Νέα Lamborghini Urus

Η Lamborghini στο υποσυνείδητο όλων των αυτοκινητόφιλων είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με χαμηλά και φαρδιά υπεραυτοκίνητα, με προφίλ σφήνας, αιχμηρές λεπτομέρειες και αεροδυναμικά βοηθήματα. Εκτός των βενζινοκέφαλων όμως, λίγοι θα θυμούνται πως το 1986 μέχρι το 1993 από το εργοστάσιο της Sant’ Agata Bolognese βγήκαν 301 αντίτυπα του πιο εξωφρενικού αυτοκινήτου εκτός δρόμου που πάτησε ποτέ με τους τροχούς του ….τους αμμόλοφους της Αραβικής χερσονήσου: την Lamborghini LM002.

Το πρωτότυπο του 2012 μαζί με την εμβληματική LM002

Εκείνο το τεράστιο, στρατιωτικής έμπνευσης, όχημα με τον V12 της Countach και το πολυτελές εσωτερικό θέλησε να προσαρμόσει η Lamborghini στη σύγχρονη, και ιδιαίτερα κερδοφόρα, κατηγορία των Super SUV με την νέα Urus που παρουσιάστηκε επίσημα στις 4/12.

Η Lamborghini Urus παραγωγής ακολουθεί την γραμμή του πρωτότυπου του 2012 και βασίζεται στο πλαίσιο των VW Touareg/Porsche Cayenne/Audi Q7 με εκτενής χρήση ανθρακονημάτων για τη μείωση του βάρους.

Κινητήρια μονάδα είναι προς το παρόν ο υπερτροφοδοτούμενος, ο πρώτος που εφοδιάζει αυτοκίνητο της LamborghiniV8 4.0 λίτρων του Group VAG που μετά από την περιποίηση των Ιταλών τεχνικών αποδίδει 650 ίππους και 850Nm ροπής, αρκετά για να σπρώξουν το τετραθέσιο Sport SUV στα 100 χλμ/ώρα σε 3.5 δλ και να συνεχίσει να επιταχύνει μέχρι να φτάσει την τελική ταχύτητα των 305 χλμ/ώρα. Μία ακόμα ισχυρότερη εκδοχή, με την βοήθεια ηλεκτροκινητήρων αναμένεται σύντομα για να συμπληρώσει τη γκάμα με το απαραίτητο ‘φιλικό προς το περιβάλλον’ μοντέλο.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved