Aprilia RSV4 2017: …Για Δυνατές Συγκινήσεις!

Η città del basket, όπως αυτή αποκαλείται από τον κόσμο του αθλητισμού, είναι διχασμένη ανάμεσα στην Virtus και την Fortitudo, δημιουργώντας ένα απίστευτο ντέρμπι στην μεταξύ τους αναμέτρηση, με το πάθος και την ένταση να πλημμυρίζει ολόκληρη την πόλη της Μπολόνια!

Ήταν το 1992 όταν ο πρόεδρος της Virtus BolognaAlfredo Cazzola (πατέρας του ομώνυμου Motor Show και πρώην πρόεδρος της FC Bologna) αποφάσισε να υποστηρίξει την παλιά φρουρά των Brunamonti, Wennington και Binelli με ένα αγόρι μόλις είκοσι δύο ετών, αλλά ήδη πρωταθλητή Ευρώπης με την Παρτιζάν Βελιγραδίου. Το αγόρι αυτό δεν ήταν συμπαθητικό, δεν γελούσε σχεδόν ποτέ αλλά ήξερε τι ήθελε: Την ΝΙΚΗ και μόνο αυτή!

Και δεν ήταν άλλος από τον… Predrag «Sasha» Danilovic!!! Ο εκρηκτικός αυτός τύπος της Virtus Bologna οδήγησε την ομάδα να κερδίσει κατά την πρώτη περίοδο (1992-1995) τρία πρωταθλήματα σε τρία χρόνια και κατά τη δεύτερη περίοδο (1997-2000) έφτασε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος 1997-1998 αλλά και της Ευρωλίγκας!

Predrag «Sasha» Danilovic!!!

Ένας τύπος για τα μεγάλα παιχνίδια! Οι τελικοί και τα καίρια και αποφασιστικά παιχνίδια ήταν αυτά που τον ενέπνευσαν με ένα πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Ήταν ένας απίστευτος μαχητής: δεν ήθελε ΠΟΤΕ και σε τίποτα να χάσει. Ένας πολύτιμος παίκτης για τις ομάδες του, όχι μόνο λόγω των μεγάλων σουτ αλλά και κυρίως για τα fastbreaks του και την κίνηση του χωρίς την μπάλα. Δεδομένου ότι ήταν πολύ γρήγορος, είχε πάντα την τέλεια θέση βολής… Όπως ακριβώς και τα RSV4 των τελευταίων 7-8 ετών, με αποκορύφωμα αυτό του 2017! Γεννημένα για την κορυφή, με εκπληκτικά πλαίσια και φοβερή ευελιξία τόσο για την είσοδο των στροφών όσο και για την διαχείριση της δύναμης τους, τα RSVs αποτελούν μια από τις κορυφαίες επιλογές επί σειρά ετών στο χώρο των SuperBikes!!! Η Aprilia, για την έκδοση του 2017, σχεδιάζει να κάνει ένα βήμα παραπέρα, αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο την ήδη τέλεια αυτή πλατφόρμα!

Aprilia RSV4 2017

Aprilia RSV4 2017

Ένα μεγάλο εμπόδιο που αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή όλοι οι κατασκευαστές είναι να καταφέρουν να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 4 χωρίς να προσθέσουν βάρος ή να χάσουν σε επιδόσεις και η Aprilia παραδέχεται ότι αυτός ήταν ένας από τους μεγάλους παράγοντες σε αυτή την τελευταία αναβάθμιση. Όπως και στο Tuono, η RSV4 έχει αναβαθμιστεί τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα φρένα αλλά και σε μερικά σημεία του κινητήρα.

Από πλευράς ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το Aprilia Traction Control παραμένει αλλά πλέον είναι ρυθμιζόμενο on the fly (χωρίς να χρειάζεται να κλείσει το γκάζι) και έχει μια νέα λογική λειτουργίας. Ομοίως, το Aprilia Launch Control έχει νέα χαρτογράφιση και το Aprilia Wheelie Control μπορεί να ρυθμιστεί κι αυτό on the fly, χρησιμοποιώντας έναν νέο διακόπτη στο αριστερό clip-on, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Aprilia. Το quickshifter της RSV4 έχει τώρα μια λειτουργία auto-blip για το κατέβασμα των σχέσεων, ενώ διαθέτει και cruise control.

Το Cornering ABS που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Bosch, παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό και μπορεί να συνδυαστεί με οποιαδήποτε από τις τρεις νέες ενημερώσεις – αναβαθμίσεις του κινητήρα, τους  χάρτες Sport , Track και Race.

Η νέα TFT οθόνη του RSV4 που μοιράζεται μαζί με το Aprilia Tuono!

Η νέα TFT οθόνη της RSV4 που μοιράζεται μαζί με το Aprilia Tuono!

Η νέα έγχρωμη TFT οθόνη της Aprilia αντικαθιστά αυτή της προηγούμενης γενιάς και όλες οι πληροφορίες φαίνεται να είναι προσεγμένες αλλά και καλά στημένες καθώς και πιο ευδιάκριτες κατά την πλοήγηση. Για τους Hi-Tech τύπους, αναβάτες, η Aprilia έχει αναβαθμίσει το σύστημα V4-MP, το οποίο σας επιτρέπει να συνδέσετε το smartphone σας με τη SuperBike μέσω Bluetooth. Αυτό το σύστημα σας επιτρέπει κυριολεκτικά να προγραμματίσετε εκ των προτέρων την ηλεκτρονική υποβοήθηση για συγκεκριμένες στροφές ή τμήματα της διαδρομής και έχει αναβαθμιστεί έτσι ώστε να μην στεγνώνει την μπαταρία του τηλεφώνου σας.

Aprilia RSV4 RF (2017)

Aprilia RSV4 RF (2017)

Στα νέα RSV4s χρησιμοποιείται και μια ακόμα πιο ισχυρή ECU, για να αυξηθούν οι στροφές κατά 300 rpm, καθώς και νέα, ελαφρύτερα, πιστόνια σε συνδυασμό με ένα νέο τρόπο λίπανσης των μπιελών για την μείωση των τριβών! Άλλες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν τα νέα ελατήρια των βαλβίδων και ένα «βελτιστοποιημένο» σύστημα χρονισμού, ο συνδυασμός των οποίων, σύμφωνα με την Aprilia, έχει βελτιώσει την συνολική αξιοπιστία του κινητήρα.

Και εδω Brembo 330mm!

Και εδώ Brembo 330mm!

Η RSV4 διαθέτει τώρα δισκόφρενα 330mm και φρένα Brembo M50 με monoblock δαγκάνες ενώ στις αναρτήσεις οι άνθρωποι της Aprilia επέλεξαν για την RF πιρούνι Öhlins NIX και TTX  ShockRR εξακολουθεί να χρησιμοποιεί Sachs).

Έτσι κλείνοντας, αξίζει να τονίσουμε ότι η RSV4 ήταν και παραμένει πάντα μια πολύ σοβαρή και καλά μελετημένη επιλογή στον χώρο SuperBikes, με αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά, μεγαλύτερα φρένα καθώς και λεπτομέρειες, όπως η οθόνη TFT και το σύστημα V4-MP. Το πλαίσιο και ο κινητήρας ήταν πάντα μεταξύ των αγαπημένων στην κατηγορία (και της στήλης) και o χαρακτήρας της φωνάζει ότι «ο πρώτος θα είναι πάντα ο πρώτος και ο δεύτερος θα ναι ο πρώτος από τους τελευταίους»…

Σπυρόπουλος Δημήτρης.



Frankie1099

29/12/1997 - : Σχεδον 20 χρόνια τωρα μοτοσυκλετιστής. Σχεδον 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved