Νέες ενδείξεις για τον διάδοχο του Fiat Punto

Στο Σαλόνι του Detroit ανάμεσα στα πολλά που είπε για την Alfa Romeo, ο Sergio Marchionne έκανε μια ενδιαφέρουσα δήλωση όσον αφορά το μέλλον του αγαπημένου μας Fiat Punto.

Συγκεκριμένα ο CEO της FCA άφησε μια ελπίδα για διαδοχή του αειθαλούς μοντέλου αφού είπε πως ‘…είναι πολύ πιθανό στο άμεσο μέλλον να παρουσιάσουμε ένα compact μοντέλο για την Ευρωπαϊκή αγορά‘.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες το νέο Punto, που θα μπορούσε να ονομαστεί και ‘Primo‘ η ακόμα και ‘127‘ θα βασίζεται στο πάτωμα του νέου Argo, αλλά με τροποποιήσεις στην ανάρτηση για να ταιριάζει στα οδηγικά γούστα των Ευρωπαίων και με τους νέας γενιάς κινητήρες FireFly που όμως θα προσφέρονται με υπερτροφοδότηση και TCT.

Το νέο Fiat Punto θα παράγεται κατά πάσα πιθανότητα στο Melfi, εκεί όπου τώρα παράγεται σε αργούς ρυθμούς και οι τελευταίες παρτίδες του απερχόμενου μοντέλου που θα τερματίσει την καριέρα του στα τέλη της άνοιξης.

Επιπλέον ενδείξεις για την υλοποίηση του project έρχονται από τις δηλώσεις τους γενικούς γραμματείς των συνδικαλιστικών οργανώσεων που έρχονται σε επαφή με τη διοίκηση της FCA για να εξασφαλίσουν την συνέχεια της παραγωγής στα εργοστάσια της Ιταλίας.

Συγκεκριμένα ο Gerardo Evangelista, περιφερειακός γραμματέας της Ιταλικής Ομοσπονδίας Μηχανεργατών Fim-Cisl, ανέφερε στα τοπικά μέσα πως ‘Σίγουρα θα υπάρξει ένα νέο αυτοκίνητο, και επειδή δεν μπορεί να μείνει στάσιμη η γραμμή παραγωγής: ελπίζουμε μόνο ότι θα είναι σύγχρονο και καλά σχεδιασμένο. Πάντως προς το παρόν ακούμε μόνο φήμες, τίποτα δεν είναι βέβαιο.‘ Ο γραμματέας της έτερης οργάνωσης των Μηχανεργατών Uilm Marco Lomio είπε ‘Τα πάντα είναι πιθανά. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως ο Marchionne άρχισε να μιλά για υβριδικά μοντέλα. Ελπίζω πραγματικά το Melfi να γίνει ο τόπος παραγωγής των υβριδικών εκδόσεων όχι των Segment-B αλλά των SUV, εκείνη θα ήταν πραγματική στροφή‘.

Η εφημερίδα ‘La Gazzetta del Mezzogiorno‘ αναφέρει επίσης πως στο Melfi, όπου επίσης παράγονται το Fiat 500X και το Jeep Renegade, το τμήμα R&D  ασχολείται με την εξέλιξη ενός μικρού υβριδικού crossover στο μέγεθος του Punto.

Όπως και να έχει οι πληροφορίες είναι ακόμα συγκεχυμένες και όλα θα ξεκαθαρίσουν, ίσως, στην ανακοίνωση του πλάνου της FCA σε λίγους μήνες.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved