Οικονομικά Στοιχεία του Gruppo Fiat για το 9μηνο του 2011

Fiat-Chrysler 112 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο τρίτο τρίμηνο

 

 
 
Είναι η πρώτη φορά που μπορεί να υπολογιστεί πλήρως η συνεισφορά της Chrysler στο Gruppo οπότε τα στοιχεία αυτά έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Στους εννέα μήνες του 2011 τα έσοδα της Fiat-Chrysler φτάσανε στα 39,91 δις, το κέρδος των συναλλαγών σε 1,63δις και τα καθαρά κέρδη 1,39 δισ. ευρώ.
Όλες οι μάρκες του Gruppo κατάφεραν να αυξήσουν τις επιδόσεις τους κατά διψήφια νούμερα με ιδιαίτερη έμφαση στις σπορ και πολυτελής μάρκες
Τα έσοδα της Fiat, περιλαμβανομένης της Chrysler, αυξήθηκαν κατά 4%. Η αμερικανική εταιρεία αντιπροσωπεύει τα δύο τρίτα του συνόλου των κερδών από συνήθεις δραστηριότητες.
Το καθαρό χρέος της τάξης των 5,8 δισεκ. ευρώ αντανακλά κυρίως τη δαπάνη για την απόκτηση των μετοχών της Chrysler που κατέχονται από το Υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ και την Καναδική Κυβέρνηση (0,5 δισ. ευρώ συνολικά) και την εποχιακή αύξηση της του κεφαλαίου κίνησης.
Οι επενδύσεις του τριμήνου ανήλθαν στα 1,6 δισ. ευρώ. Η συνολική ρευστότητα φτάνει τα 20,8δις, από τα οποία τα 12,8 της Fiat και τα 0.8 της Chrysler. Στο τρίτο τρίμηνο, μεταξύ των διαφόρων τμημάτων, FGA (Fiat Group Automobiles) υπήρξε μια μείωση του 4,3% των παραδόσεων οχημάτων σε 460.400 αυτοκίνητα και επαγγελματικά.
Το μερίδιο αγοράς για τα επιβατικά αυτοκίνητα ανέβηκε στην Ιταλία κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες σε 29,9% ενώ στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 0,6 μονάδες στο 6,5% λόγω μη ευνοϊκών συνθηκών αφού λόγω της μείωσης της αγοράς το βάρος της Ιταλικής αγοράς για τα επιβατικά αυτοκίνητα στο Ευρωπαϊκό σύνολο μειώθηκε αισθητά.
Η Fiat Professional εξακολουθεί να κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη με την αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 13,8%. Στη Βραζιλία οι παραδόσεις αυτοκινήτων και ελαφρών οχημάτων της FGA μειώθηκαν κατά 3,4% σε 196.800 μονάδες αλλά έμεινε πρώτη με μερίδιο αγοράς 21,9%.
Τα έσοδα της FGA ήταν περίπου ίδια με τα περσυνά, στα 6,5 δισ. ευρώ (+0,6%) ενώ τα κέρδη συναλλαγών ήταν 128 εκατ. ευρώ (130 εκατ. το προηγούμενο έτος). Στους εννέα μήνες, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,7% σε 21,1 δισ. ευρώ και τα κέρδη χρήσης μειώθηκαν στα 445 εκατ. ευρώ από 468 εκατ. πέρυσι.
Για την Chrysler, τα έσοδα φτάνουν τα 9,3 δισ. ευρώ, με τις παραδόσεις αυτοκινήτων να ανέρχονται σε 469χιλιάδες, εκ των οποίων 83% στις ΗΠΑ και Καναδά. Το εμπορικό κέρδος ήταν 556 εκατ. ευρώ. Κατά τους πρώτους 9 μήνες, η Αμερικανική Εταιρία έχει σημειώσει αύξηση 20% στις πωλήσεις με 1.468.000 μονάδες.
Όσον αφορά τα ανταλλακτικά και συστήματα παραγωγής, η Magneti Marelli για το τρίμηνο αύξησε κατά 7,1% τα έσοδα και έφτασε τα 43 εκ. σε κέρδη συναλλαγών (24εκ. πέρυσι). Στο 9μήνο τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11, 2% στα 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ και τα κέρδη συναλλαγών σε 127εκ ευρώ από 69.
Για την Fiat Powertrain (http://www.fptpowertrain.com/) στο τρίμηνο, τα έσοδα ήταν 1δισ. ευρώ (-1,2%) και τα κέρδη προ εκτάκτων αποτελεσμάτων και τα κέρδη έπεσαν από 45 στα 29εκ.ευρώ, αντίσοιχα κατά τους εννέα μήνες τα ποσοστά είναι +10,2% σε 3,4 δισ. ευρώ και το κέρδος στα 98 εκατ. ευρώ (από 99 το προηγούμενο έτος).
Για την Teksid (http://www.teksid.com) +16,2% το τρίτο τρίμηνο με τα έσοδα να φτάνουν τα 229 εκατ. ευρώ και το εμπορικό κέρδος τα 12εκ από 9εκ Ευρώ πέρυσι, κατά τους εννέα μήνες +23,9% για τα έσοδα στα 705εκ. και τα κέρδη συναλλαγών σε 26 εκατομμύρια από 15 εκατομμύρια το 2010.
Για την Comau (http://www.comau.it) +46,1% τα έσοδα τριμήνου στα 371 εκατ. ευρώ και τα εμπορικά κέρδη 4 εκ. ευρώ από το περσυνό 0, κατά τους εννέα μήνες τα έσοδα ήταν κατά 36% αυξημένα στο 1δις ενώ τα κέρδη 8εκ. από 1 εκατομμύριο το 2010 .
Οι άλλες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών που ασκούν δραστηριότητες σε εκδοτικές επιχειρήσεις, υπηρεσίες, καθώς και εταιρείες χαρτοφυλακίου, σημειώσανε αύξηση κατά 1,9% το τελευταίο τρίμηνο με έσοδα 264εκατ. Ευρώ. Η απώλεια συναλλαγών σε σχέση με πέρσυ ήταν της τάξης των 32ετ. ευρώ φτάνοντας τα 6εκ συνολικά. τα έσοδα των εννέα μηνών είναι στο -0,9% στα 794 εκατομμύρια με μια απώλεια συναλλαγών κατά 67εκ. Ευρώ στα 21εκ. ευρώ.
 
Πηγή: Οικονομική Εφημερίδα ‘Il Sole 24Ore’
 
Θέλεις να σχολιάσεις? κάνε log in η Sign in στο forum μας:
http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?p=34062#p34062


Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια 2000 GT Veloce φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved