Forza Ferrari!

Επιστροφή στις νίκες για την Scuderia Ferrari και τον Sebastian Vettel ύστερα από 27 αγώνες καθώς φαίνεται πως τελικά οι φήμες περί μονοθεσίου-φορτηγού δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα και πως η Scuderia έκανε πολύ σοβαρή δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα για να καλύψει την, τεράστια, διαφορά απόδοσης από την πρωτοπόρα Mercedes.

Η Scuderia Ferrari μάλλον έπαιξε με τα νεύρα των αντιπάλων της πριν την έναρξη της κανονικής σεζόν. Μπορεί στις χειμερινές δοκιμές να έκλεψε τις εντυπώσεις με την σταθερή απόδοση και το ταχύτατο ρυθμό δείχνοντας πως θα είχε το πιο δυνατό μονοθέσιο του grid, αλλά τελικά στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν το GP της Αυστραλίας η Mercedes επέστρεψε στην γνώριμη γι’ αυτήν θέση τα τελευταία τρία χρόνια: την πρώτη. Αυτό προκάλεσε την απορία του κόσμου και μαζική απογοήτευση στους Tifosi ότι τελικά στις δοκιμές εξέλιξης η Ferrari έπαιζε παιχνίδι εντυπωσιασμού και ότι στην πραγματικότητα θα είχαμε μια επανάληψη της περσινής κατάστασης με τις Mercedes να πετάνε χαμηλά και να κάνουν πλάκα στους υπόλοιπους.

Τελικά στα επίσημα δοκιμαστικά της Μελβούρνης ο Sebastian Vettel έδειξε το πραγματικό δυναμικό της SF70H όταν κράτησε την Pole Postion στα χέρια του μέχρι να την ‘κλέψει’ ο Lewis Hamilton με μια κίνηση α λα Ayrton Senna.

Στον αγώνα μπορεί ο Γερμανός να εκίνησε από την δεύτερη θέση αλλά έδειχνε πως διέθετε την απαραίτητη ταχύτητα για να παραμείνει κολλημένος στις εξατμίσεις του Lewis Hamilton και να κάνει την κίνηση του την κατάλληλη στιγμή. Τελικά την κίνηση την έκανε …η Mercedes όταν κάλεσε τον Hamilton στα Pits για αλλαγή ελαστικών αρκετά νωρίς αφήνοντας τον Vettel μόνο να σημειώνει ταχύτερους γύρους και να απομακρύνεται ανενόχλητος ώστε να χτίσει μια διαφορά που του επέτρεψε, έστω και οριακά, να μπει και να βγει από τα Pits χωρίς να χάσει την πρώτη θέση.

Από εκεί και πέρα ήταν διαδικαστικό το θέμα, με τον Vettel να οδηγεί γρήγορα και χωρίς λάθη για να πάρει την νίκη μπροστά από τον Hamilton και τον Bottas. Η δεύτερη Ferrari του Kimi Raikkonen τερμάτισε στην τέταρτη θέση σημειώνοντας ωστόσο τον ταχύτερο γύρο του αγώνα για 44η φορά στην καριέρα του Ice Man που είναι δεύτερος στην σχετική κατάταξη πίσω από τον Michael Schumacher με 77.

Ο Sebastian Vettel κρατά το έπαθλο του νικητή στο GP της Αυστραλίας

Οι υπόλοιπες συμμετοχές Ιταλικού ενδιαφέροντος:

Scuderia Toro Rosso, που αποτελεί τη συνέχεια της Minardi και διατηρεί την έδρα της στην Faenza: τερμάτισε  με τον Carlos Sainz jr και  με τον νεαρό Ρώσο Danil Kvyat.

o Carlos Sainz jr στο δρόμο για την 8η θέση

Sauber Ferrari: 12η θέση με τον Antonio Giovinazzi, που είναι και ο πρώτος Ιταλός στο grid εδώ και 6 χρόνια και DNF με τον Marcus Ericsson στον 21ο γύρο.

Antonio Giovinazzi (Sauber Ferrari). Photo Credit: F1fanatic.co,uk

Haas Ferrari: H Αμερικάνικη ομάδα με σασί Dallara και κινητήρα Ferrari δεν ευτύχισε να δει κάποιο αυτοκίνητο της στον τερματισμό καθώς εγκατέλειψαν και οι δύο οδηγοί της, ο Romain Grosjean στον 13ο και ο Kevin Magnussen στον 46ο.

O Romain Grosjean οδήγησε εντυπωσιακά την Haas Ferrari αλλά ήταν άτυχος

Την τελευταία φορά που η Scuderia πέρασε πρώτη κάτω από την καρό σημαία ήταν στη Σιγκαπούρη το 2015, επίσης από το 2010 είχε να κερδίσει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς (Fernando Alonso στο Μπαχρέιν) ενώ ακόμα πιο πίσω, το 2007, είχε σημειώσει την τελευταία της νίκη στη χώρα των καγκουρό.

Η νίκη αυτή του Vettel μπορεί και να είναι γουρλίδικη καθώς είναι μόλις η δεύτερη φορά που ο Γερμανός πιλότος κερδίζει τον εναρκτήριο αγώνα, με την άλλη να είναι το 2011 όταν και κέρδισε το πρωτάθλημα δια περιπάτου για λογαριασμό της Red Bull, λέτε να κάνει το ίδιο φέτος?

Το επόμενο ραντεβού στις 07-09/04 στην Κίνα

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved