Επίσημη πρόσκληση από το DTM στην Alfa Romeo

Ο θρύλος της Alfa Romeo έχει σφυρηλατηθεί μέσα από τους αγώνες, οι νίκες στα GP ακόμα και από την προπολεμική εποχή, η F1, το Πρωτάθλημα Αντοχής, τα Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Πρωταθλήματα Τουρισμού, Nuvolari, Ascari, Merzario, De Adamich, Larini, Nannini, Giovanardi, Loubet, ο δικός μας Γιώργος Μοσχούς και δεκάδες άλλοι πιλότοι φόρεσαν την κόκκινη φόρμα με το τετράφυλλο τριφύλλι και έχτισαν την ανυπέρβλητη ιστορία της Squadra Corse.

Από τότε όμως που σταμάτησε η παραγωγή της 156 και την απόσυρση της από το WTCC, η Alfa Romeo δεν συμμετέχει επίσημα σε κάποια αγωνιστική διοργάνωση, και αυτό σύμφωνα με το πλάνο επανεκκίνησης της φίρμας θα αλλάξει.

Κατά καιρούς ο ισχυρός άνδρας της FCA, o Sergio Marchionne, κάνει δηλώσεις για ενδεχόμενη επιστροφή στην F1 με ξεχωριστή ομάδα, αλλά αυτό ενδέχεται να αργήσει πολύ η και να μην πραγματοποιηθεί καθόλου για να μην επισκιαστεί η Scuderia Ferrari (κλασικά….).

Την λύση γι’αυτό φαίνεται πως πρότεινε ο πρώην οδηγός Formula 1 των McLaren, Ferrari και Benetton Gerhard Berger που αυτή την εποχή έχει αναλάβει τις τύχες του DTM και προσπαθεί να το επαναφέρει στις παλιές δόξες των αρχών της δεκαετίας του ’90, όταν και η δημοτικότητα του έφτασε στο απόγειο της  χάρη στις τιτανομαχίες της Alfa Romeo 155 V6Ti με τις Mercedes 190 Evo και C-Class και τα Opel Calibra V6 4×4.

Έτσι σε μια συνέντευξη του ο Berger, που είναι πολύ αγαπητός στην Ιταλία χάρη στις δύο θητείες του στην Scuderia Ferrari, κάλεσε επίσημα τον Sergio Marchionne να επαναφέρει την Alfa Romeo στο DTM χρησιμοποιώντας ως βάση την εξαιρετική Giulia.

Έτσι θα μπορούσε να είναι μια Giulia DTM σύμφωνα με τους τρέχοντες κανονισμούς του θεσμού

Αν η Alfa Romeo προχωρήσει σε κάτι τέτοιο θα προσπαθήσει την επανάληψη της Ιστορίας αλλά με …ανάποδο τρόπο. Το 1993 το τότε Gruppo Fiat επένδυσε τεράστια ποσά σε promotion μέσω των αγώνων ενός μέτριου αυτοκινήτου, την 155, που ουδέποτε αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους Alfisti. Τελικά η Alfa 155 γλύτωσε από την μοίρα της Arna ακριβώς χάρη στις εκπληκτικές επιδόσεις της στα Πρωταθλήματα Τουρισμού όλου του κόσμου και στις εξωπραγματικές GTA (2.0 Turbo 4×4 βασισμένη στην Q4 και η οποία είχε και μια -ακυρωμένη την τελευταία στιγμή- έκδοση δρόμου με πανομοιότυπο αμάξωμα και 300+ ίππους) και V6 Ti (ατμοσφαιρικός 2.5 V6 ‘Busso’, 4×4 και τεχνολογία F1 και Group C).

Αυτή τη φορά όμως η επένδυση, αν γίνει, θα είναι ορθότερη και λογικότερη αφού θα υποστηριχθεί και από ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που πραγματοποιεί μια πολύ καλή εμπορική πορεία επαναπροσδιορίζοντας την κατηγορία των sport executives saloons.

Λέτε να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιο οδηγό της νέας γενιάς (Giovinazzi?) να το ….ξανακάνει όπως ο Nuvolari?

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved