Προεπισκόπηση GP Γαλλίας για την Alfa Romeo

 

H  Alfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει προς το Le Castellet, καθώς το Γαλλικό Grand Prix επανέρχεται στην πίστα του Paul Ricard. Η ιστορική πίστα που βρίσκεται κοντά στη Μασσαλία στη Νότια Γαλλία, επιστρέφει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και οι καρδιές των φιλάθλων χτυπούν πιο δυνατά. Οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc αδημονούν να αγωνιστούν στο πρώτο Formula 1 Grand Prix, στην ανακαινισμένη πίστα. Το να βρουν τα πατήματά τους στη νέα πίστα θα είναι μια πρόκληση για όλους τους οδηγούς. Η διαδρομή έχει διάσημες προκλήσεις όπως η ευθεία Mistral αλλά και η στροφή Signes που την καθιστούν μια αξέχαστη εμπειρία.

Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): «Θα είναι ένα ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο στη Γαλλία. Έχω οδηγήσει στην πίστα του Paul Ricard πολλά χρόνια πριν, σε αγώνα GP2. Επιστρέφοντας εκεί με Formula 1 αποτελεί μια τελείως διαφορετική πρόκληση όχι μόνο για μένα, αλλά και για όλους τους οδηγούς. Η πίστα έχει μερικά πολύ ενδιαφέροντα τμήματα. Ειδικά το δεύτερο μέρος του γύρου με τις παρατεταμένες στροφές θα είναι διασκεδαστικό, διανύοντάς το. Δούλεψα σκληρά τόσο μόνος μου όσο και με την ομάδα από τον προηγούμενο αγώνα και είμαι επικεντρωμένος στο να έχουμε ένα καλό Σαββατοκύριακο στο Le Castellet. Ανυπομονώ να βρεθώ εκεί. «

Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):

«Πραγματικά ανυπομονώ για το Γαλλικό Grand Prix. Στο παρελθόν έχω οδηγήσει μόνο μια φορά στην πίστα Paul Ricard. Έχει περάσει καιρός από τότε, θα είναι συναρπαστικό να επιστρέψω εκεί και να βιώσω την εμπειρία οδήγησης ενός μονοθεσίου Formula 1. Πρόκειται για πολύ τεχνική πίστα με μερικές καλές προκλήσεις για μας τους οδηγούς. Το Le Castellet βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου, αυτό είναι βολικό. Ανυπομονώ να συναντήσω όλους τους Γάλλους φιλάθλους εκεί και να συνεχίσουμε να προοδεύουμε ως ομάδα.»

Δεδομένα πίστας:

Η πίστα του Paul Ricard άνοιξε για πρώτη φορά το 1970 και την επόμενη χρονιά φιλοξένησε αγώνα Formula 1. Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η μεγάλη πίσω ευθεία, η Mistral η οποία στην αρχική σχεδίαση είχε μήκος 1.8km. Μειώθηκε σε 1km όταν φτιάχτηκε ένα σικέιν στο μέσον της. Είναι μια πίστα που παίζει ρόλο η δύναμη της υβριδικής μηχανής, η οποία καταπονείται ιδιαίτερα καθώς το γκάζι μένει ανοιχτό στη μεγαλύτερη διάρκεια του γύρου. Άλλο χαρακτηριστικό της πίστας είναι οι χρωματιστοί χώροι διαφυγής με μαύρες, μπλε και κόκκινες λωρίδες πάνω σε άσφαλτο αντί για χώμα. Αυτές οι χρωματιστές ζώνες παρέχουν διαφορετική πρόσφυση στα ελαστικά με την κόκκινη να είναι πιο τραχιά και την μπλε να επιβραδύνει περισσότερο τα μονοθέσια εφόσον αυτά βρεθούν βαθιά μέσα στο χώρο διαφυγής.

Διαδρομή Πίστα Paul Ricard / 5842 km
Απόσταση αγώνα  53 γύροι / 309.626 km
Πρόγραμμα Κατατακτήριες δοκιμές 17:00 Ελλάδος (16:00 τοπική ώρα),

Αγώνας 17:10 Ελλάδος, (16:10 τοπική ώρα)

Επιλογή γομών ελαστικών:

Οδηγός Marcus Ericsson Charles Leclerc
Mαλακή 2 1
Πολύ μαλακή 2 3
Πάρα πολύ μαλακή 9 9


Πληροφορίες οδηγών:

 

Marcus Ericsson

Charles Leclerc

Γεννήθηκε

02.09.1990 / Kο (SE)

16.10.1997 / Monte Carlo (MC)

Ύψος / Βάρος

1,80 m / 70 kg

1,80 m / 67 kg

Πρώτο GP

Aυστραλία 2014

Aυστραλία 2018

Εκκινήσεις σε GP

83

7

Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα

8ος Australia (2015)

6ος Αζερμπαϊτζάν (2018)

Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές

10ος Mαλαισία (2015), 10ος Κίνα (2015),

10ος Iταλία (2015)

13ος Αζερμπαϊτζάν (2018)

13ος στον Καναδά

Βαθμοί 2018

2

10

Βαθμοί συνολικά

11



Νίκος Κουμπής

Γεννήθηκα στην Ιταλία... τη μάνα μου την πήγαν στο μαιευτήριο με μια Alfasud, ο πατέρας μου οδηγούσε ένα 124 Sport και ένα 131 Mirafiori, ο αγαπημένος οικογενειακός φίλος είχε μια GTV6 και ένα Uno Turbo i.e. και έζησα το οικονομικό θαύμα της Ιταλίας με τις αμέτρητες 164, Thema και Croma να τρέχουν με 200+ στην Autostrada. Αν δεν γινόμουν αθεράπευτα ιταλόφιλος δεν ξέρω τι θα γινόμουν....


© Copyright TheItalianJob.gr | All Rights Reserved