Alfa Romeo Racing: Απογοήτευση για Kimi και Gio

Η Alfa Romeo Racing, παρ’ότι δεν είναι ακριβώς η αναβίωση της Squadra Corse αλλά μας ήρθε πλαγίως μέσω της, σχεδόν, εξαγοράς της Sauber, βρίσκεται στη καρδιά των Alfisti και παρακολουθώντας ιταλικά φόρα δεν είναι καθόλου σπάνιες οι θερμές εκφράσεις υποστήριξης, ανώτερες ακόμα και από εκείνες για τη Ferrari.

Και η αλήθεια είναι ότι η Alfa Romeo, ανάμεσα στους φίλους του motorsport της Ιταλίας, και όχι λαμβάνοντας υπόψιν τους περιστασιακούς θεατές, είναι πολύ πιο δημοφιλής από την Scuderia Ferrari. Αυτό γιατί η Alfa σε σχέση με τη Ferrari αποτελεί στη συνείδηση του κόσμου κάτι σαν working class hero, η φίρμα που πάντα πάλευε εναντίον όλων και εναντίων του κακού εαυτού της. Άλλωστε στο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στο πως η Fiat τσεκούρωσε το φιλόδοξο πλάνο της Squadra Corse της Alfa Romeo που με τον πρώτο V10 της ιστορίας της F1 θα έπιανε στον ύπνο τον ανταγωνισμό.

Ο ιταλόφιλος motorhead ταυτίζεται πιο εύκολα με την μάρκα της οποίας κατέχει, η μπορεί να αποκτήσει σχετικά εύκολα, ένα αυτοκίνητο για να οδηγεί καθημερινά. Είναι ευκολότερη η σύνδεση με τη φίρμα που έφερε εκατοντάδες νίκες σε ΚΑΘΕ μορφή αγώνων αυτοκινήτου, με τη φίρμα που γέννησε τη Ferrari απ’ότι με τη μάρκα που, ναι μεν συναρπάζει με την ιστορία της και με τα πανέμορφα αυτοκίνητα της, αλλά που αποτελεί άπιαστο όνειρο για τους κοινούς θνητούς και έχει, δικαίως, ελιτίστικη συμπεριφορά.

Όπως και να έχει πάντως φέτος η Ιταλοελβετική ομάδα F1 αποτελεί και ένα δεύτερο σοβαρό λόγο για να παρακολουθήσουμε F1. Προσωπικά όμως είναι ο πρώτος και θα είναι η αφορμή για να επισκεφθώ τη Monza φέτος η του χρόνου με τον γιο μου φορώντας ασπροκόκκινα t-Shirt και καπέλα με το σταυρόφιδο (Sorry Scuderia αλλά η θέση της Alfa στη καρδιά μου είναι μεγαλύτερη…).

Φέτος λοιπόν με μεγάλη μας χαρά παρακολουθούμε την Alfa Romeo Racing να ανεβαίνει ακόμα περισσότερο σε σχέση με τη περσινή πρώτη χρονιά συνεργασίας με τη Sauber, και η προσθήκη του αγαπημένου της εξέδρας Kimi Raikkonen, αλλά και η δεύτερη συμμετοχή με τον Ιταλό Antonio Giovinazzi ανέβασε ακόμα περισσότερο τις μετοχές της ομάδας στα μάτια των Tifosi.

Ο Frederic Vasseur σε δηλώσεις ανάμεσα σε Κίνα και Αζερμπαϊτζάν είπε πως η ομάδα του ενδέχεται να καταφέρει ακόμα και κάποιους τερματισμούς στο βάθρο, και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα φαίνεται πως πραγματικά το υποστηρίζουν. Άρα το ταξίδι στην πετρελαιοπαραγωγό χώρα στη Κασπία με την πανέμορφη πρωτεύουσα και το όμορφο (ναι είμαι ανώμαλος, το παραδέχομαι) σιρκουί πόλης στο Baku αναμενόταν να φέρει και αντίστοιχα καλά αποτελέσματα.

Ο Kimi Raikkonen δείχνει πολύ χαλαρός φέτος, οδηγεί καθαρά για το κέφι του και, έχοντας απεμπλακεί από τη πολιτική και το απαραίτητο, και τόσο απεχθές για τον Φιλανδό, pr που είναι ρουτίνα σε μια μεγάλη ομάδα σαν τη Ferrari, είναι φανερά ανανεωμένος.
Μάλιστα δεν αποκλείεται η εσωτερική αυτή μεταγραφή να του χαρίσει μερικά χρόνια επιπλέον παρουσίας στο Τσίρκο. Στο Baku ο Kimi οδήγησε άριστα στα δοκιμαστικά και κατέκτησε την 9η θέση στη σχάρα εκκίνησης δίνοντας υποσχέσεις για καλό αγώνα, αλλά λίγες ώρες μετά ήρθε η καταστροφή. Έπειτα από έλεγχο στην C38 του η FIA βρήκε πως η εμπρός πτέρυγα ήταν πιο εύκαμπτη από το κανονικό και μπορούσε να κινηθεί για παραπάνω από τα επιτρεπτά 5 χιλιοστά, με αποτέλεσμα την ακύρωση του χρόνου κατάταξης και την υποχρεωτική εκκίνηση από τα pits, τελευταίος και αγχωμένος.

Kimi Raikkonen

Στον αγώνα πάντως ο Raikkonen, αν και σε κανένα σημείο δεν βρήκε τα πατήματα του και δεν έφερε ποτέ την C38 σε άριστη απόδοση, κατάφερε να ανέβει μέχρι την 10η θέση και να φέρει ένα βαθμό στην ομάδα, συνεχίζοντας έτσι το σερί των βαθμολογούμενων εμφανίσεων.

Ο ίδιος δήλωσε πως ‘…σίγουρα δεν ήταν θετική η εκκίνηση από το Pit Lane. Είχαμε ένα δύσκολο σαββατοκύριακο αλλά αυτά έχουν οι αγώνες. Το μέγιστο που μπόρεσα να κατακτήσω ήταν ένας βαθμός, και αυτό πήρα σήμερα. Περίμενα πολλά παραπάνω, ήταν απογοητευτικό, αλλά έχω την εντύπωση πως στη Βαρκελώνη τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα για εμάς’

Ο Kimi Raikkonen με την Alfa Romeo Racing C38

Και ο Team mate του όμως, ο νεαρός Antonio Giovinazzi, δεν πέρασε καθόλου καλά στο Αζερμπαϊτζάν. Παρ’ότι η πίστα του Baku είναι μία από τις αγαπημένες του, στο GP2 κατέκτησε νίκη εκκινώντας τελευταίος, ο Giovinazzi τελικά δεν κατάφερε πολλά.
Ο Ιταλός γνωρίζει πως ακόμα δεν έχει αποδώσει αυτό που αναμένεται από αυτόν, και ο ίδιος έχει δηλώσει πως η απουσία από την αγωνιστική δράση για δύο χρόνια του στέρησε την ‘ματιά’ του αγωνιζόμενου αλλά με την καθοδήγηση του Kimi βελτιώνεται συνεχώς. Η αξία του πάντως αναγνωρίζεται από την Alfa Romeo που ως τώρα τον υποστηρίζει και του δίνει πίστωση χρόνου, αλλά και από την Scuderia Ferrari, της οποίας αποτελεί μέλος της ομάδας εξέλιξης και οδηγός προσομοίωσης, που του ορίζει όλο και περισσότερες ώρες στο Maranello για τη εικονική προετοιμασία των SF90.

Ο Antonio Giovinazzi πάλεψε, αλλά οι συνθήκες δεν τον ευνόησαν

O Giovinazzi κατάφερε, για πρώτη φορά στη καριέρα του, να φέρει την C38 στο Q3 και μάλιστα κατέκτησε την 7η θέση στα χρονομετρημένα, με μία άριστη επίδοση που ήταν ταχύτερη ακόμα και από εκείνη του team mate με το βαρύ όνομα. Η αλλαγή της κινητήριας μονάδας όμως του επέφερε τιμωρία 10 θέσεων και τελική κατάταξη στη 17η θέση του grid, με αποτέλεσμα να μπλέξει στην κίνηση και να μην μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως την υψηλή ταχύτητα του μονοθεσίου του αλλά και να έχει πρόωρη φθορά ελαστικών εξ’αιτίας τις πιο ‘άτσαλης’ οδήγησης που αναγκάστηκε να κάνει.
Τελικά κατετάγη 12ος με τον Albon να τον χωρίζει από τον Kimi Raikkonen, και δήλωσε πως ‘…ήταν μια δύσκολη πρόκληση για εμένα. Ξεκίνησα από την 17η θέση εξ’αιτίας της τιμωρίας, αλλά στο πρώτο κομμάτι του αγώνα απλώς έχασα πολύ χρόνο. Δυστυχώς δεν είχαμε κάποιο Safety Car που θα με βοηθούσε να παραμείνω κοντά στο Top 10. Είναι κρίμα γιατί ο ρυθμός αγώνα μου ήταν ικανοποιητικός, τώρα όμως πρέπει να αλλάξουμε σελίδα και να παραμείνουμε αφοσιωμένοι για ένα καλό αποτέλεσμα στη Βαρκελώνη.’

Πάντως ο Team Principal Frederic Vasseur υποστήριξε τους οδηγούς του και δεν έδειξε την ίδια απογοήτευση κρατώντας μια αισιόδοξη στάση. Ο Γάλλος manager είπε πως ‘…για να είμαστε ειλικρινής τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν και χειρότερα. Από τη στιγμή που και οι δύο πιλότοι δέχθηκαν τιμωρίες η έκβαση ήταν πάνω κάτω προκαθορισμένη και είχαμε στρατηγική περιορισμού ζημιών. Μπλεγμένοι στη κίνηση δεν μπορούσαν να ξεδιπλώσουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση ο Kimi και ο Antonio έκαναν άριστη δουλειά στη πίστα, η Βαρκελώνη είναι ο επόμενος σταθμός και ελπίζουμε εκεί σε καλύτερα αποτελέσματα’.

Forza Alfa λοιπόν!

Νίκος Κουμπής

Για περισσότερα νέα και ζωντανό σχολιασμό, μπες στην ομάδα Facebook της Alfa Romeo Racing!



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Alfa Romeo Racing: Απογοήτευση για Kimi και Gio' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved