F12M: Η τελευταία των Μοϊκανών

Στα ημερολόγια των Ferraristi η 9η Μαρτίου είναι σημειωμένη με έντονα κόκκινα γράμματα η εξής φράση: ‘Παρουσίαση της F12M, το τελευταίο ατμοσφαιρικό V12 αυτοκίνητο της Ferrari’.

 

Ναι λοιπόν, η F12M (όπου Μ για Modificata) θα είναι η τελευταία ‘στρίγκλα’ της Ferrari, που για χάρη των μειωμένων ρύπων (γελάστε ελεύθερα) θα θυσιάσει στην φρενίτιδα των turbo και για το αιώνιο σύμβολο της, τον δωδεκακύλινδρο κινητήρα.

 

Σύμφωνα με πηγές από το Maranello, έχει αποφασιστεί η εξέλιξη ενός νέου V12 με ‘υποβοήθηση αύξησης ισχύος πρωτοποριακής τεχνολογίας’ αντί για την κλασική ατμοσφαιρική λύση.

 

Αυτό σημαίνει πως η F12M, που θα μείνει στην παραγωγή για μια πενταετία περίπου, παρ’ ότι θα έχει και σύστημα HY-Kers θα μείνει στην ιστορία ως η τελευταία ανόθευτη Ferrari της οποίας το τραγούδι δεν θα αλλοιώνεται από παράφωνες τουρμπίνες.

 

Με ιπποδύναμη 800 ίππων, 0-100 σε κάτω από 3δλ και συγκλονιστική οδική συμπεριφορά, χάρη στο lay out της F12 TdF, η νέα F12M αναμένεται να ξεπουλήσει σε χρόνο dt και να αρχίσει την φρενήρη άνοδο της αξίας της στην αγορά ‘μεταχειρισμένου’ από την πρώτη μέρα της παρουσίας της στον στίβο των supercars.

 

Πάντως για να σιγουρέψει την κατάθεση προκαταβολών από εκλεκτούς πελάτες, η Ferrari έχει ήδη ανακοινώσει ότι και η F12M θα λάβει μια ιδιαίτερη έκδοση, στα πρότυπα της F12 TdF, που θα παραχθεί σε 80-100 τεμάχια.

 

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved