Η αποτυχημένη Diablo GT1 είναι όλα όσα θα έπρεπε να είναι μια Lamborghini

Αν τα οικονομικά της Lamborghini δεν ήταν τόσο άσχημα τη δεκαετία του 90’, ίσως να βλέπαμε τη Diablo GT1 απέναντι στις McLaren F1 GTR και Porsche 911 GT1. Οπότε, μπορεί το project να ήταν αποτυχημένο εν τη γέννηση του, αλλά αυτή η Lamborghini παραμένει ως μια υπενθύμιση για το τι μπορεί να καταφέρει μια εταιρία όταν λειτουργεί ελεύθερα ή αν προτιμάτε, ασυγκράτητα!

 

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

 

Η Diablo GT1 είναι όλα όσα θα έπρεπε να είναι μια Lamborghini – ένα αυθάδη, κίτρινο μεγαθήριο που κερδίζει άξια μια θέση ως poster στο τοίχο σχεδόν όλων των νέων.  Ήταν, αν θέλετε, η τελευταία προσπάθεια «ν’ ανθήσει» εκ νέου η εταιρία, πρώτου διασωθεί από την Audi και περάσει σε μια άλλη εποχή.

 

Τη δεκαετία του ’90, η Lamborghini ήταν μια εκ των εταιριών που ήξεραν καλά για τη δύναμη της διαφήμισης που προσέφερε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και βέβαια, η αναβίωση των αγωνιστικών sport αυτοκινήτων. Η Diablo GT1 ήταν η ναυαρχίδα της εταιρίας, το ιδανικό αυτοκίνητο για εκείνη ακριβώς την εποχή και σκοπό. Βέβαια, αξίζει ν’ αναφερθεί ότι αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες, δεν είναι και τόσο Diablo. Ναι, έχει το σχήμα και βέβαια ο κινητήρας είναι της Lamborghini. Αλλά όλα τα άλλα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρακονημάτινων μερών του αμαξώματος, ήταν καινούρια.

 

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

 

Μια γαλλική εταιρία ονόματι Signes Advanced Technology (SAT) με αντικείμενο τη προετοιμασία αυτοκινήτων για αγώνες, με έδρα στο Τουλόν της Γαλλίας έλαβε την εντολή από τη Lamborghini να φτιάξει ότι καλύτερο μπορούσε με βάση έναν βελτιωμένο V12 κινητήρα της Lamborghini  – μια βελτίωση που θα κατέληγε στις μεταγενέστερες Diablo GT και 6.0 VT. Απέδιδε 655 ίππους και όπως μπορείτε να φανταστείτε, σε ένα αυτοκίνητο που ίσα ξεπερνούσε τον 1 τόνο, η εμπειρία οδήγησης ήταν αξέχαστη.

 

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

 

Από τη πλευρά της η Lamborghini φρόντισε να ομολογκάρει το αυτοκίνητο με το υπουργείο Μεταφορών της Ιταλίας και βέβαια τη FIA. Όμως, ορισμένοι υψηλά ιστάμενοι στην εταιρία δεν ήθελαν να ρίξουν κι άλλο χρήμα στο project οπότε και ήρθε το τέλος. Μόλις δύο κατασκευάστηκαν – η κίτρινη Stradale των φωτογραφιών που κράτησε η SAT για λόγους επίδειξης και ακόμη μια που πουλήθηκε στην Ιαπωνία και για πολλά χρόνια έτρεχε στους αγώνες JGTC.

 

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

 

Δυστυχώς, δε θα μάθουμε ποτέ αν η Diablo GT1 θα ήταν ένα πραγματικά καλό κι ανταγωνιστικό αυτοκίνητο αγώνων, ούτε πως θα στεκόταν απέναντι στις McLaren F1 GTR και Porsche 911 GT1.

 

Ελεύθερη μετάφραση από το πρωτότυπο: Φώτης Β. Νάκος

 

ΥΓ: Το αυτοκίνητο βρίσκεται προς πώληση στην Ιταλία στην Mistral Motors , για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Νίκο Κουμπή που έχει προσωπική σχέση με τον πωλητή.

Πηγή: classicdriver.com

 

Πηγή φωτογραφιών: Federico Bajetti © 2016

 

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016

Lamborghini Diablo GT1 Πηγή φωτογραφίας: Federico Bajetti © 2016



Φώτης Νάκος

Πριν από αρκετά χρόνια ήρθε στη ζωή μου μια Alfa Romeo 156 και την έκανε - αυτοκινητιστικά - πιο ενδιαφέρουσα. Μαζί της πέρασα 8 υπέροχα χρόνια στα οποία απέκτησα εγκάρδιους φίλους, πήγα στο γάμο μου και γύρισα από το μαιευτήριο με το πρώτο μου παιδί. Μέτρησα εκατοντάδες γύρους στις πίστες των Μεγάρων και Σερρών. Ταυτόχρονα, έμαθα - κι αγάπησα - μια ιστορία άνω των 100 ετών που συνοδεύει αυτή τη μάρκα. Πλέον, τη ζω κι εγώ.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved