Επίσημο: Ferrari 812 Superfast (ΦΩΤΟ)

Και το όνομα αυτής? 812 Superfast! Η Ferrari κυκλοφόρησε τις πρώτες φωτογραφίες της νέας δωδεκακύλινδρης ναυαρχίδας της που έρχεται με φόρα να αντικαταστήσει την άκρως πετυχημένη F12 Berlinetta.

Πλαίσιο:

Η Ferrari ακολούθησε και στην ‘μεγάλη κατηγορία’ την τακτική να κρατήσει στην παραγωγή για μια δεκαετία περίπου ένα ‘πάτωμα’ χωρίζοντας την σταδιοδρομία του σε δύο ίσα μέρη. Είναι κάτι που το κάνει πάντα στις entry level V8 (308/328, 348/355, 360/430, 458/488) αλλά στις ναυαρχίδες δεν θεωρείται δεδομένο, η 599 πχ υπήρξε αυτοτελής παρουσία. Το πλαίσιο της F12 όμως αποδείχθηκε τόσο ικανό που αποφασίστηκε, έπειτα από την ανανέωση του μέσω της F12 TdF, ότι μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του με αξιώσεις ακόμα και κάτω από ένα νέο αμάξωμα.

Από την F12 TdF μεταφέρθηκε το Passo Corto Variabile (PCV), δηλαδή το σύστημα που μεταβάλλει το μεταξόνιο μέσω τετραδιεύθυνσης στην έκδοση 2.0 ενώ διαθέτει και το Side Slip Control (SSC).

Αυτό που είναι πραγματικά νέο όμως είναι η ύπαρξη, για πρώτη φορά σε μια Ferrari, του ηλεκτρικού τιμονιού σε μια κίνηση που αποτελεί πραγματικό σημείο καμπής για το Maranello.

Παρά τις νέες ενισχύσεις το βάρος παρέμεινε χαμηλά, στα 1525 κιλά.

 

 

Κινητήρας/Μετάδοση:

Ο V12 των 6.5 λίτρων δέχτηκε τις απαραίτητες περιποιήσεις ώστε να ξεπεράσει ακόμα και την F12 TdF. Χάρη σε νέους, μεταβλητού μήκους, αυλούς εισαγωγής, καινούργια διαχείριση αλλά και το νέο διπλό σύστημα άμεσου ψεκασμού με 350 bar η απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα έφτασε τους 800 ίππους στις 8.500 σαλ (123 ίππους/λίτρο) και τα 718 Nm ροπής στις 7.000 σαλ, με το 80% της οποίας να είναι διαθέσιμη ήδη από τις 3.500 σαλ.

Όλη αυτή καταιγίδα δύναμης και ροπής μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που προσφέρει αλλαγές σε ακόμα ταχύτερο χρόνο σε σχέση με το ήδη ταχύτατο της F12 Berlinetta.

 

Αμάξωμα:

Κακά τα ψέματα (ε Στράτη?) το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς σε μια Ferrari είναι το αμάξωμα, η μάλλον το σώμα της. Οι καμπύλες και οι αεραγωγοί των δημιουργιών του Maranello είναι, συνήθως, σμιλευμένοι με τέτοιο τρόπο που να παραπέμπουν σε ένα καλλίγραμμο γυμνό γυναικείο σώμα και η περίπτωση τις 812 δεν αποτελεί εξαίρεση.

Οι αναλογίες θυμίζουν την περίφημη 365 GTB/4Daytona’ αν και μάλλον όχι στο βαθμό που θέλανε να μας πείσουν οι άνθρωποι του Maranello αλλά τα σέξι συστατικά είναι όλα εκεί:

 

 

Το μακρύ εμπρός μέρος με το καμπυλωτό καπό και τα νέα full led φωτιστικά σώματα που ενώνονται με τους αεραγωγούς ανοίγει την όρεξη, η πλαϊνή σιλουέτα έχει τον όγκο συγκεντρωμένο στο πίσω μέρος και διαθέτει ένα μεγάλο άνοιγμα που που διατρέχει τις πόρτες και ένα μικρό αεραγωγό στα πίσω φτερά που βοηθούν στην αύξηση της  αρνητικής άνωσης και στο καλύτερο grip των πίσω τροχών.

 

 

Αποκορύφωση ο …τσουπωτός ποπός με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και τα νέα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στην GTC4 Lusso που αποτελειώνουν το όνειρο των κοινών θνητών να τις ..βάλουν χέρι.

 

 

Το εσωτερικό είναι επίσης νέο και διαθέτει, σαν έξτρα, την δεύτερη οθόνη με τις ενδείξεις μπροστά στον συνοδηγό (αν και εγώ θα φύλαγα τα χρήματα για κάτι πιο χρήσιμο για να πω την αλήθεια).

 

 

Επιδόσεις:

Σε αυτό το σημείο δεν πρέπει να πούμε και πολλά… 0-100 σε 2,9δλ και 340 χλμ/ώρα τελικής …απόλαυσης.

Άντε… καλά όνειρα και θυμηθείτε ότι το Τζόκερ κληρώνει την Κυριακή και τα δελτία καταχωρούνται μέχρι τις 21.30, ok?

 

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved