Η Alfa Romeo Disco Volante στο Concours d’Elegance του Kyoto

Η FCA Heritage και η Alfa Romeo υποστηρίζουν το ιαπωνικό Concours d’ Elégance, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου, στο Κάστρο Nijō, με δύο αριστουργήματα του παρελθόντος και του παρόντος. Τη 1900 C52 Coupé, ευρέως γνωστή ως «Disco Volante » και τη σύγχρονη Giulia Quadrifoglio. 

Το Κάστρο Nijō βρίσκεται στο Κιότο της Ιαπωνίας. Χτίστηκε τον 17ο αιώνα και είναι ένα από τα 17 ιστορικά μνημεία του αρχαίου Κιότο, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

Εκεί θα φιλοξενηθεί το Concours d’Elégance και θα συγκεντρώσει μερικά από τα πιο γοητευτικά και εμβληματικά κλασικά αυτοκίνητα, από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου.

Φυσικά, η FCA Heritage, το τμήμα που δημιουργήθηκε για να προστατεύει και να προωθεί την ιστορία των ιταλικών μαρκών του Ομίλου FCA, δεν θα μπορούσε να χάσει το ραντεβού. Η FCA Heritage μαζί με την Alfa Romeo υποστηρίζουν ενεργά την εκδήλωση, που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του καλλιτέχνη Hidemoto Kimura και στοχεύει στο να επαναλάβει τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης, το 2016.

Έτσι, η FCA Heritage θα είναι παρούσα με ένα αριστούργημα του παρελθόντος, το οποίο φυλάσσεται στο Μουσείο της Alfa Romeo  στο Arese που, κάνοντας χρήση της ιταλικής λέξης που σημαίνει τόσο μηχάνημα όσο και αυτοκίνητο, ονομάστηκε «Macchina del Tempo«. Πρόκειται για τη 1900 C52 Coupé, γνωστή και ως «Disco Volante«, η οποία θα παρουσιαστεί με έναν ξεχωριστό, τιμητικό τρόπο, στην έκθεση που είναι αφιερωμένη στην Carrozzeria Touring.

Η Giulia Quadrifoglio, το αυτοκίνητο με τις συναρπαστικές επιδόσεις και τον ξεχωριστό χαρακτήρα, που εκφράζει το νέο πνεύμα της Alfa Romeo, θα είναι ακριβώς δίπλα, για να επιβεβαιώσει την αδιαίρετη σχέση τους. Τη μεγαλειώδη ιστορία και το λαμπρό μέλλον.

Alfa Romeo 1900 C52 Coupé «Disco Volante» 

Η «Disco Volante«, η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1952 και 1953, σχεδιάστηκε από τον Gioacchino Colombo και βασίστηκε στη 1900 Sprint,  της οποίας και δανείστηκε αρκετά εξαρτήματα. Σε αντίθεση με το κανονικό αυτοκίνητο παραγωγής – που κατασκευάστηκε με ενιαίο μονοκόκ σασί – η «Disco Volante» βασίστηκε σε ένα σωληνωτό πλαίσιο. Ο κινητήρας διπλού άξονα 1997 κυβ. εκατοστών, επανασχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου με στροφαλοθάλαμο και κεφαλή από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, δύο εκκεντροφόρους και μονή τροφοδοσία καυσίμου. Φτάνοντας σε ισχύ τους 158 ίππους, αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο είχε μέγιστη ταχύτητα πάνω από 220 km/h.

Το αμάξωμα της «Disco Volante» αξίζει ιδιαίτερης μνείας. Κατασκευασμένη από την Carrozzeria Touring, συνδυάζει την αεροδυναμική εξέλιξη με την αμερικανική τάση της εποχής, που ήθελε το σχεδιασμό των αυτοκινήτων να εμπνέεται από τον κόσμο των αεροπλάνων.

Το αυτοκίνητο έχει αυθεντικά φουσκωτά «φτερά» πάνω από τους τροχούς, τα οποία συνδέονται άψογα με μια ομαλή χαμηλότερη ευθεία, κάνοντας το να μοιάζει με ένα είδος διαστημοπλοίου, εξ ου και το όνομά του. Μόνο πέντε κατασκευάστηκαν συνολικά, δηλαδή μια Spider, μια Coupé, μια «ελαφρότερη» έκδοση «fianchi stretti» (στενή πλευρά) με φτερά πιο κοντά στους τροχούς και δύο Spider με μηχανικά μέρη από την 6C 3000.

Giulia Quadrifoglio 

Δημιούργημα του Centro Stile Alfa Romeo, η συναρπαστική Giulia αποτελεί την καλύτερη έκφραση της ιταλικής παράδοσης. Συνδυάζει τις αρμονικές αναλογίες, το ξεχωριστό στυλ και τα υλικά υψηλής ποιότητας, καθώς επίσης το εξελιγμένης μορφής αλουμίνιο με το ξύλο και το δέρμα. Όλα διακοσμημένα με εμβληματικά στοιχεία που προέρχονται από την ιστορία των εκατό και πλέον χρόνων της μάρκας. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι το τριφύλλι, αναμφισβήτητα το πιο διάσημο σχεδιαστικό έμβλημα της Alfa Romeo.

Η έκδοση Quadrifoglio έρχεται με έναν ισχυρό βενζινοκινητήρα 2.9 λίτρων V6, ικανό να προσφέρει 510 ίππους, και μέγιστη ροπή 600 Nm, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο επιδόσεις που κόβουν την ανάσα: Τελική ταχύτητα 307 km/h, επιτάχυνση από 0-100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα . Παρά τις εξαιρετικές αυτές επιδόσεις, η Giulia Quadrifoglio είναι φιλική προς το περιβάλλον, καθώς βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία των εκπομπών CO2, με 189 g/km.

Για να επιτευχθεί ο εξαιρετικός λόγος βάρους/δύναμης (αξιοσημείωτα μικρότερος από 3), η νέα Giulia συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα και την άφθονη χρήση των υπερελαφρών υλικών. Για παράδειγμα, επιλέχθηκαν τα ανθρακονήματα για τον άξονα της μετάδοσης, το καπό και την οροφή και το αλουμίνιο για τον κινητήρα, τα φρένα, την ανάρτηση (συμπεριλαμβανομένων των εμπρόσθιων θόλων και των εμπρόσθιων και οπίσθιων πλαισίων), καθώς και πολλά άλλα εξαρτήματα του αμαξώματος όπως οι πόρτες και τα φτερά. Επιπλέον, η πίσω εγκάρσια δοκός είναι κατασκευασμένη από συνθετικό αλουμίνιο και πλαστικό. Για να μειωθεί το συνολικό βάρος, το σύστημα πέδησης τροποποιήθηκε χρησιμοποιώντας αλουμινένια στοιχεία και κεραμικούς δίσκους φρένων ενώ τα καθίσματα έχουν δομικό πλαίσιο από ανθρακονήματα. Παρά τη βελτιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο διαθέτει την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην κατηγορία του και εγγυάται εξαιρετική ποιότητα με την πάροδο του χρόνου, ακουστική άνεση και άψογο χειρισμό, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved