Νέα Ferrari California T

2014-ferrari-california-t-01

Θα παρουσιαστεί επίσημα στην Γενεύη αλλά ήδη από τώρα η Ferrari ανακοίνωσε φωτογραφίες και λεπτομέρειες της ανανεωμένης έκδοσης της πολύ πετυχημένης California. Μετά από ένα περιορισμένο Lifting που αφορούσε κυρίως το πιο σπορ στήσιμο και μια νέα πιο οικονομική διαχείριση του κινητήρα που έγινε πέρσι, η Ferrari παρουσιάζει τώρα την εντελώς ανανεωμένη έκδοση. Η California έμελλε τελικά να είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο στην ιστορία της φίρμας καθώς είναι το πρώτο αυτοκίνητο από το Maranello με V8 τοποθετημένο εμπρός, με άμεσο ψεκασμό, με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή και τώρα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την επιστροφή στην υπερτροφοδότηση, κάτι που είχε εγκαταλειφθεί από την εποχή της F40. Ο V8 κινητήρας της νέας California λοιπόν, είναι ένας biturbo  3855 κ.εκ. απόδοσης 560 ίππων και 755Nm ροπής, 49% παραπάνω απο τον ατμοσφαιρικό 4.3 που αντικαθιστά.

Η διαφορετική χωρητικότητα υποδηλώνει ότι δεν είναι εντελώς ίδιος με αυτόν της Maserati και ενισχύει τις φήμες που θέλανε την κάθε εταιρία που θα τον χρησιμοποιήσει (Maserati, Ferrari και μάλλον Alfa Romeo) να του δίνει το δικός της στυλ. Ο νέος κινητήρας εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις με το 0-100 να πραγματοποιείται σε 3,4δλ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 316 Χλμ/ώρα ενώ , σύμφωνα με την Ferrari, αρκείται σε μια κατανάλωση βενζίνης της τάξης των 10,5 λίτρων/100χλμ ενώ, αν χρειαστεί, το σύστημα πέδησης της Brembo φροντίζει για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 34 μέτρα.

Με την ευκαιρία της ανανέωσης η Pininfarina άλλαξε και κάποια στοιχεία της εμφάνισης με πιο ‘άγριο’ παρουσιαστικό εμπρός με νέα φώτα, προφυλακτήρα και δύο αεραγωγούς απαγωγής αντί για ένα εισαγωγής που υπήρχαν πριν. Στο πλάι τα νεύρα είναι πιο έντονα και εμπνευσμένα από την 250 Testa Rossa ενώ πίσω οι εξατμίσεις επέστρεψαν στην φυσική τους θέση και υπάρχει νέος αεροδυναμικός διαχύτης. Επίσης θα διατίθεται και σε δύο νέες αποχρώσεις του κόκκινου και του μπλε σε συνδυασμό με μαύρη οροφή. Τέλος το σαλόνι έχει μικρότερες αισθητικές αλλαγές με την κύρια να είναι η προσθήκη του Turbo Perrformance Engineer ανάμεσα στους κεντρικούς αεραγωγούς και το νέο σύστημα infotainment με οθόνη 6,5″.
Ξεχάστε την κρίση λοιπόν και σπεύσατε να την παραγγείλετε…. σε κλίμακα…
Νίκος Κουμπής

πηγή: Quattroruote

Αν θέλεις να σχολιάσεις κάνει log in η sign up στο Forum μας
http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?f=127&t=2663

2014-ferrari-california-t-07 2014-ferrari-california-t-082014-ferrari-california-t-100 2014-ferrari-california-t-101big_2014-ferrari-california-t-04 big_2014-ferrari-california-t-05ferrari-california-t-06



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved