Επιστροφή και στην Formula Indy για την Alfa Romeo?

Ο ενθουσιασμός των Alfisti για την επιστροφή της φίρμας στην F1, έστω και δια της πλαγίας οδού, δεν έχει καταλαγιάσει ακόμα και ο Sergio Marchionne φρόντισε, με τις δηλώσεις του στο Σαλόνι του Detroit, να τον φουντώσει ακόμα περισσότερο.

Ενώ ακόμα δεν έχουμε δει καν το νέο μονοθέσιο της Alfa Romeo Sauber F1, για την δυναμική της οποίας πολλά λέγονται, ο Ιταλοκαναδός Manager, που την τελευταία δεκαετία εκτόξευσε την χρηματιστηριακή αξία της FCA, πέταξε μια βόμβα σε ερώτηση Αμερικανού δημοσιογράφου.

Όταν λοιπόν ρωτήθηκε για αν η Alfa Romeo σκέφτεται το ενδεχόμενο επιστροφής στα Indycar, για να τονώσει το ενδιαφέρων της Αμερικανικής Αγοράς ο Marchionne απάντησε πως είναι ‘…μια πιθανότητα που δεν πρέπει να αποκλειστεί καθώς η Alfa Romeo έχει τις μηχανολογικές αξίες για να πρωταγωνιστήσει…

H Alfa Romeo έχει ήδη μια, μάλλον αποτυχημένη, προσπάθεια στα Indycars όταν το 1989 προμήθευσε την Morales Motorsport που έτρεχε με σασί της March με ένα υπερτροφοδοτούμενο V8 2.6 λίτρων και 720 ίππων , ενώ το ’90-’91 προμήθευσε την Patrick Racing που αρχικά χρησιμοποιούσε σασί March και έπειτα Lola χωρίς όμως ιδιαίτερα αποτελέσματα από καμία ομάδα.

Θυμίζουμε ότι τα μονοθέσια της Formula Indy έχουν όλα σασί της Dallara και οι ομάδες επιλέγουν μεταξύ κινητήρων Honda και Chevrolet. Για να μπει η Alfa Romeo στο πρωτάθλημα θα πρέπει να εξασφαλίσει από την οργάνωση την άδεια προμηθευτού κινητήρα, κάτι που θεωρητικά δεν θα πρέπει να είναι δύσκολο καθώς και οι Αμερικανοί θα επωφεληθούν από την αναβάθμιση του Πρωταθλήματος.

Πάντως πρόσφατα ο Sergio Marchionne είχε μια μακρά συνάντηση με τον Gian Paolo Dallara στις εγκαταστάσεις του τελευταίου για ‘να ευχηθεί καλές γιορτές σε ένα φίλο’….

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved