Η Ferrari ετοιμάζει Colpo Grosso με Ducati ?

Τα μηχανοκίνητα όνειρα των περισσοτέρων είναι συνήθως κόκκινα και έρχονται από την Emilia Romagna με ιδιαίτερους κινητήρες σε σχήμα V και σχήμα βγαλμένο από μουσείο μοντέρνας έκθεσης… το αν έχουν δύο τροχούς η τέσσερις έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

Ferrari και Ducati, η Ducati και Ferrari αν είστε λάτρης των μοτοσυκλετών, αποτελούν την πεμπτουσία της μεταφοράς σε μέταλλο, carbon και άλλα high tech υλικά της αέναης προσπάθειας του ανθρώπου να κινηθεί όλο και πιο γρήγορα αλλά πάντα με ξεχωριστό στυλ.

Οι δύο φίρμες μοιράζονται την περιοχή της καταγωγής, το χρώμα αλλά και την φιλοσοφία της ανάδειξης των οχημάτων τους μέσω του στίβου των αγώνων. Μάλιστα ακόμα και εκεί η πορεία είναι παρόμοια αφού η Ferrari έχτισε τον μύθο της στο πρωτάθλημα Endurance (όταν ήταν πιο δημοφιλές από την F1) για να συνεχίσει η Scuderia με τις αναρίθμητες νίκες στα Gran Prix ενώ η Ducati έλαμψε στα Superbikes για να εισέλθει στα MotoGP διεκδικώντας νίκες και πρωταθλήματα.

Οι δρόμοι τους μάλιστα έχουν διασταυρωθεί και στο πεδίο της εξέλιξης κινητήρων, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις την παραγωγή εκ μέρους της Ducati και για λογαριασμό της Lancia των V8 κινητήρων, προέλευσης Ferrari 328, για την Thema 8.32 αλλά και την τεχνική βοήθεια της Scuderia στην Ducati Squadra Corse όταν η τελευταία εξέλιξε τον τετρακύλινδρο κινητήρα MotoGP της αγωνιστικής Desmosedici RR.

Σύμφωνα με τον έγκριτο Ιταλό δημοσιογράφο Pino Allievi οι δρόμοι τους ενδέχεται να ενωθούν ακόμα περισσότερο αφού η Ferrari ετοιμάζεται να καταθέσει πρόταση εξαγοράς της Ducati από την Audi!

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής ‘Paddock TV’ ο Allievi δήλωσε πως πίσω από το ενδιαφέρον της Ferrari βρίσκεται η TATA και η Philip Morris, με το Ινδικό μεγαθήριο να είναι διακριτικός υποστηρικτής της Scuderia και την καπνοβιομηχανία να είναι μέτοχος της Ferrari εδώ και πολλά χρόνια. Υποστηρικτής της εξαγοράς φέρεται να είναι και ο Piero Ferrari που είναι λάτρης των μοτοσυκλετών και δη των μοντέλων της Ducati.

Πολλά είναι τα στοιχεία που ενώνουν τις δύο μάρκες και στην παρούσα φάση της ιστορίας τους, με κορυφαία προϊόντα, εκλεκτή πελατεία, το image τους στο υψηλότερο σημείο και την επιστροφή στις νίκες στα σημαντικότερα πεδία αγώνων, την F1 και τα MotoGP, ενώ ακόμα και οι κύριοι χορηγοί των αγωνιστικών ομάδων είναι ίδιοι.

Ο Pino Allievi πρόσθεσε πως η Audi, το Group VAG δηλαδή, θέλει να πουλήσει μερικά από τα κοσμήματα του για να αντεπεξέλθει στα γιγαντιαία έξοδα του Dieselgate και προσέθεσε πως ενδέχεται να πουλήσει και την Lamborghini, αν και σημείωσε πως το απεύχεται.

Σύντομα θα μάθουμε για το μέλλον της Ducati ελπίζοντας πως όποιος και να είναι ο τελικός αγοραστής, θα συνεχίσει να επενδύει για το μέλλον της φίρμας που έγινε η σημαία της Ιταλίας στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved