Τι ισχύει με την ανάκληση των Alfa Romeo?

Η FCA κοινοποίησε στην NHTSA την πρόθεση της να ειδοποιήσει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων του Ομίλου ώστε να γίνει έκτακτος έλεγχος στο software του cruise control για να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία του.

Το όλο θέμα ξεκίνησε όταν στις 2 Μαρτίου ο οδηγός ενός ενοικιαζόμενου αυτόματου Dodge Journey του 2017 της Avis ταξίδευε με 70 μίλια την ώρα στο Ohio και συνειδητοποίησε πως πατώντας το φρένο δεν απενεργοποιήθηκε το Cruise Control και το αυτοκίνητο συνέχιζε να ‘σπρώχνει’. Αυτό δεν προκάλεσε ατύχημα γιατί το σύστημα φρένων είναι εκ κατασκευής ισχυρότερο από το Cruise Control και έτσι μπόρεσε να ακινητοποιήσει το όχημα στην άκρη του δρόμου, έπειτα βάζοντας το κιβώτιο στη σχέση ‘Park‘ το Cruise Control ακυρώθηκε.

Το όχημα αντικαταστάθηκε επιτόπου και μεταφέρθηκε σε συνεργείο της FCA όπου δεν ξαναπαρουσίασε τη δυσλειτουργία, παρόλα αυτά όμως η FCA αποφάσισε να επανελέγξει όλα τα οχήματα που είναι εφοδιασμένα με το συγκεκριμένο τύπο Adaptive Cruise Control για να προλάβουν κάποιο ατύχημα.

Σύμφωνα με την FCA δεν έχει καταγραφεί κανένα άλλο περιστατικό και συμβουλεύει τους οδηγούς να μην ενεργοποιούν το Cruise Control μέχρι να γίνει ο έλεγχος του οχήματος. Πάντως η FCA αναφέρει ότι ο οδηγός μπορεί εύκολα να παρακάμψει το Cruise Control με τους εξής τρόπους:

1- Να συνεχίζει να πατά το φρένο μέχρι να σταματήσει το όχημα και μετά να βάλει ‘Park’
2- Να βάλει το κιβώτιο στη θέση ‘Neutral’ ακόμα και εν κινήσει για να ακυρώσει το σύστημα

Τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται είναι τα εξής:

Chrysler 200, Chrysler 300, Chrysler Pacifica, Dodge Charger, Dodge Challenger, Dodge Journey, Dodge Durango, Jeep Cherokee, Jeep Grand Cherokee, Jeep Wrangler and Ram 1500, 2500 and 3500 pickup trucks and Ram 3500/4500/5500 cab chassis trucks και οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio.

Φαίνεται πως για να υπάρξει το πρόβλημα πρέπει να συντρέξουν τόσες πολλές μεταβλητές ταυτόχρονα που είναι σχεδόν αδύνατο να επαναληφθεί αλλά όπως και να έχει με ένα απλό software update που διαρκεί μερικά λεπτά το πρόβλημα λύνεται.

Άρα ούτε επικίνδυνη βλάβη είναι, ούτε δεν μπορεί να σταματήσει το όχημα, όπως διαβάσαμε σε ‘έγκυρο’ ελληνικό site….

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


'Τι ισχύει με την ανάκληση των Alfa Romeo?' has no comments

Be the first to comment this post!

Would you like to share your thoughts?

Your email address will not be published.

© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved