Παρελθόν από τη Scuderia Ferrari ο Luca Marmorini

marmorini

Όταν ο Montezemolo έφερε τον Marco Mattiacci να αναλάβει τις τύχες της ομάδας F1 της Ferrari όλοι καταλάβανε ότι ο Stefano Domenicali δεν θα ήταν ο μόνος που θα έβλεπε την πόρτα της εξόδου.

Ο manager εξ’ Αμερικής θέλει να επανιδρύσει την ομάδα και να την καταστήσει πάλι ανταγωνιστική και ξεκινά με την ανανέωση του ανθρωπίνου δυναμικού. Στα πλαίσια της νέας οργάνωσης λοιπόν, η Ferrari επιβεβαίωσε τις φήμες των τελευταίων εβδομάδων ανακοινώνοντας ότι από σήμερα ο  υπεύθυνος εξέλιξης του Power Unit, Luca Marmorini πιστώνεται την αποτυχία του 059/3 και πλέον αποτελεί παρελθόν για την Scuderia.

Το όλο τμήμα εξέλιξης του Power Unit (κινητήρας+ηλεκτρονικά) θα αναδιαρθρωθεί και επικεφαλής τοποθετείται ο Mattia Binotto, ενώ ο James Allison θα εξακολουθεί να ηγείται της συνολικής εξέλιξης του μονοθεσίου με την βοήθεια του Νικόλα Τομπάζη.

Φήμες και για Pat Fry

pat fry

Φημολογείται επιπλέον ότι τον ίδιο δρόμο με τον Marmorini θα ακολουθήσει μάλλον και ο Pat Fry μιας και ήταν αυτός που επέμενε ότι έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερο βάρος στην αεροδυναμική, έστω και αν οι λύσεις δεν ευνοούσαν τον κινητήρα, με αποτέλεσμα τελικά τις μέτριες επιδόσεις της  F14T.

Έξω και ο Raikkonen?

raikkonen

To 2009, όταν ο Raikkonen έφυγε από την Ferrari, ο Montezemolo είχε πει πως: ‘φέτος μάλλον τρέχει ο δίδυμος, μέτριος, αδελφός του Kimi’. Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν πως και φέτος συμβαίνει το ίδιο, αφού ο Fernando Alonso τον έχει επισκιάσει μεγαλοπρεπώς. Ο Φινλανδός πιλότος έχει συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι και το τέλος του 2015, και μετά θα αποσυρθεί από το σπορ, αλλά διάφορα ιταλικά sites αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται να τον αντικαταστήσει νωρίτερα ο Jules Bianchi, που εντυπωσίασε με την απόδοση του στα test με την Scuderia. Σίγουρα δεν αξίζει να φύγει με τέτοιο τρόπο από την ομάδα ο Iceman αλλά η αλήθεια είναι ότι πρέπει να βρει τον εαυτό του, και σύντομα.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved