Άνετη επικράτηση του Hamilton στο #1000GP

Πριν την έναρξη της σεζόν η Scuderia Ferrari φάνταζε πάλι (σχεδόν κάθε χρόνο συμβαίνει αυτό…) πως είχε το καλύτερο μονοθέσιο και με με την ένεση ελιξηρίου νεότητας, μέσω Leclerc, αλλά και την αλλαγή ηγεσίας, θα διεκδικούσε επιτέλους την νίκη στο Πρωτάθλημα από την παντοδύναμη Mercedes.

Στον πρώτο αγώνα οι κόκκινοι έτρεχαν με φιμωμένα μονοθέσια και με λάθος set-up και ήρθε το εύκολο 1-2 της Mercedes με Bottas και Hamilton.

Στον δεύτερο αγώνα η Ferrari έδειξε το αληθινό της πρόσωπο, η τουλάχιστον αυτό που περιμένουν οι tifosi μετά τις προσδοκίες της Βαρκελώνης αλλά προβλήματα αξιοπιστίας περιόρισαν τον ε-κ-π-λ-κ-τ-ι-κ-ό Leclerc στην 3η θέση, πίσω από άλλο ένα 1-2 των Mercedes ενώ από τύχη και μόνο σώθηκε το podium από τον Verstappen την ώρα που ο Vettel με άλλη μια σβούρα έμεινε ξεκάθαρα 5ος.

Πάμε στον τρίτο αγώνα και όλοι νόμιζαν ότι αφού η Ferrari έχει την ταχύτητα, αν δεν έχει θέμα αξιοπιστίας, θα πάρει την νίκη ώστε να έρθει να φέρει τη ζυγαριά λίγο προς το μέρος της. Φαίνεται όμως πως κάτι πολύ στραβό συμβαίνει στο Maranello γιατί οι Mercedes έκαναν περίπατο από το πρώτο FP μέχρι τον τερματισμό.

Στα δοκιμαστικά τα μονοθέσια της Ferrari ουδέποτε είχαν αξιώσεις για την Pole Position αλλά ένα ύποπτο team radio του Vettel ότι ‘…το έχουμε, γνωρίζουμε το γιατί…‘ άφησε ελπίδες για κάποια αντεπίθεση την Κυριακή. Αντί αυτού ο Vettel έχασε τη θέση στην εκκίνηση από τον Leclerc και η ομάδα αποφάσισε, πάλι, και πολύ νωρίς να διατάξει στον Μονεγάσκο να μείνει πίσω γιατί τάχα ο Γερμανός είναι πιο γρήγορος. Αυτό αποδείχθηκε λανθασμένο καθώς ο Leclerc τελικά έμεινε σχεδόν κολλημένος στον Vettel.

Ο Charles Leclerc έχει δίκιο να αισθάνεται αδικημένος από τη στρατηγική της Ferrari

Με επιπλέον λανθασμένες στρατηγικές στα Pits η Ferrari φρόντισε να χάσει και την 4η θέση του Charles Leclerc από ένα Verstappen που έχει καταλάβει πολύ καλά πως πρέπει να μένει κοντά στους πρώτους και να εκμεταλλεύεται όλα τα, δυστυχώς πολλά και όλα της Ferrari ως τώρα, λάθη των πρώτων για να κερδίζει θέσεις.

Άνετο 1-2 λοιπόν από την Mercedes, με μία τρίτη θέση παρηγοριάς για τον Vettel, αλλά και απώλεια και του βαθμού του ταχύτερου γύρου από τον Gasly που στον τελευταίο γύρο του αγώνα και εκμεταλλευόμενος ελαφρύ αυτοκίνητο και φρέσκα ελαστικά τσίμπησε το bonus του και τον τίτλο τιμής του ταχύτερου οδηγού του χιλιοστού GP της ιστορίας.

Με αυτά και με αυτά, φαίνεται πως στη Ferrari και τουλάχιστον μέχρι να δούμε μια ηχηρή ανάκαμψη με παντοκρατορία (Pole, 1-2 KAI ταχύτερο γύρο) η πρόβλεψη είναι: ‘άντε και φέτος θα κερδίσουμε του χρόνου’….

Οι υπόλοιπες συμμετοχές ιταλικού ενδιαφέροντος:

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo Racing-Ferrari:
Την καλή πορεία της ομάδας επιβεβαίωσε ο, χαλαρός πλέονKimi Raikkonen που οδήγησε στρωτά και μυαλωμένα την C38 ανεβαίνοντας 4 θέσεις στην κατάταξη, από την 13η στην 9η, και μάλιστα πιέζοντας για ακόμα μία τον Sergio Perez της Racing Point στους τελευταίους γύρους. Ο Antonio Giovinazzi τερμάτισε 15ος έπειτα από ένα δύσκολο τριήμερο με πολλά τεχνικά προβλήματα.

Toro Rosso-Honda:
Ο Alex Albon επιβεβαιώνει συνεχώς πως δικαίως πήρε την ευκαιρία του στην Formula 1 αφού τερματίζοντας πίσω από τον #Kimi7, στην τελευταία βαθμολογούμενη θέση, δείχνει ότι μπορεί να πετύχει με την Toro Rosso καλύτερα αποτελέσματα από team mate του Daniil Kvyat που εγκατέλειψε όταν έπεσε διαδοχικά στις δύο Mclaren στην αρχή του αγώνα.

Ο Romain Grosjean με την Haas-Ferrari του

Haas-Ferrari:
Τα δύο αμερικανικά μονοθέσια σήμερα απείχαν από το να είναι ‘Best of the rest‘ αφού έμειναν αμφότερα εκτός δεκάδας και την παράσταση έσωσε κάπως ο Romain Grosjean, που τουλάχιστον μοιάζει να έχει βελτιώσει πολύ την ψυχολογία του σε σχέση με πέρσι, στην 11η θέση ενώ ο Kevin Magnussen τερμάτισε 13ος.

Η συνέχεια σε δύο εβδομάδες στο Αζερμπαϊτζάν.

Νίκος Κουμπής

 

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Άνετη επικράτηση του Hamilton στο #1000GP' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved