Τσου ρε Stelvio που θες και γυρολόγιο…..

Πέρσι τέτοια εποχή, έγραφα για το πόση χολή έσταξε το Internet προς την Giulia γιατί τόλμησε να σπάσει το κατεστημένο. Ευχόμασταν ειρωνικά ‘κακό χρόνο να’χεις΄ στην Ιουλία με αφορμή την απάντηση της Alfa Romeo στα τρολάκια του διαδικτύου με τον υπερ-χρόνο του Fabio Francia στο ‘ring.

Η ιστορία όμως επαναλαμβάνεται, και στους ταχύτατους ρυθμούς της ημιπληροφόρησης του Facebook το ένα έτος που πέρασε από τη καζούρα της Giulia στην Panamera μεταφράζεται σε μια ολόκληρη γεωλογική εποχή και έτσι η Alfa ετοίμασε το δεύτερο κόλπο της για να κάνει ντόρο.

Εκεί λοιπόν που εδώ και μέρες αναπαράγεται η είδηση του νέου ρεκόρ στο Nurburgring απο την φοβερή και τρομερή Porsche 991.2 GT2RS έρχεται η μικρή και ασήμαντη εταιρεία απο το Milano και βάζει ένα φορτηγάκι με τουρμπίνα (…δύο…) στη διαδρομή και καπελώνει το Range Rover Sport με στρατοσφαιρική διαφορά σχεδόν μισού λεπτού και το πολύ Porsche Cayenne Turbo S (που κοστίζει όσο δύο Stelvio Quadrifoglio και μερικές Ρωσίδες) κατά 8 δλ. δηλώνοντας ταχύτερο γύρο στο 07:51:7.

Κάνω μια παύση εδώ και δηλώνω, πάλι, ότι ο χρόνος στο ‘ring ποσώς θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει καθώς οι περισσότεροι από εμάς δεν πρόκειται να πάμε ποτέ εκεί, αν πάμε δεν θα οδηγούμε Stelvio Quadrifoglio και ακόμα και αν πάμε με Stelvio Quadrifoglio είναι ζήτημα να σπάσουμε το 10λεπτο (μην πω κάνα τεταρτάκι για να είμαστε μέσα). Ο όλος πανικός με τη Πράσινη Κόλαση ξεκίνησε από την Nissan που ήθελε να δημιουργήσει φασαρία για το τότε νέο GTR και από την Porsche που ανακοίνωνε χρόνους επί χρόνων ξεχνώντας ότι τότε δεν ασχολούνταν κανένας άλλος κατασκευαστής και άρα έτρεχε μόνη της. Έγινε ντόρος και έτσι ο κάθε κατασκευαστής έσπευσε να δηλώσει το ρεκόρ του για να δείξει ότι το τάδε η το δείνα μοντέλο έχει σπορ γονίδια, φτάνοντας στο σήμερα όπου ο χρόνος στο Nurburgring να έχει πάρει την ίδια υπόσταση με το 0-100 και την τελική ταχύτητα.

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ένας ανεξάρτητος φορέας που να πιστοποιεί το αυτοκίνητο, την κατάσταση της πίστας και τις ενδεχόμενες διαφοροποιήσεις από τα απλά μοντέλα παραγωγής, αρκούμαστε στο τι λένε οι κατασκευαστές, άρα η τους πιστεύουμε η όχι, όλους. Τόσο απλό.

Ας ξαναπιάσουμε λοιπόν την ιστορία της Stelvio… Το site Bridge To Gantry που αυτοπροσδιορίζεται ως ο χώρος των ειδικών επί του Nurburgring ανέβασε ένα άρθρο όπου γράφει φαρδιά πλατιά ‘FAKE VIDEO’ και από κάτω έχει μια λεπτομερής ανάλυση του οπτικοακουστικού υλικού της Stelvio που οδηγούσε ο Fabio Francia για να γράψει τον περιβόητο χρόνο, από εκεί και πέρα η ‘είδηση’ αναπαράχθηκε και διαδόθηκε και πάλι το google θα μετράει πόσους πόρους του Internet σπαταλιούνται γύρο από το όνομα Alfa Romeo.

Ο αρθογράφος του κειμένου, ο Κύριος Dale Lomas, είναι και ο ιδιοκτήτης του site μέσω του οποίου προμοτάρει τα μαθήματα γρήγορης οδήγησης στην συγκεκριμένη πίστα αλλά και το ring taxi του και στην παρουσίαση του αναφέρει ότι κάνει και Social marketing και δημιουργεί ιστοσελίδες, άρα δεν είναι ξένος με την έννοια click baiting.

Ο ίδιος κύριος είχε γράψει πρόπερσι ότι ο χρόνος 07:39 της Giulia Quadrifoglio ήταν ‘pr bull***‘ καθώς θα ήταν αδύνατον να τον πραγματοποιήσει, και μάλιστα έλεγε ευθαρσώς ότι η Alfa Romeo ψεύδεται ασυστόλως αφού δεν δημοσιεύει video, μόνο και μόνο για να φάει το καπέλο του ένα χρόνο αργότερα όταν τελικά δημοσιεύτηκε το βίντεο που αποδεικνύει ότι όντως η Giulia δεν έγραψε 07:39 αλλά ….07:32.

Αυτή τη φορά ο Lomas, που είναι τόσο πολυάσχολος ώστε να έχει χρόνο να κάτσει μια ολόκληρη μέρα να ελέγξει το βίντεο της Stelvio καρέ καρέ, στο άρθρο του λέει ότι δεν αμφισβητεί το χρόνο (μην γίνει ρόμπα για δεύτερη φορά, ε?) αλλά το ότι το βίντεο είναι μονταρισμένο. Άρα τι? σαν αν λες ότι δεν αμφισβητείς τα στοιχεία ενός ντοκυμαντέρ αλλά σε ενοχλεί που στο μοντάζ έβαλαν άλλο soundtrack… κοινώς bull****, όπως αρέσκεται να λέει.

Μία φορά έκατσα με ένα επαγγελματία μοντέρ για να φτιάξουμε ένα βίντεο με διάρκεια μισού τραγουδιού και κράτησε απασχολημένα 3 άτομα για ένα βράδυ… φαντάζεστε πόσο χρόνο θέλει η ανάλυση καρέ καρέ ενός 8λεπτου βίντεο? και η αντιπαράθεση με άλλα?
Δηλαδή είπε στη γραμματέα του: ‘ακύρωσε όλα τα ραντεβού, θα διαλευκάνω το φόνο του JFK…εχμ θα αποδείξω ότι η Alfa λέει ψέμματα!‘ και παράτησε στη μέση τα πάντα όλα για να αποδείξει τι? Δεν λέω… όντως το υλικό είναι μονταρισμένο άτσαλα, αλλά είναι σημαντικό θέμα? προσωπικά δεν με απασχολεί. Με αυτό το σκεπτικό όλα τα βίντεο που έχουν έστω και μια αλλαγή λήψης είναι ύποπτα… γιατί δεν βλέπω αντίστοιχα άρθρα στο blog του?

Μου θυμίζει του παιχταράδες που (λένε οι ίδιοι ότι) όλοι θαυμάζουν αλλά κάθε Κυριακή είναι σε studio να κάνουν σχολιασμό αντί να είναι βασικοί σε κάποια ομάδα.

Δεν θα μπω στη κουβέντα ότι ο Lomas ‘τα παίρνει’ η ότι είναι ορκισμένος ‘Anti-Alfista’, ειλικρινά δεν πιστεύω ότι ισχύει κάποιος απο αυτούς τους ισχυρισμούς. Ο Κύριος Lomas απλώς θέλει να μαζέψει clicks στο site του, να ανέβει πιο πάνω στη κατάταξη του internet, να εκμεταλλευτεί την πόλωση και να κλείσει κάνα ‘πακετάκι’ τουριστικών γύρων παραπάνω. Τόσα λίγα, τόσα απλά.

Είναι η συνέχεια του ίδιου φαινομένου με τις συνεχής πωλήσεις και εξαγορές της FCA, της Alfa, της Maserati, της Magneti Marelli, ενός δυαριού που έχει ο Marchionne στο Toronto κλπ κλπ που μας ζαλίζουν κάθε δύο τρεις εβδομάδες. Κάνουν κλικς? είναι καλά.

Και οι Alfisti πέφτουν εύκολα στη λούμπα, είναι γεγονός. Το πιο εύκολο για να απορριφθεί η όποια θεωρία συνωμοσίας της Alfa Romeo θα ήταν να κάνει κάποιος μια απλή ερώτηση στον οδηγό της Stelvio, ο οποίος απάντησε δημοσίως στο facebook ότι:

‘Γεια σας όλους, ο Χρόνος είναι αυτός, απεναντίας μπορούμε και καλύτερα

Και αφού δεν υπάρχει, όπως είπαμε, μια επιτροπή ελέγχου εγώ θα πιστέψω έναν οδηγό αγώνων και επίσημο δοκιμαστή της Alfa Romeo και της Pirelli αλλά και την φήμη που θα διακινδύνευαν όλοι αυτοί σε περίπτωση απάτης, παρά το blog ενός ‘γκουρού’ του τιμονιού που διψάει για clicks.

Μέχρι τότε σφαχτείτε και αναμένετε νέο βίντεο με χρόνο κάτω από 7:50, έτσι για σπάσιμο.

Νίκος Κουμπής

ΥΓ Σε αναζήτηση στο google ‘Alfa Romeo Stelvio Nurburgring‘ η ‘ειδησάρα’ του Κου Lomas βρίσκεται στην σελίδα, και από τα μεγάλα sites μόνο το jalopnik την αναφέρει.



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved