Ελαφρά κάμψη στην παραγωγή της Giulia, γιατί?

 

Η γραμμή παραγωγής της Giulia στο Cassino

Η γραμμή παραγωγής της Giulia στο Cassino

 

Πριν από λίγο καιρό έγινε γνωστό πως στο εργοστάσιο του Cassino, έξω από την Ρώμη, όπου παράγεται η Giulia μείωσε ελαφρώς τον ρυθμό παραγωγής οχημάτων και άρχισαν οι πρώτες κακόβουλες φωνές περί αποτυχίας της νέας berlina της Alfa Romeo.

 

Ο πραγματικός λόγος της μείωση της παραγωγής ήταν για την προετοιμασία της Stelvio αλλά και την επέκταση της διαδικασίας Quality Control ώστε να μπορεί να έχει ακόμα υψηλότερα standards και για τα δύο μοντέλα.

Η νέα Stelvio στο Cassino

Η νέα Stelvio στο Cassino

Η αλήθεια είναι πως όντως η Giulia είδε μια ελαφρά μείωση στις ταξινομήσεις κατά τον μήνα Οκτώβριο αλλά αυτό οφείλεται στο λανσάρισμα της έκδοσης Veloce που έκοψε κάποιες πωλήσεις από πλούσια εξοπλισμένες Giulia 2.0 200 ίππων και 2.2 180 ίππων όπως επίσης και από το γεγονός πως η άφιξη της Stelvio έβαλε σε σκέψεις υποψήφιους αγοραστές της Giulia που ενδεχομένως να προτιμήσουν το νέο SUV που θα διατεθεί από τον Μάρτιο.

 

Ένας άλλος παράγοντας, που αφορά όμως τους πιο ενημερωμένους υποψήφιους αγοραστές της Giulia, είναι και η διαρροή της είδησης πως ετοιμάζεται και SportWagon έκδοση οπότε κάποιοι που ήθελαν να προχωρήσουν σε αγορά Giulia αυτή την εποχή, ίσως κάνουν υπομονή για να αποκτήσουν την ‘οικογενειακή συσκευασία’.

 

Όπως και να έχει η μικρή κάμψη των πωλήσεων είναι ποσοστιαία πολύ μικρότερη από αυτή που έχει καταγραφεί σε άλλα premium μοντέλα άλλων κατασκευαστών σε αντίστοιχες περιπτώσεις, οπότε τα χαμόγελα στην FCA δεν σταμάτησαν.

Μάλιστα είναι γεγονός πως ήδη από τα τέλη Σεπτεμβρίου η Giulia έχει πιάσει τον στόχο που είχαν θέσει για το 2016, οπότε το Business Plan προχωρά καλύτερα από το αναμενόμενο, ενώ το ενδιαφέρον για τις εκδόσεις Veloce είναι ήδη αρκετά μεγάλο και οι πρώτες αναμένονται να παραδοθούν μέσα στο Δεκέμβριο.

 

Για την ιστορία τον Οκτώβριο ταξινομήθηκαν στην Ιταλία 667 Giulia (2.0 Benzina 200hp– 2.2 Diesel και 2.9 Quadrifoglio) έναντι 762 τον Σεπτέμβριο ενώ πανευρωπαϊκά ο αριθμός των Giulia που πωλήθηκαν τον μήνα που μας πέρασε ήταν 1.571 αυτοκίνητα έναντι 1.718 τον Σεπτέμβριο.

 

 

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved