Νέα Lancia Thema

Νέα Lancia Thema με Κίνηση στους πίσω τροχούς και V6 turbodiesel από 239 άλογα.

 

 

Ανακοινώθηκε στις αρχές του 2011 και τον τελευταίο καιρό γυρνάει στα Σαλόνια της Ευρώπης, όμως από τα τέλη Οκτωβρίου η τελική έκδοση παραγωγής είναι έτοιμη προς πώληση. Χάρη στην εξαγορά της Chrysler από την μητρική Fiat, η Lancia μπόρεσε να βάλει χέρι στο νέο 300C που χρησιμοποιεί ένα εντελώς νέο πισωκίνητο πάτωμα με κορυφαία ακαμψία και συγκολλήσεις μετάλλων τελευταίας τεχνολογίας και που ουδεμία σχέση έχει με το προηγούμενο 300C που χρησιμοποιούσε το πλαίσιο της Ε της Μercedes προπερασμένης γενιάς. Το ιταλικό περιοδικό Auto (http://www.auto.it) δοκίμασε πρώτο την νέα Thema με τον κινητήρα που έχει περισσότερο ενδιαφέρον για την Ιταλική Αγορά, τον 3.0 V6 Turbodiesel των 239ίππων.
Στο δρόμο η διαφορές με την….’θεία από το Σικάγο’ είναι έντονες καθώς η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με Ευρωπαϊκά γούστα και επιτρέπει, έστω υπό προϋποθέσεις, ένα δυναμικό στυλ οδήγησης εκμεταλλευόμενη την ροπή του diesel, την πίσω κίνηση αλλά και την δυνατότητα πλήρους απεμπλοκής του συστήματος ευστάθειας.
Χρήζει βελτίωσης το 5τάxυτο αυτόματο κιβώτιο που είναι λίγο νωχελικό αλλά και άβολο λόγο της αλλαγής σχέσεων μετακινώντας το λεβιέ δεξιά/αριστερά αν και είναι πιθανό στο μέλλον να αντικατασταθεί από το σαφέστερα καλύτερο 8τάχυτο ZF της βενζινοκίνητης V6 3.6 λίτρων.
Ο turbodiesel των 239 ίππων είναι ζωντανός και ακμαίος και μπορεί να επιταχύνει το μεγάλο και πολυτελές σεντάν από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 7.8δλ και μέχρι τα 230 χλμ/ώρα. Στο εσωτερικό τώρα η νεα Thema είναι αντάξια κάθε Lancia του παρελθόντος με δέρμα υψηλής ποιότητας και αληθινό ξύλο στο διάκοσμο με μόνη παρατήρησης κάποια φθηνότερα πλαστικά σε λιγότερο εμφανή σημεία, μάλιστα στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει και ένα εντυπωσιακό σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 8″4 ιντσών και θερμαινόμενα καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις ενώ απο την έκδοση Platino είναι και αεριζόμενα. Οι χώροι τώρα είναι καλοί μπροστά και απλώς ικανοποιητικοί πίσω λόγο και της κεκλιμένης οροφής. Εμείς στο Italian Job περιμένουμε ‘στη γωνία’ το πρώτο παιδί της συνεργασίας Lancia/Chrysler για να δούμε αν διατηρεί τα χαρακτηριστικά που έκαναν τις μεγάλες Ιταλικές μπερλίνες ξεχωριστές και περιμένουμε και την εντός Ελλάδος δοκιμή για να διαμορφώσουμε πληρέστερη γνώμη, πάντως μιας και υπάρχει διαθέσιμο….. μια έκδοση 8.32 με τον V8 της Ferrari California και περιορισμένη παραγωγή, για να μάθουν οι νέοι και να θυμηθούν οι παλιοί ποιός δημιούργησε την κατηγορία των υπεργρήγορων σεντάν, δεν θα μας χαλούσε καθόλου μα καθόλου.
Ν.Κ.
επίσημο site: http://www.lancianewthema.it

Θέλεις να το σχολιάσεις? κάνε Log in η Sign in στο Forum μας:
http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?p=34475#p34475

 


Tagged: ,


Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια 2000 GT Veloce φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved