Ταχύτερη εξέλιξη νέων μοντέλων από την FCA

Σύμφωνα με δημοσίευση της Αμερικανικής Detroit Free Press  ο Mike Manley, CEO της FCA, ανέθεσε στον Harald Wester, Διευθυντή της Maserati και Γενικό Τεχνικό Διευθυντή του Ομίλου, να επνασχεδιάσει την δομή των τμημάτων Σχεδιασμού και Έρευνας και Εξέλιξης ώστε να μπορεί η FCA να παρουσιάζει ταχύτερα τα νέα μοντέλα που τις είναι απαραίτητα για την επόμενη δεκαετία.

Ο Mike Manley δήλωσε πως «Η Αυτοκινητοβιομηχανία ποτέ πριν δεν αντιμετώπισε τεχνολογικές αλλαγές με τον ίδιο ρυθμό που ζούμε σήμερα, γι’αυτό απελευθερώνουμε την δημιουργική ενέργεια των μηχανολόγων μας προς όφελος των καταναλωτών αλλά και των μετόχων μας σε όλο τον κόσμο«.

Βέβαια η τάση αυτή, της επίσπευσης παρουσιάσεων νέων αυτοκίνητων, παρατηρείται σε όλες της Αυτοκινητοβιομηχανίες αφού σύμφωνα με μελέτη ο μέσος όρος των 40 νέων μοντέλων το χρόνο αναμένεται να φτάσει τα 62 από το 2020-2023.

Οι Αυτοκινητοβιομηχανίες, οδηγούμενες από την ανάγκη να έχουν διαρκώς κάτι καινούργιο στη γκάμα τους, αυξάνουν το ρυθμό παρουσίασης νέων μοντέλων για να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των καταναλωτών και να μην χάνουν μερίδιο πωλήσεων. Αυτό βέβαια, όπως είναι λογικό, αυξάνει με τη σειρά του την πίεση προς τους κατασκευαστές αφού με τέτοιο καταιγισμό ο παράγοντας ‘φρεσκάδας’ χάνεται γρήγορα και μαζί του το ενδιαφέρον των νέων αγοραστών.

Η Carla Bailo, Πρόεδρος του Κέντρου Αυτοκινητιστικών Ερευνών στο Ann Harbor, τονίζει πως «…στο σημερινό κόσμο η εξέλιξη ενός παλιού προϊόντος δεν είναι πλέον αποδεκτή. Η τεχνολογία προχωρά τόσο γρήγορα που οι απαιτήσεις των καταναλωτών για νέα προϊόντα …δεν είναι πλέον αυτή που ήταν. Ο κόσμος δεν θέλει πια να περιμένει 3 με 5 χρόνια για μικρές αλλαγές η ένα νέο μοντέλο. Απαιτούν το προϊόν τους να είναι άμεσα απολύτως εκσυγχρονισμένο«

Η Bailo εκτιμά πως η αναδιοργάνωση των Αυτοκινητοβιομηχανιών θα φέρει αλλαγές στην διαδικασία λήψης αποφάσεων μετακινώντας την ευθύνη σε χαμηλότερα σημεία της Διοίκησης και ελευθερώνοντας τους μηχανολόγους, κάτι που οι ίδιοι ζητούσαν εδώ και χρόνια.

Η συγχώνευση των FCA και PSA σε ένα μεγάλο Όμιλο θα βοηθήσει σε αυτή τη κατεύθυνση, σύμφωνα με τον Eric Mayne, Εκπρόσωπος Τύπου της FCA στις ΗΠΑ, που έκανε παραλληλισμό με το Basket: «αντί να έχουμε πέντε παίκτες να παίζουν man to man, θα έχουμε μια ομάδα με κοινό στόχο. Βασικά θα είναι μια πιο συντονισμένη προσπάθεια, με μικρότερη εστίαση προς τη Γεωγραφία. Το αποτύπωμα της Εταιρίας δεν αλλάζει, και οι μηχανικοί θα είναι παντού αλλά θα έχουν ταχύτερη ανταπόκριση στις απαιτήσεις κάθε αγοράς»

Η σημαντικότερη αλλαγή θα είναι αυτή του σχεδιασμού των κινητηρίων μονάδων και των μεταδόσεων, κοινώς των powertrains. Μέχρι σήμερα τα Τμήματα Σχεδιασμού λειτουργούσαν αυτόνομα από τα τμήματα Powertrain, τώρα πλέον ο σχεδιασμό κινητήρων, κιβωτίων και μεταδόσεων θα είναι ενσωματωμένο με την σχεδιασμό αμαξωμάτων και πλαισίων αλλά και εξέλιξης νέων μοντέλων.

Με τη νέα δομή θα επιταχυνθεί η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των τμημάτων και αποφάσεις για αλλαγές στο σχέδιο θα λαμβάνονται χωρίς τη χρονοβόρα διαδικασία των εγκρίσεων σε υψηλό επίπεδο.

Η αυτοκίνηση του μέλλοντος θα απαιτήσει μεγαλύτερη ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ του οχήματος και του κατασκευαστού για την αντιμετώπιση της αυξημένης κίνησης στο δρόμο, μεγαλύτερη οδική ασφάλεια και μείωση των ρύπων. Όλα αυτά θα πρέπει να αντιμετωπιστούν σε χρόνο dt και η απόφαση της FCA για προετοιμασία της δομής σχεδιασμού σε αυτή τη κατεύθυνση είναι απαραίτητη για να παραμείνει κερδοφόρα στο ακραία ανταγωνιστικό περιβάλλον της επόμενης δεκαετίας.

Νίκος Κουμπής

Πηγή: Detroit Free Press



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Ταχύτερη εξέλιξη νέων μοντέλων από την FCA' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved