Επίθεση σε όλα τα μέτωπα στις ΗΠΑ για την Alfa Romeo

Ο Sergio Marchionne όρισε ως στόχο για την Alfa Romeo στις ΗΠΑ τα 150.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο. Για την επίτευξη του δεν αρκεί μονάχα η γκάμα των μοντέλων να είναι ανταγωνιστική αλλά πρέπει να αυξηθούν δραματικά και τα σημεία πώλησης και υποστήριξης, κάτι για το οποίο η φίρμα έχει δώσει μεγάλη προτεραιότητα καθώς αναμένονται να ανοίξουν νέες αντιπροσωπείες σε όλες τις πολιτείες με αμείωτο ρυθμό και για τα επόμενα δύο χρόνια.

 

Το δεύτερο μέρος  είναι η ευνοϊκή, η μάλλον η δίκαιη, αντιμετώπιση από τα Media μέσω τις αναγνώρισης της αξίας των αυτοκινήτων της Alfa Romeo. Αυτό είναι κάτι που στο Gruppo Fiat παλιότερα δεν έκαναν και έτσι είχαμε επανειλημμένα φαινόμενα τα αυτοκίνητα να ‘χειροτερεύουν’ σημαντικά από μήνα σε μήνα, και χωρίς να έχει υπάρξει κάποια ανανέωση του ανταγωνισμού, μόνο και μόνο από …συνήθεια.

 

Το τρίτο μέρος είναι η διαφημιστική καμπάνια, και εκεί η Alfa Romeo έχει επενδύσει αρκετά, κάτι που φαίνεται από τα κορυφαία διαφημιστικά σποτ που προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του Super Bowl.

 

Τέταρτο και πολύ σημαντικό είναι να βρεθεί η φίρμα κοντά στο κοινό, και αυτό σημαίνει εταιρική παρουσία σε όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτων των ΗΠΑ, χωρίς καμία εξαίρεση! Αυτό αποφασίστηκε πρόσφατα στην FCA και έτσι η Alfa Romeo θα διαθέτει μεγάλο εταιρικό περίπτερο που θα περιέχει όλες τις εκδόσεις της Giulia, την Stelvio Quadrifoglio και First Edition αλλά και τις 4C Coupe’ και Spider.

Αυτές τις μέρες η Alfa Romeo είναι παρούσα στο Chicago Auto Show αλλά ακολουθούν από αύριο το Pittsbourgh International Auto Show, την επόμενη εβδομάδα το Cleveland Auto Show και το Greater Milwaukee Auto Show.

 

Τον Μάρτιο οι επίδοξοι Αμερικανοί Alfisti θα μπορούν να θαυμάσουν την γκάμα μοντέλων στα Kansas City Auto Show, στο Amelia Island Concours d’Elegance και στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Minneapolis και της Atlanta.

 

Το ημερολόγιο συνεχίζει με αυτό το ρυθμό για όλο το έτος και για όλες τις Πολιτείες, ενώ έχει δοθεί εντολή στους κατά τόπους dealers να μην χάνουν ευκαιρία για προβολή σε μικρότερες και πιο τοπικού χαρακτήρα εκθέσεις.

 

First we take Manhattan….then we take Berlin!

 

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved