Οδηγώ για να μην σκέφτομαι αλλά…

Η κατσαπλιάδικη λογική που διέπει όλα τα επίπεδα της Ελληνικής οικονομίας (αλήθεια είναι σοβαρός αυτός ο όρος?) δεν θα μπορούσε να λείπει και από το χώρο του αυτοκινήτου.
Στα αστικά κεντρα και στις επαρχίες οι δρόμοι έχουν παρατηθεί στην τύχη τους, πλέον είναι περισσότερες οι λακούβες από τον ασφαλτοτάπητα και ακόμα και συνεργεία που μπαλώνουν δεξιά και αριστερά χειροτερεύουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση μια και με πασαλείμματα δεν διορθώνεται η κατάσταση.
Οι εθνικοί δρόμοι είτε παρατημένοι στη μέση, είτε παραχωρημένοι σε κοινοπραξίες με ελλιπή συντήρηση μέση ποιότητα οδοστρώματος, ελλιπή φωτισμό και εγκληματική σήμανση.
Οι διαγραμμίσεις και η σήμανση έχουν να συντηρηθούν από το 2004 και οι σηματοδότες λειτουργούν όποτε ανανεώνεται η σύμβαση με την εταιρεία ή όποτε δεν απεργούν οι αρμόδιοι υπάλληλοι.
Την ίδια στιγμή πληρώνουμε υπέρογκα διόδια σε αυτοκινητοδρόμους που είτε έχουν αποσβεστεί είτε δεν έχουν κατασκευαστεί ακόμη, ενώ σε άλλους που θα έπρεπε να πληρώνουμε για την συντήρηση τους προληπτικά ώστε να διατηρηθεί το επίπεδο ποιότητας διαδρομής, καθυστερεί η κατασκευή σταθμών διοδίων!!!
Με το 65-70% στην τιμή της βενζίνης να είναι ειδικός φόρος και ΦΠΑ.
Με τέλη κυκλοφορίας που έχουν διπλασιαστεί τα 3 τελευταία χρόνια ενώ αντίστοιχα η ανταποδοτικότητα των υποδομών έχει φτάσει στο ναδίρ.
Με επιβολή εκτάκτων εισφορών σε όσους έκαναν το λάθος και αγόρασαν με μειωμένο ΕΦΚ πριν 2,5 χρόνια αυτοκίνητο 2.000 κυβικών (απάτη δεν λέγεται αυτό?) και όσους είχαν νεότερο της δεκαετίας αυτοκίνητο ελλείψει τεκμηρίων (όχι όμως ειδικών φόρων).
Και όλα αυτά με ένα περίβλημα πράσινης ανάπτυξης και οικολογικής συνείδησης, παράλληλα με την άυξηση των εισητηρίων κατά 40% στα ΜΜΜ και την αποσάρθρωση των δημόσιων μέσων μεταφοράς.
Με την εμμονή στην μη άρση της πετρελαιοκίνησης με το πρόσχημα της ρύπανσης – ενώ το πρόβλημα είναι το λαθρεμπόριο και η διαφορά τιμής κίνησης και θέρμανσης – και δεν τολμά κανείς τους να το ξεστομίσει (υποκριτές και ανίκανοι).
Δεκαετίες τώρα το ΙΧ ήταν η αγελάδα που αρμέγονταν υποχρεωτικά και λόγω της αναγκαιότητας χρήσης του σε μια τριτοκοσμική χώρα (συνειδητοποιήστε το), χωρίς δημόσιες υποδομές και σοβαρά μέσα μαζικής μεταφοράς.
Μόνο που η συσσωρευμένη επίθεση που δέχεται τα τελευταία 2 χρόνια ο κάτοχος ΙΧ είναι πέρα από κάθε όριο, διότι πέραν της υποτίμησης της περιουσίας του κυρίως υποτιμάται ευθέως και απρόκλητα η νοημοσύνη του και αυτό είναι ασυγχώρητο.
Και για αυτά αποφασίζουν καλοζωίσμένοι κηφήνες που τους πληρώνουμε προσωπικούς οδηγούς και leasing πολυτελών αυτοκινήτων (ενίοτε θωρακισμένων), οι οποίοι όχι μόνο έχουν να πιάσουν τιμόνι δεκαετίες αλλά έχουν παραδώσει και το τιμόνι της χώρας σε ξένα (επώνυμα πλέον) κέντρα εξουσίας. Κουλάδια με όλη τη σημασία της λέξεως επί το ειδικότερο, κλέφτες και προδότες επί το γενικότερο.
Μέχρι τις 31/12 θα κληθούμε στον γκισέ να καταβάλλουμε αυξημένα πάλι τέλη κυκλοφορίας, αν υπάρχουν ακόμα τράπεζες και εφορίες σε λειτουργία και αν έχουμε πληρωθεί το μισθό μας.
Ενας ακόμα πολύ ειδικός λόγος που τα ελικόπτερα δεν θα πάνε μακριά από το Σύνταγμα…το πολύ μέχρι τον Κορυδαλλό εκτιμώ, είναι γιατί έχουν ακριβύνει τα καύσιμα.

Ν.Β.


Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια Veloce 2000 φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved