έχοντας παρουσιαστεί οι περισσότερες ανταγωνιστικές ομάδες τις προτάσεις τους για την αντικατάσταση των wiglets, το ενδιαφέρον για την εκδοχή της Ducati γινόταν συνεχώς μεγαλύτερο και το αποτέλεσμα σίγουρα δεν θα απογοητεύσει τους λάτρεις των ριζικών σχεδιαστικών αποφάσεων. Ο Andrea Dovizioso μπορεί να δήλωνε ότι φάνταζε πολύ δύσκολη η δημιουργία ενός νέου fairing με τις δυνατότητες που είχαν τα winglets, αλλά εν τέλει οι μηχανικοί έκαναν μια πάρα πολύ εντυπωσιακή δουλειά…

Ο Andrea Dovizioso με το νέο fairing της GP17.

Και εδώ είναι το πρώτο χτύπημα της χρονιάς των Ιταλών. Κάθε ομάδα, με την εξαίρεση του νέου κατασκευαστή, της KTM, επιτρέπεται από την έναρξη, και μετέπειτα μέχρι το τέλος της σεζόν, να δώσουν μόνο ένα update σχετικά με το fairing. Η νέα αυτή ρύθμιση έχει σαφέστατα ως στόχο να περιορίσει το ρυθμό της αεροδυναμικής εξέλιξης… Και μιας και η Ducati παρουσίασε τελευταία την πρόταση της θα πρέπει τώρα οι αντίπαλοι της να αποφασίσουν εάν το fairing της Desmosedici είναι πιο αποτελεσματικό από το δικό τους ή όχι, έχοντας λιγότερο από δύο εβδομάδες για να σχεδιάσουν και να παραδώσουν την όποια νέα τους πρόταση…

Το μυστηριώδες κουτί στην ουρά της GP17!

Το δεύτερο κομμάτι που εντυπωσίασε ήταν το ανθρακονημάτινο κουτί κάτω από την σέλα της GP17. Στο κουτί αυτό τελικά, εδράζονται τα ηλεκτρονικά, όπως το εξαιρετικά προηγμένο anti-wheeling control, που βρίσκονταν κάτω από το μπροστινό fairing. Η νέα θέση τους επιλέχτηκε, όχι λόγω ανακατανομής του βάρους άλλα για να διευκολύνουν τα ανοίγματα του νέου ρύγχους της μοτοσυκλέτας.

Κι όλα τα παραπάνω μόλις 2 εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και τον πρώτο αγώνα στο Qatar, με την Yamaha Μ1 και τους Rossi και Vinales έτοιμους να κερδίσουν τις εντυπώσεις, τον Marquez και Pedrosa αινιγματικούς (..?) σχετικά με τις δυνατότητες της Honda RC213V και τις υπολογίσιμες και πολύ δυνατές Suzuki.

Κι άν τελικά η πολύ υψηλή τελική της GP17 μπορεί να συνδυαστεί με τα νέα αεροδυναμικά τεχνάσματα της Μπολώνια???

Ίδωμεν!

Σπυρόπουλος Δημήτριος.



Frankie1099

29/12/1997 - : Σχεδον 20 χρόνια τωρα μοτοσυκλετιστής. Σχεδον 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved