Επιστροφή στα Rallies με το 124 R-GT

In racing we trust‘ ήταν το motto της Abarth όταν παρουσίαζε τις αγωνιστικές εκδόσεις των Grande Punto και 500, και μπορεί στην πορεία το Punto να μας άφησε χρόνους (κακώς) αλλά η πίστη στις αρχές παρέμεινε ζωντανή μέσω του Trofeo 500 και τώρα με το νέο 124 Spider R-GT.

 

img1

Αρχικά παρουσιάστηκε ως concept αλλά τελευταία εθεάθη να κάνει δοκιμές στα ορεινά της Γένοβας, σε κλειστούς δρόμους που μοιάζουν αρκετά με τις Ε.Δ. του Rally Monte Carlo. Το όλο σκηνικό θυμίζει τις παλιές καλές εποχές της Abarth, όταν ετοίμαζε τα 131 και τις Lancia 037, S4 και όλες τις Delta Integrale . Μάλιστα υπάρχει και σύνδεση με το παρελθόν αφού ο πιλότος δοκιμών είναι ο Alex Fiorio, γιος του ιστορικού αγωνιστικού διευθυντού την εποχή της παντοδυναμίας της Lancia Cesare Fiorio, και παλιός team mate του Miki Biasion.

Ιδιαίτερη σημασία έχει και το γεγονός ότι στις δοκιμές παρευρέθη και ο Francois Delecour, παγκόσμιος πρωταθλητής Rally του 1993, ο οποίος είναι και ο ‘πατέρας’ της κατηγορίας R-GT αφού πιέζει την FIA να δώσει βάρος στις συμμετοχές με σοβαρά σπορ αυτοκίνητα αντί για τα supermini των WRC. Το σκεπτικό του είναι απλό: ο κόσμος δεν τρελαίνεται να δει στους αγώνες το Yaris της συνταξιούχου και το Polo της γραμματέως και αφού τα εργοστάσια δεν έχουν πια homologation specials τι πιο ωραίο από το να δούμε ένα πρωτάθλημα Rally με διθέσια, πισωκίνητα sport αυτοκίνητα? Μάλιστα ο ίδιος κέρδισε το FIA R-GT Cup του 2015 με Porsche 997 GT3 RS.

Την αρχή των επίσημων συμμετοχών την έκανε το 2011 η Lotus με την Exige R-GT που όμως εξαφανίστηκε πριν καλά καλά την μάθουμε, Στην συνέχεια ιδιωτικές ομάδες ετοίμασαν διάφορες Porsche 996 GT3 και 997 GT3 RS ενώ σποραδικά εμφανίστηκαν και Ferrari 360 και 430.

Πως μπορεί το Abarth να ανταγωνιστεί τις πολύ ισχυρότερες Porsche? πολύ απλό: turbo και κλειδωμένη αναλογία κιλών ανά ίππο στο 3,4 με βάση τους κανονισμούς.

c0ttdctcni54aulot5ss

Το Abarth 124 Spider R-GT εφοδιάζεται με τον κινητήρα bialbero 1.8 (ουσιαστικά ο αλουμινένιος 1750 της 4C) και αποδίδει τουλάχιστον 300 ίππους και, όπως είναι λογικό, είναι πλήρως βελτιωμένο σε ότι αφορά την μετάδοση και την ανάρτηση.

auwureawgz7acl70ihwd

Η τιμή? 140.000,00€ προ φόρων και αναμένεται να παραδοθούν περίπου 100 αυτοκίνητα σε ιδιωτικές ομάδες σε βάθος διετίας.

Αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις ένα ακολούθησε αυτό το Link και στείλε e-mail στο 124rally@abarth.com

Nίκος Κουμπής

ΥΓ Δες λίγο κάποιες απο τις συμμετοχές του R-GT Cup και πες μου αν δεν θα ήθελες ΟΛΟ το  WRC έτσι…

exige-rgt-04

997gt3rsrgt

997gt3rgt_back

astonmartinrgt

ferrari-rally


Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved