Βράβευση για το Fiat Tipo και Maserati Levante στην Αυστρία

Το Tipo αποδείχθηκε μια πολύ έξυπνη κίνηση της Fiat. Έχοντας χαμηλό κόστος εξέλιξης, αφού δεν προσφέρει κάποια ακριβή καινοτομία και ούτε εντυπωσιακό ηλεκτρονικό εξοπλισμό, και μικρά κατασκευαστικά κόστη μιας και παράγεται στην Τουρκία ενώ έχει μαζεμένες διαστάσεις, μπορεί να διατίθεται σε εξαιρετική τιμή. Την ίδια ώρα είναι μια από τι πιο ‘value for money’ επιλογές της κατηγορίας αλλά και ένα από τα αυτοκίνητα που αφήνουν περισσότερο κέρδος στον κατασκευαστή. Με λίγα λόγια χρειάζονται πολύ λιγότερα Tipo απ’ότι 308 και Megane για να έχει η Fiat το ίδιο κέρδος με τον ανταγωνισμό, και αν οι πωλήσεις πλησιάσουν τα νούμερα των άλλων κατασκευαστών τότε το όφελος είναι πολλαπλάσιο.

Παρολ’ αυτά όμως το Tipo δεν είναι προχειροφτιαγμένο και ούτε αδιάφορο, στο μάτι ενώ τα μηχανικά του μέρη είναι δοκιμασμένα από πολλά μοντέλα της FCA και έχουν εξαιρετική απόδοση με μικρό κόστος συντήρησης και αποδεδειγμένη αξιοπιστία.

Την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις του Tipo διεθνώς κατέχει η έκδοση 1.3 Multijet II και ακολουθεί η, επίσης πετρελαιοκίνητη, 1.6 JTD.

Αυτή την μικρότερη αλλά τόσο επιτυχημένη έκδοση, 1.3 Multijet II 95 ίππων, βραβεύτηκε στην Αυστρία από τo ÖAMTC (Österreichische Automobil, Motorrad und Touring Club, η τοπική ΕΛΠΑ για να συνεννοούμαστε) και μάλιστα δύο φορές στα πλαίσια των βραβείων Marcus Awards.

Το Tipo επικράτησε στην κατηγορία compact έναντι 7 ανταγωνιστών και στην κατηγορία Station Wagon έναντι 9 έχοντας ως κυριότερο κριτήριο επιλογής τα χαμηλά κόστη διαχείρισης και συντήρησης αλλά και την ασφάλεια των επιβατών.

Αυτά όμως δεν ήταν τα μοναδικά βραβεία που πήρε η FCA απο το ÖAMTC αφού στην κατηγορία Luxury την πρώτη θέση κατέκτησε η Maserati Levante Diesel που διακρίθηκε για την οικονομία του κινητήρα της σε συνδυασμό με τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου του κορυφαίου μεγάλου Sport SUV που γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία σε όλο το κόσμο.

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved