Ducati elettrica : Concept Ducati Zero

Ένας από τους σπουδαιότερους μεγάλους εκπροσώπους του Πολυτεχνείου του Μιλάνου ήταν και ο Massimo Vignelli.

Το όνομα του Massimo Vignelli υπάρχει σε αρκετά συγράμματα αρχιτεκτονικής.

Γεννήθηκε το 1931 στο Μιλάνο, το σχέδιο είχε συναρπάσει τη ζωή του από τα εφηβικά του χρόνια και είχε βοηθήσει πολλούς από τους σπουδαίους αρχιτέκτονες της εποχής του. Μερικές φορές έλεγε ότι ξόδεψε τα νιάτα του σε συγκεντρώσεις αρχιτεκτονικής. Συνέχισε τις σπουδές αρχιτεκτονικής στο Πολυτεχνείο του Μιλάνο και αργότερα στο Πανεπιστήμιο Αρχιτεκτονικής στη Βενετία.

Το Πολυτεχνείο του Μιλάνου αποτελεί από τα σπουδαιότερα εκπαιδευτικά ιδρύματα στο χώρο της Αρχιτεκτονικής

Από το 1957 έως το 1960 ο Vignelli επισκέφτηκε τις ΗΠΑ με υποτροφία και επέστρεψε στη Νέα Υόρκη το 1966 για να ξεκινήσει την ανάπτυξη μια νέας εταιρείας, την Unimark International, η οποία έγινε γρήγορα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες design στον κόσμο. Η εταιρεία συνέχισε να σχεδιάζει πολλές από τις πιο αναγνωρίσιμες εταιρικές ταυτότητες, όπως της Ducati Motor Bologna, στην Ιταλία το 1998 αλλά και της America Airlines (η οποία τον υποχρέωσε να ενσωματώσει το εθνικό σύμβολο των ΗΠΑ – τον αετό) καθώς επίσης σχεδίασε και το δίκτυο του Μετρό της Νέα Υόρκης κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου.

Το Μανχάταν οφείλει πολλά στον Massimo…

Το Πολυτεχνείο του Μιλάνου αποτελεί ένα κρατικό πανεπιστήμιο με αντικείμενο τις θετικές επιστήμες και την τεχνολογία, ιδρύθηκε 29 του Νοέμβρη 1863 και από τα σημαντικότερα πεδία των σπουδών και της έρευνας είναι η μηχανική, η αρχιτεκτονική και το design. Εδώ, πήρε πνοή και το Concept Ducati Zero, το οποίο αποτελεί την πρώτη προσέγγιση μιας αμιγώς ηλεκτρικής Ducati από την σχολή design του Πολυτεχνείου.

Σχεδιασμένη από τους φοιτητές του τμήματος Design του Πολυτεχνείου, και την συνεχής συνεργασία του Ducati Design Center η νέα πρόταση της Ducati έρχεται να φέρει τις sueprbike στην νέα εποχή της αμιγούς ηλεκτροκίνησης.

Οι παρακάτω εικόνες αποτελούν μέρη του project αυτού, το οποίο τελικά ίσως και να είναι περισσότερο πραγματικό από όσο φαντάζει. Σίγουρα η καρδιά των απανταχού ducatisti αλλά και το μαχητικό πνεύμα της ίδιας της εταιρείας από το Borgo Panigale έχουν εστιάσει στην αντικατάσταση του λατρεμένου Desmo L-2, από τον αντίστοιχο V4 Desmosedici Stradale, αλλά η επίδραση της προοπτικής ενός νέου superbike κινούμενου εξ ολοκλήρου με ηλεκτρική μονάδα ισχύος αποτελεί από μόνο του ένα γεγονός που προκαλεί!

 

Η Ducati Zero, μπορεί να μην διακρίνεται για τον χαρακτηριστικό ήχο του Desmo και να παράγει μια περίεργη συχνότητα στο διάβα της όμως το πέρασμα του χρόνου και η αλλαγή των standards καθιστούν το πρώτο αυτό project αξιοθαύμαστο και… αναπόφευκτο. Δείτε προσεκτικά τις εικόνες του project:

Ducati Zero main parts.

Ducati Zero, Total Body

Αν και αυτή την περίοδο κυκλοφορούν αρκετά σχέδια του project αυτού, σίγουρα το πιο ενδιαφέρον αποτελεί αυτό του Surai Tiwari, μαθητή της πολυτεχνικής σχολής design του Μιλάνου. Το όλο project εστιάζει απόλυτα στην ιδέα της ενσωμάτωσης του χαμηλού βάρους αλλά και του δυναμισμού που πρέπει να αποπνέει κάθε δημιουργία από την Μπολόνια ενώ παραμένουν εμφανή τα σημάδια ομοιότητας με το Panigale.

Μπορεί να αγαπάμε τον ήχο του desmo αλλά η αλήθεια είναι ότι βρισκόμαστε στην αυγή μιας νέας ηλεκτροκίνητης εποχής και σίγουρα η Ducati Zero έρχεται να επιβεβαιώσει το Ιταλικό R&D της εταιρείας της Μπολόνια.
Σπυρόπουλος Δημήτρης.


Frankie1099

29/12/1997 - : Σχεδον 20 χρόνια τωρα μοτοσυκλετιστής. Σχεδον 20 χρόνια ονειρευομαι στους 2 τροχους... και δεσμοδρομικά! Διαχειριστής και ιδρυτικό μέλος των DesmoRiders, σε όλη μου την ζωή ζώ δίπλα σε ιταλικές δημιουργίες. Είτε στους 2 της Μπολώνια, είτε στους 4 τροχους του Μιλάνου (εδω και 3 -πλεον- γενιές...). Καλούς Δρομους σε όλους! Επικοινωνείστε μαζί μου στο Frankie1099@outlook.com.


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved