Τα νέα Abarth Punto Evo & 500C esseesse

 

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της ιταλικής εταιρείας, στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού θα πραγματοποιηθεί η επίσημη πρεμιέρα των καυτών εκδόσεων esseesse για τα νέα Abarth Punto Evo και 500C.

Αναβαθμίζοντας -όπως και στο παρελθόν- τη γκάμα των ήδη καθιερωμένων μοντέλων της, η Abarth αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα πλέον στην πόλη του φωτός το γνωστό «κιτ» αναβάθμισης (βλ. esseesse) για τις ακόμα πιο σπορτίφ σε χαρακτήρα και επιδόσεις εκδόσεις των Punto Evo και 500C. Πιο συγκεκριμένα, για το Punto Evo, ο γνωστός 1.400άρης Multiair κινητήρες αποδίδει, χάρη στη φροντίδα των Ιταλών, 180 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή 270 Nm στις 3.000 σ.α.λ., τιμές που εξασφαλίζουν σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Abarth επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ. και τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα.
Το «κιτ» περιλαμβάνει, κατά την πάγια τακτική της εταιρείας, αναβαθμισμένα τμήματα και για τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, όπως για την ανάρτηση (αμορτισέρ από την Koni και χαμηλότερα σε ύψος ελατήρια, σε κόκκινο χρώμα), το σύστημα εξαγωγής (φίλτρο αέρα από την BMC και τελικό εξάτμισης), τους τροχούς (ζάντες 18 ιντσών με διαφορετική σχεδίαση) και τα φρένα, τα οποία αποτελούνται από αναβαθμισμένα σε απόδοση υλικά τριβής (τακάκια) και αεριζόμενους δίσκους με διαστάσεις 305 και 264 χλστ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα. Επίσης, στο εσωτερικό τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή» Abarth είναι τα μπάκετ καθίσματα της Sabelt και το προηγμένο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.

Στην περίπτωση τώρα του 500C esseesse, ο επίσης γνώριμος T-Jet κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει τώρα 160 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας με τη σειρά του μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,6 δλ. καθώς και τελική ταχύτητα της τάξης των 209 χλμ./ώρα. Και εδώ, η ανάρτηση έχει δεχθεί την ίδια ακριβώς… φροντίδα, όπως και στην περίπτωση του Punto Evo esseesse, ενώ και εδώ τα φρένα εμφανίζονται αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές, αποτελούμενα από αεριζόμενους δίσκους 284 και 240 χλστ. εμπρός και πίσω.

Αξίζει να προσθέσουμε πως η αναβάθμιση της ισχύος των δύο κινητήρων, κατά 15 και 20 ίππους αντίστοιχα, δεν έχει επηρεάσει καθόλου τις εκπομπές ρύπων, που διατηρούνται στα επίπεδα των 142 και 151 γρ. CO2 για κάθε χλμ. κίνησης, αντίστοιχα. Τέλος, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Abarth, η επίσημη διάθεση του «κιτ» θα ξεκινήσει για το σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς τον προσεχή Δεκέμβριο.

 

Πηγή: www.4troxoi.gr



Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια 2000 GT Veloce φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved