Η Alfa Romeo Giulia κέρδισε την 25η έκδοση του Compasso d’Oro ADI

Το βραβείο Compasso d’Oro ADI – το οποίο δημιουργήθηκε το 1954 – απονέμεται με βάση την προεπιλογή που κάνει η ADI (Italian Industrial Design Association) Osservatorio Permanente del Design, που αποτελείται από μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων, σχεδιαστών, κριτικών, ιστορικών και από ειδικευμένους δημοσιογράφους, που εργάζονται συνεχώς κάθε χρόνο, για τη συλλογή πληροφοριών και την αξιολόγηση των καλύτερων προϊόντων.

Η Giulia, όπως κάθε Alfa Romeo, κουβαλώντας τη μεγάλη κληρονομιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δημιουργήθηκε εκφράζοντας με τον καλύτερο τρόπο το ιταλικό στυλ, την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε ταχύτητα και ομορφιά. Έτσι, ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Alfa Romeo. Άψογες αναλογίες, απλότητα, υψηλής ποιότητας φινίρισμα σε κάθε εκατοστό της επιφάνειάς της, πρωτοποριακό σχεδιασμό, πιστό στη μεγάλη της παράδοση.

Οι αναλογίες βασίζονται στον τεχνικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, ενώ οι στυλιστικές λεπτομέρειες είναι σαν να σμιλεύονται πάνω στα μηχανικά του μέρη. H νέα Giulia ξεχωρίζει για τη χαμηλή μετόπη, το μακρύ καπό και τα μακριά μπροστινά φτερά. H καμπίνα των επιβατών έχει «μετακινηθεί» προς τους κινητήριους πίσω τροχούς ενώ τα μυώδη πίσω φτερά, ουσιαστικά δείχνουν το σημείο εκείνο, που απελευθερώνεται όλη η δύναμη στο δρόμο. To πίσω μέρος εξισορροπεί άψογα τις αναλογίες του αυτοκινήτου και προσφέρει επαρκή χωρητικότητα.

Στη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου συμβάλλει ακόμα, η τοποθέτηση του κινητήρα σε διαμήκη διάταξη και η υιοθέτηση μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίζουν την τέλεια κατανομή βάρους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο μεταξόνιο τοποθετημένο σε ένα συμπαγές πλαίσιο. Οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι «κολώνες» του αυτοκινήτου, αποπνέουν δύναμη, δημιουργώντας ένα προφίλ «σταγόνας» που θυμίζει τη Giulietta Sprint, ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκε ποτέ.

Μια δεύτερη πτυχή του ιταλικού στυλ είναι η απλότητα. Μια απλότητα που είναι ικανή να περιβάλλει αυτό που, στην πραγματικότητα, είναι μία από τις πιο πολύπλοκες δημιουργικές διαδικασίες στη βιομηχανία. Το σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου. Είναι θέμα στυλ το πώς θα τοποθετήσεις ένα πολύπλοκο έργο πίσω από τις απλές, φυσικές γραμμές και τα κομψά σχήματα που επιτάσσει η εκλεπτυσμένη ιταλική φινέτσα. Ο σχεδιασμός της Alfa Romeo εκφράζεται πάντα με καθαρές σχεδιαστικές γραμμές, που συνδυάζονται άψογα με τις μεγάλες επιφάνειες. Ακόμα μια φορά, η νέα Giulia διαθέτει μια ισχυρή ταυτότητα που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί με λίγες απλές, αλλά πολύ υπολογισμένες μολυβιές. Μια «σμιλεμένη γραμμή» αγκαλιάζει τα πλευρά της, τις πόρτες, τις χειρολαβές και φυσικά το θρυλικό σήμα Quadrifoglio, αναμφισβήτητα την πιο γνωστή, αναγνωρίσιμη στιλιστική λεπτομέρεια στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ένα βασικό στοιχείο έμπνευσης για τον σχεδιασμό της νέας Giulia, είναι ο ίδιος ο οδηγός. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στην οδηγική εμπειρία και ικανοποίηση, με έναν καθαρό και ουσιαστικό τρόπο. Η παρουσία της τεχνολογίας μπορεί να γίνει αμέσως αντιληπτή. Όλα μοιάζουν να είναι φτιαγμένα γύρω από τον οδηγό. Η κεντρική κονσόλα έχει μια διαγώνια κλίση, το τιμόνι, το οποίο συγκεντρώνει όλα τα κύρια χειριστήρια, είναι μικρό και απλό, κατάλληλο για όλα τα στυλ οδήγησης. Το σύνολο πλαισιώνεται από ποιοτικά υλικά, που επιλέγονται προσεκτικά για την αντοχή και την αισθητική τους και συναρμολογούνται με τον καλύτερο τρόπο.

Το πολύτιμο βραβείο δόθηκε χθες στο Castello Sforzesco – Cortile della Rocchetta στο Μιλάνο, όπου το κοινό θαύμασε μια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, το πιο ισχυρό sedan που δημιουργήθηκε ποτέ από την Alfa Romeo, μαζί με μια 4C Spider «Italia» Special Edition.

Η πρώτη εφοδιάζεται με ένα βενζινοκινητήρα V6 BiTurbo που παράγει 510 hp και 600 Nm, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ικανό να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Ο λόγος βάρους/ισχύος είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 2,99 kg/hp και επιτυγχάνεται από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, στην οροφή, το καπό, τον άξονα μετάδοσης, το μπροστινό πλέγμα, τον πίσω διαχύτη.

Μια 4C Spider «Italia» θα εμφανιστεί δίπλα στην Giulia. Αυτή η ειδική έκδοση φέρει το αμάξωμα Misano Blue, με γυαλιστερό μαύρο ένθετο πλέγμα στον προφυλακτήρα, αποκλειστικά για τα 108 αυτοκίνητα αυτής της συλλογής. Στο εξωτερικό, τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τους θρυλικούς πεντάκτινους τροχούς Alfa Romeo, 18 ιντσών μπροστά και 19 ιντσών πίσω με τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων, που δένουν αρμονικά με τη ραφή στα καθίσματα, το ταμπλό, το τιμόνι και τα πάνελ των θυρών. Στο πλάι, πίσω από τις πόρτες, υπάρχει ένα αποκλειστικό αυτοκόλλητο «Spider Italia» με τα τρία χρώματα της ιταλικής σημαίας.

Η έκδοση Spider «Italia» της 4C, περιλαμβάνει ακόμα, εξάτμισης τιτανίου Akrapovič – διπλής λειτουργίας-  με κάλυμμα από ανθρακόνημα. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται από το ηχοσύστημα Alpine Premium Hi-Fi, με subwoofer, αριθμημένο σήμα και αλουμινένια πλακέτα «Italia», στην κεντρική κονσόλα.

Πηγή: FCA Press



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved