Μία σου και μία μου…. Ο Vettel κερδίζει το GP του Bahrain

Τελικά το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται να είναι συναρπαστικό και φαίνεται πως έχει αποτινάξει την βαρεμάρα της παντοκρατορίας της μίας ομάδας που διώχνει τους θεατές και χαλάει την σούπα.

Η Mercedes και η Ferrari είναι πλέον πολύ κοντά, και οι οδηγοί τους φαίνονται ότι κατέχουν τις ικανότητες για να διεκδικήσουν νίκες και να χαρίσουν συναρπαστικές μάχες, ίσως μόνο ο Kimi Raikkonen υστερεί αλλά η αλήθεια είναι ότι αποτελεί και το ‘πειραματόζωο’ της Scuderia Ferrari όποτε, αναπάντεχα δεν διαθέτει πάντα ισάξιο μονοθέσιο με τον Sebastian Vettel.

Αυτή η τάση ισορροπίας αντικατοπτρίζεται και από το τα έως τώρα αποτελέσματα στα τρία GP που έχουν διεξαχθεί αφού υπάρχει μια καθαρή εναλλαγή νικητών: Vettel στην Αυστραλία, Hamilton στην Κίνα και ξανά Vettel στο Μπαχρέιν.

Στο χθεσινό GP που διεξήχθη ανάμεσα στους αμμόλοφους υπήρξε η επικράτηση της Ferrari του Vettel έναντι των Mercedes του Hamilton και του εντυπωσιακού Bottas, που άξιζε την δεύτερη θέση.

Δοκιμαστικά:

Στα ελεύθερα δοκιμαστικά της παρασκευής η Ferrari ήταν πάλι ταχύτερη όλων αλλά το Σάββατο, στα δοκιμαστικά κατάταξης, εμφανίστηκε πάλι ο κρυμμένος άσσος των Mercedes που πήραν την πρώτη και τη δεύτερη θέση, αυτή την φορά με ηγετική εντυπωσιακή εμφάνιση του Valtteri Bottas που έγραψε το ρεκόρ πίστας και έγινε για πρώτη φορά Pole-man μπροστά από τον πρωταθλητή Lewis Hamilton. Ακολούθησαν οι Ferrari του Sebastian Vettel στην θέση και τον Kimi Raikkonen στη θέση, πίσω από την Red Bull του Daniel Ricciardo.
Για τις υπόλοιπες ομάδες που έχουν ιταλικό ενδιαφέρον ταχύτερος ήταν ο Romain Grosjean με Haas-Ferrari στην θέση και ακολούθησαν οι Danil Kvyat με Toro Rosso (11ος), Pascal Wehrlein με Sauber-Ferrari (13ος), Carlos Sainz jr. με την δεύτερη Toro Rosso (16ος) και στις δύο τελευταίες θέσεις οι Marcus Ericsson με την δεύτερη Sauber-Ferrari και ο Kevin Magnussen με την δεύτερη Haas-Ferrari.

Αγώνας:

Είναι γνωστό πως οι Ferrari είναι ταχύτερες σε συνθήκες αγώνα και αυτό επιβεβαιώθηκε και στο Μπαχρέιν. Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel προσπέρασε τον Lewis Hamilton και άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Valtteri Bottas για την πρώτη θέση αλλά η μάχη όμως έγινε από, μικρή, απόσταση και τελικά η προσπέραση πραγματοποιήθηκε μέσω των Pits. Ο Sebastian Vettel δεν έδειξε να επηρεάζεται από το safety car που μπήκε στην πίστα μετά το ατύχημα των Sainz jr και Stroll, αμύνθηκε με μαεστρία στην επίθεση του Bottas όταν βγήκε από τα Pits αλλά και από την πίεση του Lewis Hamilton που, αφού ο Bottas τον άφησε να περάσει μπροστά, στους τελευταίους γύρους του αγώνα απογείωσε την Mercedes προκειμένου να καλύψει την διαφορά από τον πρωτοπόρο. Ο Lewis Hamilton έτρεχε και για να καλύψει την ποινή 5 δλ που …αναζήτησε από μόνος του με την αντιαθλητική συμπεριφορά του όταν καθυστέρησε χαρακτηριστικά στα Pits για να αναγκάσει τον Daniel Ricciardo να χάσει χρόνο.

Kimi Raikkonen

Ο Kimi Raikkonen αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, πίσω από τις δύο Mercedes και πρέπει να δείξει σημάδια ανάκαμψης και να πλησιάσει τον tem mate του, αν και σε τρεις περιπτώσεις (προσπεράσματα στον Massa και άμυνα) έδειξε ότι έχει ακόμα μάχες να δώσει.

Οι υπόλοιπες ιταλικές συμμετοχές:

Haas-Ferrari: Εξ’αιτίας τεχνικών προβλημάτων ο Kevin Magnussen εγκατέλειψε νωρίς και όλη η ομάδα βασίστηκε στον Romain Grosjean που έφερε το μονοθέσιο του στην 8η θέση.

Toro Rosso: Ο Carlos Sainz jr εγκατέλειψε έπειτα το ατύχημα που προκάλεσε και έβγαλε εκτός και τον Stroll της Williams και από μια μετριότατη εμφάνιση σε όλο το αγωνιστικό τριήμερο, ενώ ο Danil Kvyat τερμάτισε 12ος.

Ο Carlos Sainz jr εμβολίζει τον Lance Stroll

Sauber-Ferrari: Κάκιστο τριήμερο με φτωχή απόδοση από τους δύο οδηγούς και εγκατάλειψη των δύο μονοθεσίων. Η ελβετική ομάδα πρέπει να βρει τις τεχνικές λύσεις (και το χρήμα) που θα την βγάλουν από το αδιέξοδο, η ο Sergio Marchionne να την αγοράσει μια ώρα αρχύτερα για να την μετατρέψει σε Alfa Romeo Squadra Corse?

Επόμενη στάση η Ρωσία 28-30/04 στο Sochi Autodrom.

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved