Το εσωτερικό του νέου Fiat Panda

Με 5θυρο αμάξωμα και με επίπεδα άνεσης που θυμίζουν μεγαλύτερη κατηγορία, το νέο Panda αποδεικνύει ότι είναι ένα πραγματικό «super-compact» που μπορεί να συνδυάζει τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις με εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό του. Το μικρό του μήκος το καθιστά ιδανικό για την πόλη, αλλά ξεπερνώντας το ανακαλύπτεις ότι το νέο Panda θα σε εκπλήξει ευχάριστα με την ευρυχωρία του εσωτερικού του.

Αυτές τις μέρες, οι άνθρωποι που επιλέγουν ένα μικρό αυτοκίνητο δεν είναι διατεθειμένοι να ξεχάσουν την άνεση που βρίσκουν στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Για να επιτύχουν αυτή την άνεση στο νέο Panda, οι σχεδιαστές δούλεψαν πάνω στα πιο σύγχρονα δεδομένα εργονομίας. Το τελικό αποτέλεσμα στο νέο Panda είναι εξαιρετικό σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με την εργονομία: άνεση, θέση οδήγησης, ευκολία πρόσβασης.

Το Panda τρίτης γενιάς επιστρέφει βελτιωμένο, διαθέτοντας αυξημένες διαστάσεις με βελτίωση του εσωτερικού ύψους εμπρός κατά 7 mm και πίσω κατά 4 mm) και πλάτους κατά 26 mm εμπρός και κατά 5 mm πίσω, τοποθετώντας το στην κορυφή της κατηγορίας. Παράλληλα, χάρη στα λεπτά εμπρός καθίσματα έχει βελτιωθεί και η προσβασιμότητα (+ 23 mm εμπρός, + 6 mm πίσω), αλλά και ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες, με αύξηση της διαμήκους διάστασής του κατά 20 mm.

Το νέο Panda είναι ένα απροσδόκητα μεγάλο αυτοκίνητο. Αυτό αποδεικνύει και ο χώρος αποσκευών των 225 λίτρων (+10 σε σύγκριση με τη δεύτερη γενιά) με το πίσω κάθισμα στην προκαθορισμένη του θέση, τα οποία γίνονται 260 όταν το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι στην πιο εμπρός θέση του. Η διαδρομή ρύθμισης του καθίσματος είναι 16 cm. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει τα 870 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα πέσουν. Άλλωστε η ευελιξία ήταν πάντοτε ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, κάτι στο οποίο συμβάλλουν στοιχεία όπως το νέο ταμπλό, οι άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι και τα καθίσματά του.

Το νέο ταμπλό είναι σχεδιασμένο ως ένα πρακτικό πολυχρηστικό «κέλυφος», που περικλείει ένα μεγάλο ανοιχτό αποθηκευτικό χώρο, στον οποίο χωράει με απόλυτη ελευθερία όλη η καθημερινή «ακαταστασία». Σ’ αυτό προστίθεται το κλασικό ντουλαπάκι στο χαμηλότερο σημείο του ταμπλό. Το ταμπλό περιβάλλεται από πολύχρωμο πλαίσιο, που αποτελεί μια ενιαία περίμετρο για το τιμόνι, το ηχοσύστημα και τα χειριστήρια.

Οι 14 αποθηκευτικοί χώροι στο νέο Panda δεν είναι μόνο ευρύχωροι, αλλά και σχεδιασμένοι για να προσφέρουν τη μέγιστη άνεση στην καθημερινή χρήση. Αλλά η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται και στα καθίσματα, με αυτό του οδηγού να διαθέτει ρύθμιση ύψους και αυτό του συνοδηγού να αναδιπλώνεται, μετατρεπόμενο σε τραπέζι, χρήσιμο για να τοποθετηθούν επάνω του πράγματα όπως μια τσάντα ή ένα «laptop», αλλά και για να δημιουργήσει χώρο για αντικείμενα με μεγάλο μήκος (αν πέσουν και τα πίσω καθίσματα το συνολικό διαθέσιμο μήκος είναι 2 μέτρα). Το πίσω κάθισμα προσφέρεται στάνταρ με διάταξη 2 θέσεων με ανακλινόμενη πλάτη, αλλά υπάρχουν και άλλες δυνατότητες: 2 καθίσματα με συρόμενη διαδρομή ανεξάρτητη και 50/50 διαιρούμενη πλάτη, 3 καθίσματα με αναδιπλούμενη πλάτη και 3 καθίσματα με αναδιπλούμενη και διαιρούμενη (60/40) πλάτη .

Η καμπίνα επιβατών έχει σχεδιαστεί ως ενιαίος χώρος με κύριο στόχο την άνεση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην καμπίνα, ακόμη και για τα παιδιά. Απόδειξη αποτελεί η δυνατότητα αποθήκευσης παιχνιδιών με ένα εύκολο τρόπο, οι γραφιστικές επιλογές που μπορεί να γίνουν στις πόρτες και την οροφή του αυτοκινήτου για να δημιουργηθεί ένας ελκυστικός «ουρανός» πάνω από τα κεφάλια των μικρών επιβατών. Και φυσικά όλα τα χειριστήρια είναι εργονομικά σχεδιασμένα για να προσφέρουν τη μέγιστη εργονομία και φιλικότητα στον οδηγό.

 

 

Αθήνα,
29/11/2011
ΔΕ/ΚΠ/σα/4063

 

 

http://www.fiatpress.gr/press/article/5094


Tagged: ,


Στα 16 μου γυρνούσα τις πλατείες της Ηλιούπολης με μια Veloce 2000 φίλου. Είναι έυκολο να καταλάβεις τι εταιρεία λατρεύω και σήμερα. Οδηγώ τα πάντα, μου αρέσουν τα ιταλικά...μου την δίνουν οι εξυπνάκηδες, τα τρολ και οι manipulators. Δεν θα κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δεν είμαι πολιτικά ορθός τύπος. Eίμαι ο Snowden των ελληνικών αυτοκινητοφόρουμ. Ηρεμώ όταν βγαίνω με φίλους για βόλτα ή καφέ με τα αμάξια μας.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved