Η Πριγκιπική οικογένεια του Μονακό φοράει κόκκινα…

Έφτασε και φέτος η στιγμή του πιο glamorous αγώνα αυτοκινήτων στην Υφήλιο, το Grand Prix του Μονακό. Εκείνος ο αγώνας που με την ψυχρή λογική δεν έχει καμία θέση στο καλαντάρι στης σύγχρονης Formula 1 αλλά είναι larger than life, που λεν και στο χωριό μου, και παραμένει πεισματικά μέρος του Τσίρκου για να μας θυμίζει τις πιο αγνές εποχές των Gentlemen drivers… του Graham Hill, του Sir Jackie Stewart, του Θεού Ayrton μέχρι τον αγαπημένο μας Michael Schumacher.

Φέτος η Scuderia Ferrari ταξίδεψε στο Πριγκιπάτο με μοναδικό σκοπό να ανακόψει την Mercedes και να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα πως το 2017 θα είναι μια δύσκολη σεζόν για όποιον τα βάλει μαζί της.

Δοκιμαστικά:

Ήδη από τα ελεύθερα δοκιμαστικά φάνηκε η υπεροχή των Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel και ότι οι Mercedes, λόγω του μεταξονίου τους -το μεγαλύτερο του grid- δύσκολα θα κατάφερναν να βολευτούν στο στενό και αργό σιρκουί πόλης. Η εικόνα αυτή επιβεβαιώθηκε και στα δοκιμαστικά κατάταξης όπου οι Ferrari έκαναν το 1-2 με …αντίστροφη σειρά όμως, αφού poleman χρίστηκε ο Iceman Kimi Raikkonen με 43 χιλιοστά του δλ διαφορά από τον Sebastian Vettel που απειλήθηκε από τον Valtteri Bottas της Mercedes. Ο Lewis Hamilton αντιμετώπισε δυσκολίες με το μονοθέσιο του με αποτέλεσμα να μείνει εκτός 10άδας και να εκκινήσει 14ος.

O Kimi Raikkonen οδηγεί οριακά στο δρόμο για την Pole Position

Για τις υπόλοιπες ομάδες Ιταλικού ενδιαφέροντος την διαφορά έκανε ο Carlos Sainz Jr που έφερε την Toro Rosso-Renault του στην θέση ενώ πάρα πολύ καλή επίδοση πραγματοποίησε ο Romain Grosjean της Haas-Ferrari με την  θέση της εκκίνησης. Ο Daniil Kvyat οδήγησε την δεύτερη Toro Rosso στην 11η θέση, ο Kevin Magnussen την δεύτερη Haas στη 13η ενώ το grid έκλεισαν οι Pascal Wehrlein και Marcus Ericsson της Sauber-Ferrari στην 19η και 20η θέση αντίστοιχα.

Αγώνας:

Ο Αγώνας δεν είχε κάποια ιδιαίτερη μάχη και εξελίχθηκε καθαρά σε παιχνίδι τακτικής. Στην εκκίνηση δεν είχαμε δράματα και στην St.Devote τα μονοθέσια έστριψαν περίπου όπως εκκίνησαν με τον Kimi να παίρνει μια μικρή διαφορά από τον Vettel και μαζί να απομακρύνονται αισθητά από τον 3ο Valtteri Bottas που δέχθηκε πίεση από τον εξαιρετικό Max Verstappen.
H κατάταξη άλλαξε όταν ο Iceman μπήκε για αλλαγή ελαστικών και τότε ο Sebastian Vettel, που ουδέποτε άφησε τον Kimi Raikkonen εκτός σκοπευτηρίου, εκμεταλλευόμενος την ελεύθερη πίστα επιβεβαίωσε το ότι ‘είχε άλλο μισό δλ τουλάχιστον’ δυναμικότητας και απογείωσε την Ferrari και κατάφερε να ανακτήσει τη διαφορά με τέτοιο τρόπο ώστε όταν επισκέφθηκε ο ίδιος τα Pits να βγει μπροστά από έναν εμφανώς απογοητευμένο Raikkonen που είδε την επιστροφή του στις νίκες να αναβάλλεται για την επόμενη φορά.
Ο Sebastian Vettel αμέσως άνοιξε την διαφορά από τον team mate του και ακόμα και όταν το τρομακτικό ατύχημα του Pascal Wehrlein έφερε το Safety Car φάνηκε η εξαιρετική του φόρμα όταν στην επανεκκίνηση επανέλαβε την εξαιρετική του επίδοση χτίζοντας ταχύτατα μια διαφορά ασφαλείας. Εξαιρετικά γρήγορος ήταν και ο Daniel Ricciardo που γυρνούσε με την Red Bull στον ίδιο ρυθμό με τον Sebastian Vettel αλλά δεν ήταν σε θέση να απειλήσει τις Ferrari, αλλά τουλάχιστον πέρασε τον Bottas και κατέκτησε την θέση.

Οι υπόλοιπες ιταλικές συμμετοχές:

Scuderia Toro Rosso-Renault: ο εξαιρετικός Carlos Sainz Jr έφερε το μονοθέσιο του στην θέση, με ομαλή οδήγηση και με πολύ ώριμη συμπεριφορά, δεν φοβήθηκε ούτε όταν είχε πίσω του τον Lewis Hamilton. Πολύ καλά τα πήγαινε και ο Daniil Kvyat μέχρι που τον έβγαλε εκτός πίστας ο Sergio Perez της Force India.

MonteCarlos Sainz Jr

Haas-Ferrari: Ο Romain Grosjean επιβεβαίωσε ότι είναι ο άνθρωπος στον οποίο μπορεί να βασιστεί η ομάδα αφού οδήγησε εξαιρετικά και έφερε το μονοθέσιο του στην θέση ενώ και ο team mate του Kevin Magnussen ευνοήθηκε από εγκαταλείψεις και κατάφερε να μπει στην βαθμολογούμενη 10άδα, ακόμα και αν είχε ένα κλατάρισμα.

O Romain Grosjean στο δρόμο για μια εξαιρετική 8η θέση με τη Haas-Ferrari

Sauber-Ferrari: Η ομάδα που ίδρυσε ο Peter Sauber παραπαίει και ελπίζει σε καλύτερα αποτελέσματα το 2018, αρκεί να βρει το δρόμο της και η Honda, και στο GP του Μονακό φάνηκε μόνο χάρη στο δραματικό ατύχημα του Wehrlein που βρέθηκε σφηνωμένος στις δύο ρόδες πριν το τούνελ όταν ο Jenson Button τον εμβόλισε στην προσπάθεια του να τον περάσει ενώ ο Marcus Ericsson έχασε τα φρένα όταν πίεσε παραπάνω, και ενώ αυτά είχαν κρυώσει υπερβολικά, όταν υπό καθεστώς safety car ήθελε να ξεντουμπλαριστεί.

O Wehrlein εν πτήσει μετά το ατύχημα με τον Jenson Button

Επόμενος αγώνας στις 11 Ιουνίου στον Καναδά, όπου η Ferrari θεωρητικά ευνοείται από την χάραξη της πίστας.



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved