Alfa Romeo 4C Spider και τα μυαλά μας…παίρνουν αέρα!

Φημολογείτο αρκετούς μήνες πριν την Έκθεση της Γενεύης (καλά…εμείς το ξέραμε σε παγκόσμια πρώτη αλλά υποσχεθήκαμε να κρατήσουμε το στόμα μας κλειστό….) και τελικά επιβεβαιώθηκε μόλις χθες. Η Alfa Romeo παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα και προς μεγάλη ευχαρίστηση των απανταχού φίλων της την 4C σε έκδοση spider, το δώρο μάλιστα είναι διπλό καθώς μαζί με την οροφή, ο γνωστός…. Luigi αποφάσισε να κρατήσει στην αποθήκη του και τα φώτα της coupe’ και να τοποθετήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ όμορφα φωτιστικά με διπλό προβολέα που θυμίζουν 8C αλλά και 33 Stradale.

Μηχανικά δεν ανακοινώνονται αλλαγές σε σχέση με την κλειστή έκδοση, και έτσι η spider εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον αλουμινένιο 1750 turbo που αποδίδει 240 ίππους, υπέρ αρκετούς για να εκτοξεύουν την μικρή βολίδα από στροφή σε στροφή σε ρυθμούς supercar, αν και με πιο μπάσο ήχο χάρη στην carbon εξάτμιση με κεντρικές απολήξεις της Akrapovic.

Τα ανθρακονήματα κάνουν ακόμα πιο έντονα την παρουσία τους στην ανοικτή έκδοση μιας και μένουν εμφανή ακόμα περισσότερα κομμάτια, όπως το επάνω μέρος του πλαισίου του παρμπρίζ και η κορυφή του ‘ρολ μπαρ’, τα νέα φώτα δίνουν επιτέλους την εμφάνιση που της αξίζει και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 18″ μπροστά και 19″ πίσω θυμίζουν κάτι απο 8C Concept και Brera Ti. Εσωτερικά ο διάκοσμος είναι ίδιος, απλός και απέριττος  με ελαφριά υλικά και μπόλικο λουστραρισμένο ανθρακόνημα.

Πάντως πηγές στην Alfa Romeo αναφέρουν ότι η εξάτμιση και τα νέα φώτα θα προσφέρονται σε ένα νέο κατάλογο με ‘βελτιωτικά προϊόντα’ και άρα θα είναι διαθέσιμα και για τις 4C που ήδη έχουν παραδοθεί.

Στην παραγωγή θα βγει το 2015 και δεν αναμένεται να είναι πολύ ακριβότερη από την coupe’.

Απολαύστε την σε και video:

140304_ar_4c_spider_06

140304_ar_4c_spider_05

140304_ar_4c_spider_04

140304_ar_4c_spider_01

140304_ar_4c_spider_00

Θέλεις να σχολιάσεις? κάνε sign up η log in στο forum μας: http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?p=81052#p81052

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved