Συνεχίζεται η θετική πορεία της Alfa Romeo

Συνεχίζουμε την ενημέρωση για την πορεία του εγχειρήματος ‘premium’ της Alfa Romeo, δια μέσου των Giulia και Stelvio, για να διαπιστώσουμε αν τελικά ‘της βγαίνει’ η αλλαγή κατεύθυνσης (και αν είναι έτσι να τραβήξουμε το αυτί σε όσους στη Fiat δεν το πίστεψαν απο την αρχή και έπρεπε να φτάσουμε στο αμήν για να πραγματοποιθεί).

Απ’ότι φαίνεται απο το ταμείο τελικά φαίνεται πως το κοινό αγκαλιάζει τα νέα μοντέλα της Alfa και, παρ’ότι απέχει ακόμα σε απόλυτα νούμερα απο τους κύριους ανταγωνιστές της, βάζει γερά θεμέλια για ένα λαμπρό μέλλον.

Φτάσαμε λοιπόν πέρα απο τα μέσα του Σεπτεμβρίου και τα στοιχεία πωλήσεων για τους θερινούς μήνες, που παραδοσικά γράφουν χαμηλότερα νούμερα, αλλά και το πρώτο 8μήνο είναι άκρως ενθαρρυντικά. Τον Ιούλιο το Biscione ξεφούρνησε 7.045 αυτοκίνητα με αύξηση +36% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του ’16 ενώ τον Αύγουστο παραδόθηκαν 4.686 νέες Alfa Romeo, +41,4% σε σχέση με τη περασμένη χρονιά.

Αναλύοντας περεταίρω τα αποτελέσματα παρατηρούμε ότι απο τον Ιούλιο η Stelvio, παρ’ότι στην Ιταλία έχασε την πρωτιά απο το Audi Q5 για μερικά αυτοκίνητα, έγινε το best seller της φίρμας  αφού με 2.212 παραδόσεις ξεπέρασε την Giulia που σταμάτησε το κοντέρ στα 1.922 αυτοκίνητα. Συνολικά τα premium μοντέλα της Alfa έχουν βρει απο τις αρχές του χρόνου περίπου 24.000 ιδιοκτήτες (8.211 Stelvio και 15.813 Giulia) και είναι για τα κάλά εντός των προβλέψεων για 50.000 αυτοκίνητα της σειράς ‘Giorgio‘ μέχρι τέλος του έτους.

Απο την άλλη η Giulietta (21.596 αυτοκίνητα εντός του 2017 -21%) και η Mito (7.319 για το 2017, -1,3%) οδεύουν σιγά σιγά στην συνταξιοδότηση τους, και ενώ η πρώτη θα αντικατασταθεί απο δύο μοντέλα, ένα κλασικό hatchback και ένα τετρακίνητο crossover στα πρώτυπα της BMW Χ1, η μικρή Mito απλώς θα καταργηθεί, ίσως και απο τα μέσα του 2018.

Για το σύνολο της χρονιάς που διανύουμε η Alfa Romeo τοποθέτησε στην Ευρωπαϊκή αγορά συνολικά 57.900 αυτοκίνητα και ταξιδεύει με ρυθμό +39,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αυτό σημαίνει πως ο συνολικός στόχος της εταιρείας, τα 100.000 οχήματα, είναι ρεαλιστικός και κατά πάσα πιθανότητα θα επιτευχθεί.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved