Alfa Romeo 4C με κινητήρα V8 460 ίππων στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων

Στην Ιταλία υπάρχει ένας ερασιτέχνης αγωνιζόμενος που τις καθημερινές είναι οδοντίατρος και τα Σαββατοκύριακα μετατρέπεται σε οδηγό αγώνων της Alfa Romeo στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων: ο dr. Marco Gramenzi.

Είναι τέτοιο το πάθος του με τις αγωνιστικές Alfa Romeo που τον οδήγησε στο να αποκτήσει μια 155 V6 Ti, πρώην DTM,  με την οποία κατέκτησε 6 φορές το Ιταλικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Τα χρόνια όμως πέρασαν και χρειαζόταν μια αλλαγή, και όταν επισήμως το εργοστάσιο δεν μπόρεσε να του παράσχει κάποιο άξιο αντικαταστάτη αποφάσισε να φτιάξει ένα μόνος του χρησιμοποιώντας σαν βάση την μικρή supersport Alfa Romeo 4C.

H Alfa Romeo 4C που χρησιμοποίησε πέρσι ο Marco Gravenzi

Πέρσι έτρεξε με ένα πρωτότυπο βασισμένο στην Alfa Romeo 4C με αμάξωμα από ανθρακονήματα, σωληνωτό πλαίσιο της Picchio και τον 1750 βελτιωμένο για να αποδώσει 600 άλογα, για φέτος όμως αποφάσισε να πιέσει ακόμα περισσότερο το όλο Project με αποτέλεσμα τον πλήρη επανασχεδιασμό του αυτοκινήτου και την αντικατάσταση του μικρού υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδορυ για χάριν ενός Zytek KV V8 3.0 λίτρων και 460 ίππων, που με τη σειρά του είναι μια εξέλιξη του κινητήρα της Judd για την Formula 3000.

H νέα AR MG Furore

Το νέο αυτοκίνητο, με επίσημη ονομασία ‘AR MG Furore‘, έχει νέο set-up με τροχούς 18 ιντσών, νέες αναρτήσεις Push-rod και νέο πλαίσιο αλλά και νέες αεροδυναμικές λύσεις στο αμάξωμα.

Η όλη προσπάθεια, πέραν του κινητήρα, στηρίζεται σε Ιταλικές εταιρίες όπως η NEL που ανέλαβε το σχεδιασμό και την δημιουργία των μοντέλων, η ACS (Advaned Composite Solutions) για την δημιουργία του αμαξώματος και όλων των εξαρτημάτων από ανθρκονήματα, η ORAM για τις αναρτήσεις ενώ η συντήρηση και η προετοιμασία γίνεται από την Oriente Alfa. Τον συντονισμό ανέλαβαν ο Μηχανολόγος Μηχανικός Giuseppe Angiulli και η Oral Engineering ενώ η Alfa Romeo παρείχε διακριτική τεχνική υποστήριξη.

Κινητήρας V8 460 ίππων με πιο ομαλή απόδοση για τη φετινή προσπάθεια

Τα τεχνικά στοιχεία της Alfa Romeo 4C ‘AR MG Furore’:
Technical data sheet Alfa Romeo 4C Group FIA E2 SH
Weight and dimensions
Overall length 4580
Overall width 1900
Front overhang 850
Rear overhang 1050
Wheelbase 2680
Front track 1680
Rear track 1622
Minimum weight 700 kg
Chassis Reinforced carbon fiber Alfa Romeo 4C chassis
Engine Zytek V8 – 90°
Displacement 3.000 cc
Power 340 Kw (460CV) @ 9.000 rpm
Torque 421Nm @ 7,000 rpm
Weight 125 kg
Technical data sheet Alfa Romeo 4C Group FIA E2 SH
Gearbox Sadev SLR 82
Gearshift system At wheel, paddle shift
N° of gears: 6 + RM
Diff “Power Flow” type
Weigth 43 kg
Suspention Front and rear: Double wishbone plus push-rod
Anti roll bar Front and rear, adjustable
Dampers Oram, 2 ways, adjustable
Brakes
Caliper AP, 4 pistons, front and rear
Front F 330
Rear F 315
Bodywork
Material Carbon fiber
Rear wing double profile
Discs
Aerodinamic devices Front splitter
Rims OZ, magnesium, forged
Front 18″x 12″ Optional 18×12,5″
Rear 18″x13″ Optional 18×12,5″
Tyres Radial
Front 305/645 R18
Rear 315/680 R18
Fuel cell Merin
Capacity 20 liters
Safety spec FIA FT3/99

Νίκος Κουμπής

Photo Credit: www.cronosalite.it, Giuseppe Polisini, Just Supercars!



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved