Οι Γερμανοί θέλουν τον Ιταλό τους…..

Το 2017 πλησιάζει ταχέως προς το τέλος του και είναι εποχή βραβείων για τα περισσότερα περιοδικά αυτοκινήτων του εξωτερικού. Τα εργοστάσια δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτές τις διακρίσεις γιατί, συνήθως, πρόκειται για ψηφοφορίες αναγνωστών οπότε εκτός του τελικού προϊόντος αποτελούν και μια ένδειξη για την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και του αν η φιλοσοφία του κάθε κατασκευαστή έχει απήχηση στο κοινό.

Είναι αυτονόητο ότι μεγαλύτερο βάρος δίνεται σε διοργανώσεις μεγάλων media στις κυριότερες αγορές και η Γερμανία αποτελεί για την FCA έναν από τους σημαντικότερους στόχους αφού εκτός από το μέγεθος αυτό καθεαυτό της αγοράς, είναι και η ‘έδρα’ των σημαντικότερων ανταγωνιστών της για κάθε παράρτημα του Ομίλου.

Την αρχή έκανε η Alfa Romeo Stelvio που βραβεύτηκε από τους αναγνώστες του Auto Motor und Sport με το βραβείο ‘Autonis 2017‘ ως το καλύτερο SUV της αγοράς, πετυχαίνοντας μάλιστα ρεκόρ ψήφων με 50.5% των προτιμήσεων. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Γερμανοί …γύρισαν τη πλάτη τους στα εγχώρια SUV’s αφού η πρώτη τριάδα συμπληρώθηκε από το Range Rover Velar και Volvo XC60 και το νέο Audi SQ5 βρέθηκε μόλις στη θέση, μπροστά από την έτερη συμμετοχή της FCA, το Jeep Grand Cherokee.

Η συνέχεια ήταν όμως εντυπωσιακότερη και ήρθε από τους αναγνώστες του Sport Auto, η δεύτερη κεφαλή του περιοδικού Auto Motor und Sport και γνωστής για την έμφαση στη σπορ οδήγηση και τα ενθουσιώδη μοντέλα καθώς και για την λίστα χρόνων στο Nurburgring που κρατάει από πολύ πριν γίνει ‘της μόδας’ ανάμεσα στους κατασκευαστές. Οι αναγνώστες του λοιπόν τίμησαν και με το παραπάνω τις Ιταλικές μάρκες αφού τους απένειμαν πλήθος βραβείων σε διαφορετικούς κατασκευαστές.

Συγκεκριμένα 13.211 αναγνώστες του Sport Auto τίμησαν την Alfa Romeo Giulia με δύο βραβεία, σε δύο κατηγορίες: Η Giulia Veloce Q4 Turbo Benzina των 280 ίππων κέρδισε το βραβείο ‘Καλύτερο sedan/station wagon μέχρι 50.000€‘ και η Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων το βραβείο ‘Καλύτερο sedan/station wagon μέχρι 100.000€‘, κάτι που αποτυπώνει την ανοδική τάση της Alfa Romeo στη Γερμανική Αγορά, όπου μέχρι τώρα πορεύεται με ένα άκρως ικανοποιητικό +58% σε σχέση με το 2016. Η Rebecca Reinermann, brand manager της Alfa Romeo στη Γερμανία, δήλωσε πως ‘…οι αναγνώστες του Sport Auto δίνουν έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων, αυτός είναι και ο λόγος που η Alfa Romeo κατέκτησε τα δύο σημαντικότερα βραβεία της διοργάνωσης.’

Η Giulia Veloce των 280 ίππων κατέκτησε το Sport Auto Award 2017 στη κατηγορία ‘sport sedan/station wagon μέχρι 50.000€’

Το δεύτερο brand της FCA που …πήρε κούπα είναι η Maserati της οποίας η Ghibli πήρε το ‘Sport Auto Award 2017‘ στην κατηγορία ‘sport αυτοκίνητο diesel‘, και μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η πετρελαιοκίνητη Ghibli διατίθεται με V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της VM Motori απόδοσης 275 ίππων και οι αναγνώστες την τίμησαν με το άκρως ικανοποιητικό 43.7% των ψήφων. Ο Achim Saurer, brand manager της Maserati στη Γερμανία, τόνισε πως η φίρμα έχει αυξήσει το κύρος της και το μερίδιο της δίνοντας έμφαση στις νέες τεχνολογίες και τους νεοτερισμούς.

Η Maserati Ghibli κατέκτησε το Sport Auto Award 2017 στην κατηγορία Sport αυτοκίνητο diesel

Τα βραβεία ‘Sport Auto Award 2017‘ για την FCA όμως δεν τελείωσαν εδώ, αφού και η Abarth είδε το μικρό της όπλο ‘695 Biposto‘ των 190 ίππων να κερδίζει την πρώτη θέση στη κατηγορία ‘Sport αυτοκίνητο μικρών διαστάσεων‘. Οι αναγνώστες βράβευσαν το στυλ αλλά και τις ικανότητες της αγριεμένη έκδοσης του δημοφιλούς 500 και ο Harald Koch, brand manager της Abarth για τη Γερμανία, δήλωσε ότι ‘…στην κατηγορία των sport αυτοκινήτων το Abarth 695 μπορεί και έχει λόγο ακόμα και απέναντι από πολύ ισχυρούς ανταγωνιστές. Μια αναγνώριση σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία αποτελεί μια επιβράβευση της φιλοσοφίας μας που θέλει να μεταφέρονται οι αρετές του Motorsport και στα κοινά αυτοκίνητα παραγωγής.’

Sport Auto Award 2017 και για το Abarth 695 Biposto

Η χρονιά της FCA στη Γερμανία είναι ήδη πολύ θετική και οι θετικές εντυπώσεις των αναγνωστών των δημοφιλέστερων περιοδικών δείχνουν πως το μέλλον ενδέχεται να είναι ακόμα καλύτερο, μένει μόνο να συμπληρωθεί η γκάμα των μοντέλων με ακόμα περισσότερες πετυχημένες εκδόσεις.

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved