Ducati Diavel Turbo

Γιατί να διαλέξει κανείς τη Diavel για να περάσει turbo; «Εύκολη ερώτηση» λεεί ο Chad Wells, μάνατζερ στην Commonwealth Service. « Γιατί είναι ήδη μία απίστευτα cool μοτοσυκλέτα. Το στυλ της είναι ανεπανάληπτο, ο σχεδιασμός της και η εμφάνιση της sport cruiser της Ducati είναι μοναδικά».
«Το κλασικό μονόμπρατσο ψαλίδι της Ducati, οι σφυρήλατοι τροχοί, όλα επάνω της συνηγορούν. Αφαιρώντας τις εξατμίσεις μπορούσαμε να προσεγγίσουμε άνετα τον κινητήρα από τη δεξιά πλευρά. Μπορείς να δεις το εύσωμο ψαλίδι και ολόκληρο το μεγαλειώδη πίσω τροχό».

 


«Ένας ακόμη λόγος για να αποφασίσεις να κάνεις τη μετατροπή τοποθετώντας υπερσυμπιεστή στη Ducati Diavel ειδικά, είναι γιατί ως σήμερα κανένας άλλος δεν το έχει κάνει. Υπολόγιζα ότι θα είμαι ο πρώτος στον κόσμο που θα το επιχειρούσα και απ’ ό,τι φαίνεται έτσι είναι. Ελπίζω οι φίλοι της Ducati να την απολαύσουν και να ενθουσιαστούν με την τελική μορφή της».
«Δεν νομίζω ότι θα υπάρχει ζήτηση να αναπτύξουμε τη δραστηριότητα και να εμπορευόμαστε το κιτ, όμως ποτέ δεν ξέρεις. Έχουμε πουλήσει μερικές Diavel από το κατάστημα και όταν την οδήγησα την ερωτεύτηκα, όμως ένιωσα ότι κάτι λείπει…»
«Με μακρύ μεταξόνιο και μεγάλο χοντρό ελαστικό, το Diavel είναι μοναδικό ως προς τη δυνατότητα να διαχειριστεί περισσότερη ισχύ ακόμη και από την Testastretta 11º. Σε αντίθεση με τις περισσότερες sport cruiser, έχει εξαιρετικού επιπέδου αναρτήσεις, τροχούς και φρένα κατευθείαν από το εργοστάσιο. Με το τούρμπο η Diavel αποδίδει 236 ίππους και κοντά τα 18 kgm ροπής με βενζίνη από το βενζινάδικο. Μία λέξη υπάρχει για να τα χαρακτηρίσεις αυτά: πολλά!»

 


Ο υπερσυμπιεστής είναι της Garret, ένας GT2860R, με ανοξείδωτες σωληνώσεις και πρώτης ποιότητας στοιχεία. Η τροφοδοσία έχει αλλάξει, ο ρυθμιστής πίεσης είναι εξωτερικός της RCC, τα μπεκ του ψεκασμού έχουν τροποποιηθεί ειδικά, η αντλία βενζίνης έχει αλλαχτεί με ισχυρότερη.
Το Power Commander είναι ειδική παραγγελία και μοναδικό, για χαρτογράφηση από το δυναμόμετρο της Dyno jet, ενώ αλλαγές έχει δεχτεί μέχρι και η κεντρική μονάδα ελέγχου – ECU.
Τα εσωτερικά του κινητήρα είναι τα παραγωγής προς το παρόν, εκτός από τον συμπλέκτη που έχει ενισχυθεί. Tο κουτί του φίλτρου και η εξάτμιση είναι αλλαγμένα αμφότερα και χειροποίητα.
Δείτε και ακούστε το βίντεο με την πρώτη Ducati Diavel με turbo των 236 ίππων, μόλις πήρε για πρώτη φορά εμπρός, επάνω στον πάγκο του εργαστηρίου ακόμη.

πηγή: troktiko.eu

Θέλεις να το σχολιάσεις? κάνει Log in η Sign up στο forum μας: http://www.theitalianjob.gr/forum/viewtopic.php?f=131&t=2174


Tagged: , ,


Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved