Η Κίνα γίνεται η σημαντικότερη αγορά της Maserati

Η Maserati βρήκε στη νέα Levante το εργαλείο που χρειαζόταν για να ανοίξει τα φτερά της και να αρχίσει να καταγράφει, για πρώτη φορά στην ιστορία της, σοβαρά νούμερα ταξινομήσεων.

Χάρη στην επιτυχία του μεγάλου και πολυτελούς SUV, με την κορυφαία οδική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου, ο Οίκος της Τρίαινας βλέπει το 2017 να κλείνει με σημαντική αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το ήδη πολύ πετυχημένο 2016.

Η αγορά της Κίνας καταγράφει μέχρι τον 10/17 αύξηση +47%, που οφείλεται αποκλειστικά στο SUV, και με 10.479 αυτοκίνητα γίνεται η πρώτη αγορά της φίρμας παγκοσμίως. Η επίδοση αυτή, εκτός από το εξαιρετικό appeal που έχει η Levante στα ανώτερα οικονομικά στρώματα της Κίνας, οφείλεται και στο γεγονός πως οι dealers της φίρμας αυξήθηκαν σημαντικά και έφτασαν τους 74, αν και ακόμα υπολείπονται δραματικά σε σχέση με τον καθιερωμένο ανταγωνισμό.

Βέβαια μετά τις τελευταίες νομοθετικές αλλαγές που έγιναν στην Κίνα, όπως η αύξηση των φόρων στα πολυτελή αυτοκίνητα και το μπλοκάρισμα των παραγγελιών για αυτοκίνητα stock από τους dealers, αναμένεται η φόρα να ανακοπεί κάπως και γι’αυτό η Maserati έχει ήδη σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων για μερικές ημέρες ώστε να αποφευχθεί η συσσώρευση αυτοκινήτων προς παράδοση.

Για να αντιμετωπίσει το αναπόφευκτο φρενάρισμα στην αύξηση ταξινομήσεων στην Κίνα η Maserati θα αρκεστεί στις ανανεωμένες Ghibli και Quattroporte MY2018 αλλά και στην νέα κορυφαία Levante GTS που ετοιμάζεται πυρετωδώς. Το μικρότερο SUV θα εμφανιστεί το 2020 και θα ακολουθήσει η Alfieri, βέβαια κάπου εκεί θα πρέπει να θυμηθούν ότι και οι Granturismo και Grancabrio χρήζουν αντικατάστασης για να τα βγάλουν πέρα ενάντια στις Porsche 911 και Mercedes SL.

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved