Ροζ Ferrari? Από το εργοστάσιο ποτέ!

Είναι σύνηθες να βλέπουμε σε φωτογραφίες αρκετά supercars η limo με εντυπωσιακά (και συχνά κακόγουστα) χρώματα που σκοπό έχουν να προκαλέσουν και να φέρουν στο επίκεντρο της κουβέντας τον όποιο κάτοχο.

Επίσης τα εργοστάσια παραγωγής τόσο ακριβών αυτοκινήτων συχνά πυκνά δεν αρνούνται στους πλούσιους πελάτες τους να παραγγείλουν το αυτοκίνητο τους ακόμα και με ακραίους συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών και όμως, μια φίρμα που βασίζει πολλά στην εξατομίκευση των αυτοκινήτων της και στις δυνατότητες επέμβασης από μέρους του υποψήφιου ιδιοκτήτη στο τελικό αποτέλεσμα βάζει ένα φρένο στις ορέξεις των πιο …ιδιαίτερων πελατών της.

Σύμφωνα με τον Herbert Appleroth, CEO της Ferrari Australia-Asia, και την συνέντευξη που παραχώρησε στο news.com.au η Ferrari έχει ένα όριο όσων αφορά τα γούστα των πελατών της.

«…Μια ροζ Ferrari δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία μας, για να είμαστε ειλικρινείς. Είναι κανόνας του εργοστασίου. Όχι Ροζ, Όχι μια Ferrari Pokemon! Υπάρχουν κάποια χρώματα που μπορεί να είναι υπέροχα αλλά μάλλον ταιριάζουν καλύτερα στο DNA άλλων κατασκευαστών.» και συνεχίζει «…Δεν θέλουμε να φτιάχνουμε ίδια αυτοκίνητα και αναγνωρίζουμε ότι ένας πελάτης που είναι πρόθυμος να πληρώσει από 400.000 μέχρι 2.5 εκ ευρώ για μια Ferrari μπορεί και να την μετατρέψει, εκτός αντιπροσωπείας, σε ότι χρώμα θέλει αλλά είναι κάτι που δεν πρόκειται να γίνει από το εργοστάσιο.»

Η Ferrari παρέχει ένα εκτενές πρόγραμμα εξατομίκευσης των αυτοκινήτων της, από επιλογές που μπορούν να γίνουν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της αντιπροσωπείας μέχρι άλλες για τις οποίες θα πρέπει να βρεθεί στο εργοστάσιο στο Maranello. Σε ακραίες, και επιλεγμένες, περιπτώσεις μπορεί να γίνει και η διαφοροποίηση ολόκληρου του αμαξώματος, όπως έγινε για τον Eric Clapton. Αυτές όμως υπόκειται πάντα στην τελική έγκριση του Centro Stile της εταιρείας, που δεν επιθυμεί τον ευτελισμό της εικόνας της για χάριν της αυταρέσκειας κάποιων περίεργων πελατών της, άλλωστε δεν είναι σπάνιο να αποκληρώνει η Ferrari ως ‘total loss’ κάποια αυτοκίνητα που έχουν υποστεί τον βιασμό ακραίων tuners.

Και ποιο εξακολουθεί να είναι το δημοφιλέστερο χρώμα? σύμφωνα με τον Appleroth είναι φυσικά το κόκκινο, στις διάφορες αποχρώσεις του, που καλύπτει το 30% της παραγωγής και ακολουθούν το μαύρο και το ανθρακί ενώ ανεβαίνει σταθερά και η επιλογή του λευκού.

Άρα μόλις κερδίσετε το Τζόκερ να ξέρετε ότι στην Ferrari θα σας βάλουν κάποια όρια για να μην ξεφύγετε….

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved