Η επιστροφή της Lancia Stratos

H επιστροφή της Lancia Stratos

 

Ένα από τα αυτοκίνητα-θρύλος της αυτοκίνησης είναι έτοιμο να επιστρέψει και πάλι στους δρόμους με τη βοήθεια της Ferrari, η οποία και έχει «δανείσει» τα μηχανικά μέρη από τον κινητήρα της F430 Scuderia.

Η νέα LANCIA STRATOS βασισμένη, σε ότι αφορά την εξωτερική της περιβολή, στο θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του ’70, αποτελεί  ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία για τις ανάγκες του προέδρου και ιδιοκτήτη της γερμανικής εταιρείας Brose KG, Michael Stoschek (σημ. στο χώρο της σύγχρονης αυτοκίνησης, η Brose KG αποτελεί σήμερα τον 5ο μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών εξαρτημάτων).

Κάτω από τις εντυπωσιακές ομολογουμένως γραμμές της «νέας» αυτής Stratos, την επιμέλεια αλλά και υλοποίηση των οποίων ανέλαβε ειδικά για την περίσταση ο διάσημος οίκος Pininfarina, κρύβεται όχι μόνο το δάπεδο, αλλά και τα μηχανικά μέρη της F430 Scuderia! Κάτι που, με άλλα λόγια, σημαίνει πως πίσω ακριβώς από την πλάτη του οδηγού φιλοξενείται ο γνωστός V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 4,3 λίτρων της Ferrari.

Αν και μέχρι πριν από λίγο καιρό, ο οίκος Pininfarina, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την αναβίωση της Stratos, είχε κατασκευάσει μόνο ένα αυτοκίνητο για Γερμανό πελάτη, η εμφάνιση του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης έδωσε και πάλι τροφή για σκέψεις ως προς την επιστροφή του στην (περιορισμένη) παραγωγή. Βέβαια, αν λάβει την έγκριση, δεν πρόκειται να κατασκευαστούν πάνω από 100 μονάδες, οι οποίες και θα πάνε σε ιδιαίτερους συλλέκτες.

Η τιμή της νέας Lancia Stratos υπολογίζεται στα 400.000 ευρώ, με 40 μέχρι στιγμής πελάτες να έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για αγορά. Από τα 400.000 ευρώ, τα 100.000 θα πάνε στη Ferrari και τα υπόλοιπα στον διάσημο οίκο Pininfarina. Η Ferrari θα λάβει τόσο μεγάλο ποσό, διότι η νέα Stratos χρησιμοποιεί πολλά μηχανικά μέρη από την F430 Scuderia, συμπεριλαμβανομένου και του V8 κινητήρα 4,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 547 ίππους στις 8.200 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ..

Το παρακάτω βίντεο μας δίνει μια γεύση απο τον καταπληκτικό ήχο του V8 κινητήρα της.

 

 

Πηγή (τεχνικές λεπτομέρειες): 4Τροχοί


Tagged: ,


Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια Veloce 2000 φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved