Vasseur: Η Alfa Romeo Sauber στοχεύει στη μέση του Grid

Μετά απο πολλά χρόνια στα οποία η Scuderia Ferrari μονοπώλησε το ενδιαφέρων των tifosi ανα το κόσμο έρχεται φέτος η Alfa Romeo Sauber να γίνει αντικείμνο προσοχής των απανταχού ιταλόφιλων που ελπίζουν σε μια επιτυχημένη επιστροφή της Alfa Romeo στο τσίρκο της Formula 1.

Βέβαια η αλήθεια είναι πως, όπως φάνηκε και στις πρώτες χειμερινές δοκιμές εν όψει της νέας σεζόν, ότι η Ιταλοελβετική ομάδα απέχει ακόμα αρκετά για να μπορεί να δικεδικήσει αξιόλογες θέσεις εντός της πρώτης δεκάδας της κατάταξης, μάλιστα η απόσταση απο την Haas με την οποία μοιράζεται το Power Unit της Ferrari, ‘κόλλησε’ στο 0,5δλ.

Ο Frederic Vasseur, Aγωνιστικός Διευθυντής της Alfa Romeo Sauber, σε μια συνέντευξη του έκανε ενδιαφέρουσες δηλώσεις που προσγειώνουν μεν τις ελπίδες των Alfisti αλλά δείχνουν πως στην ομάδα δεν υπάρχει έπαρση και ότι όλοι είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν σκληρά για να την φέρουν εκεί που αξίζει να είναι η ιστορική φίρμα απο το Μιλάνο.

Δεν γίνεται να χτίσει κανείς μια ανταγωνιστική ομάδα F1 σε μια στιγμή‘ είπε ο Vasseur στην επίσημη ιστοσελίδα της Formula 1, και συνέχισε ‘πρέπει να δούμε και τα άλλα projects, όπως της Red Bull πριν 10 χρόνια και της Mercedes πριν 7. Μάλιστα στη περίπτωση της Mercedes, παρ’ότι εξαγόρασαν την Πρωταθλήτρια Brawn F1, τους πήρε άλλα 5 χρόνια για να κατακτήσουν το Πρωτάθλημα.
Εμείς ξεκινάμε πίσω, πολύ πίσω στη κατάταξη και πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Γνωρίζω ότι θα μας πάρει χρόνο για να βελτιωθούμε και να φέρουμε αποτελέσματα.
Δεν λέω ότι δεν πρέπει να φέρουμε καλό αποτέλεσμα την ερχόμενη εβδομάδα, αλλά πρέπει να είμαστε καλύτεροι απ’ότι είμαστε τώρα, και στο Μπαχρέιν να είμαστε καλύτεροι απ’ότι στη Μελβούρνη.
Το να βρεθούμε στη μέση του grid είναι ο μεσοπρόθεσμος στόχος, δεν θα γίνει σε ένα η δύο χρόνια όμως. Κοιτάξτε την Force India για να έχουμε ένα καλό παράδειγμα ενός σωστού project.
Έχτισαν κάτι πολύ δυνατό και τα τελευταία δύο, τρία χρόνια βρίσκονται σταθερά στην 4η-5η θέση, αλλά τους πήρε 10 σεζόν για να φτάσουν σε αυτό το σημείο.

Οι πιλότοι Marcus Ericsson και Charles Leclerc με την Alfa Romeo Sauber C37

Πάντως ο Γάλλος manager τονίζει πως η όποια βελτίωση θα δυναμώσει την ομάδα σε όλα τα επίπεδα καθώς όσο η Alfa Romeo Sauber θα ανεβαίνει στη κατάταξη θα γίνεται πιο ελκυστική για στελέχη υψηλής αξίας.

Ο στόχος μας είναι να φτάσουμε στη μέση του grid’ εξήγησε, και προσέθεσε πως ‘Βρισκόμαστε πολύ πίσω, και πέρσι ήμασταν ακόμα πιο πίσω. Το πρώτο βήμα μας θα είναι να φτάσουμε τους υπόλοιπους.
Όταν θα ανέβουμε, θα γίνουμε και πιο ελκυστικοί για μηχανολόγους, οδηγούς και χορηγούς, για όλους.
Περάσαμε απο 320 άτομα προσωπικό στους 400 και μέσα στη σεζόν θα πάμε στους 450. Δεν είναι εύκολο, πρέπει να τρως και να χωνεύεις και μετά να ξανατρως και να ξαναχωνεύεις. Όταν προσλαμβάνεις 20 άτομα πρέπει να αναδιοργανώσεις λίγο την εταιρεία πριν προσλάβεις άλλους 20. Το έκανε η Renault μέσα στους τελευταίους 18 μήνες και θα το κάνουμε και εμείς στο μέλλον.’

Για περισσότερα νέα και ζωντανό σχολιασμό ακολυθήστε την Σελίδα Facebook για την Alfa Romeo Sauber F1

Νίκος Κουμπής



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved