Άθλος του Leclerc και 6η θέση για την Alfa Romeo Sauber

Η ομάδα της Sauber έρχεται απο την χειρότερη χρονιά της ιστορίας τους, με την τελευταία θέση της κατάταξης και απογοητευτικές εμφανίσεις λόγω κακού σασί και ξεπερασμένου, προηγούμενης χρονιάς, κινητήρα της Ferrari.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι άνθρωποι της ομάδας, με πρώτο τον Frederic Vasseur, τόνιζαν σε κάθε ευκαιρία πως ο φετινός στόχος της ομάδος είναι να εκμεταλλευτεί τη μεγάλη χορηγία της Alfa Romeo σε χρήμα και έμψυχο δυναμικό και να στρώσει το έδαφος για τις επόμενες χρονιές.

Τελικά όμως τα πράγματα φαίνεται πως οδεύουν καλύτερα απο το αναμενόμενο και η ομάδα, αν και σε απόλυτη ταχύτητα υστερεί ακόμα απο τους άμεσους ανταγωνιστές της, βρίσκει το δρόμο της και σε ρυθμό αγώνα μπορεί να κινηθεί ανταγωνιστικά σε σχέση με τις Toro Rosso και Haas, ενώ ουκ ολίγες φορές είναι ταχύτερη απο τις McLaren.

Μετά την 9η θέση του Ericsson στο Μπαχρέιν, και τους πρώτους βαθμούς της Alfa Romeo απο το 1984, ήρθε ο Charles Leclerc να ανεβάσει τον πήχη και να φέρει την C37 του στην θέση του τερματισμού του GP του Αζερμπαϊζάν.

Ο Μονεγάσκος πιλότος της Alfa Romeo Sauber F1 Team έδειξε σε όλο το τριήμερο πως έχει βρει τα κατάλληλα πατήματα στο Baku και μπόρεσε να φέρει το μονοθέσιο του ψηλά στη κατάταξη των δοκιμαστικών.

Στον αγώνα, όπως πλέον μας έχει συνηθήσει η Alfa Romeo Sauber, τα πράγματα πήγαν καλύτερα και ο ρυθμός ήταν ακόμα πιο ανταγωνιστικός. Μάλιστα ο Leclerc έκανε και προσπέρασμα εις βάρος του πολύ Fernando Alonso ενώ στο τέλος θα μπορούσε να τερματίσει και μια θέση ψηλότερα αν το safety car δεν είχε φέρει στο σβέρκο του την Renault του Carlos Sainz jr που, χάρη στην υψηλότερη τελική ταχύτητα, τον προσπέρασε στο τέλος της τεράστιας ευθείας.

O Cherles Leclerc για πρώτη φορά στους βαθμούς με μια υπέροχη 6η θέση

Ο νεαρός πιλότος, που είναι δανεικός απο τη Ferrari για να γράψει χιλιόμετρα εμπειρίας, δήλωσε πως:
Αυτή η 6η θέση ήταν σαν νίκη! Ήμουν για αρκετούς γύρους κοντά στον Kimi Raikkonen και ενώ η Ferrari ήταν σαφέστατα ταχύτερη μπορούσα να κινηθώ με κάτω απο ένα δλ διαφορά στο γύρο. Ήταν ένας φανταστικός αγώνας και είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Η κούρσα είχε ένταση και πολλά ατυχήματα αλλά καταφέραμε να αποφύγουμε τα εμπόδια, δεν κάναμε λάθη και πετύχαμε ένα σημαντικό τερματισμό. Αισθάνθηκα άνετα μέσα στο μονοθέσιο μου και αυτό είναι το σημαντικότερο για την πορεία του Πρωταθλήματος, είναι ένα φοβερό συναίσθημα να σκοράρεις τους πρώτους βαθμούς της καριέρας και θέλω να συνεχίσω έτσι.’

O Charles Leclerc στο πολύ όμορφο Baku

Δυστυχώς η θετική πορεία του Leclerc δεν επαναλήφθηκε απο τον team mate του Marcus Ericsson που ταλαιπωρήθηκε στο πίσω μέρος της κατάταξης και δεν κατάφερε κάτι σημαντικό. Ο Σουηδός ανέφερε στους δημοσιογράφους πως: ‘Ήταν δύσκολος αγώνας για εμένα. Είχα ένα μικρό ατύχημα στην έναρξη και το μονοθέσιο υπέστη ζημιές. Απο εκείνη τη στιγμή δεν μπόρεσα να κρατήσω το ρυθμό των αντιπάλων. Η 11η θέση δεν είναι κακή αλλά δεν αντιπροσωπεύει και τη δυναμική που δείξαμε στο τριήμερο. Δεν βλέπω την ώρα να πάω στην Ισπανία και να βάλω πίσω μου αυτό τον αγώνα.’

O Marcus Ericsson οδηγεί την Alfa Romeo Sauber C37

Ο Charles Leclerc, που είναι αυθεντικός μονεγάσκος (και όχι εκ υιοθεσίας για φοροαπαλλαγή) κατέκτησε τους πρώτους βαθμούς για το μικρό πριγκηπάτο απο την εποχή του Louis Chiron το 1950, δηλαδή …μόλις 978 Grand Prix αργότερα.

Επίσης ο νεαρός πιλότος της Alfa Romeo Sauber F1 ψηφίστηκε και Driver of the day απο τους οπαδούς της F1.

Νίκος Κουμπής

 



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved