Μετανοείτε! Ήρθε το Dodge Challenger ‘Demon’

Την Μεγάλη Εβδομάδα (τυχαίο?) διάλεξε η Dodge για την παρουσίαση του πιο διαβολικού αυτοκινήτου της ιστορίας της. Και αν το Challenger είχε φέρει την διαβολόγατα με τα 707 άλογα της πριν από δύο χρόνια, φαίνεται πως η ανθρωπότητα χρειάζεται το κάτι παραπάνω και έτσι επιστρατεύτηκαν οι …δαίμονες για να μας συνετίσουν.

Δεν υπήρχε καταλληλότερος παρουσιαστής από τον Vin Diesel!

Το νέο Dodge Challenger SRT Demon εξελίχθηκε για να προκαλέσει τρόμο: 6.2 λίτρα V8 με υπερσυμπιεστή, 840 ίπποι, 770 Nm ροπής και εξωφρενικές επιδόσεις συνθέτουν το puzzle του ισχυρότερου αυτοκινήτου παραγωγής στην ιστορία του Αμερικάνικου κατασκευαστή.

Είναι χαρακτηριστικό πως το Demon είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιήσει νομίμως βενζίνη 100+ οκτανίων για το δρόμο ενώ διατίθεται και με εξοπλισμό για Dragster (μικρότεροι μπροστινοί τροχοί, wheelie bars). Γιατί όλα αυτά? μα γιατί μπορεί να πετύχει επιτάχυνση 0-96χλμ/ώρα σε 2.3 δλ και καλύπτει τα 402 μέτρα του dragstrip σε 9.96 δλ με ταχύτητα εξόδου 225 χλμ/ώρα.

Επίσης είναι το πρώτο αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής που έχει specs για Dragster και φοράει απο το εργοστάσιο ειδικούς τροχούς 18 ιντσών ενώ τα ελαστικά πίσω είναι  315/40R18 Nitto NTO5R drag radials!

Επίσης στο εσωτερικό έχει γίνει εκτενής δίαιτα με την αφαίρεση ηχομόνοσης και τον περιορισμό του εξοπλισμού άνεσης, ενώ μπορεί να παραγγελθεί χωρίς πίσω κάθισμα, στη θέση του οποίου μπαίνει μια μπάρα θόλων και θήκες για κράνη.

Ο Tim Kuniskis, CEO της Dodge, δήλωσε πως ‘Με το SRT Demon θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των πελατών μας, πηγαίνοντας πέρα από τους φαν μας

Για την επίτευξη της μεγαλύτερης ιπποδύναμης σε σχέση με το ήδη θηριώδες Hellcat οι τεχνικοί της Dodge άλλαξαν υπερσυμπιεστή, έμβολα και μπιέλες, την εισαγωγή και τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου.

Το Demon θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή 3.000 αυτοκινήτων για τις ΗΠΑ και 300 για τον Καναδά.

θαυμάστε το:

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved